زلزله جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند (۹ مرداد ۱۴۰۳) فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده
سرخط خبرها

حضور دانش‌‌آموزان در مدارس اختیاری است | برگزاری کلاس‌‌‌‌ها با حداکثر ۱۰ دانش‌‌آموز

  • کد خبر: ۵۶۲۸۵
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
حضور دانش‌‌آموزان در مدارس اختیاری است | برگزاری کلاس‌‌‌‌ها با حداکثر ۱۰ دانش‌‌آموز
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن اشاره به اختیاری بودن حضور دانش‌‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی، بر رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی در مدارس تأکید کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، محسن فرهادی با بیان این که مدارس پایه‌های اول و دوم ابتدایی می‌توانند در شهر‌های زرد و آبی بازگشایی شوند، اظهار کرد: والدین می‌توانند فرزندان خود را به صورت اختیاری به مدارس بفرستند؛ این بازگشایی برای آشنایی پایه‌های اول و دوم ابتدایی با مدرسه است.

وی درباره دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی مدارس تشریح کرد: کلاس‌های مدارس باید با حداکثر ۱۰ نفر برگزار شود و مدیر مدرسه باید زمان بندی و برنامه ریزی لازم برای اجرای این شرط را داشته باشد. مدارس به ویژه در وضعیت فعلی که هوا سرد است باید تهویه مناسب داشته باشند؛ استفاده از ماسک الزامی است و بهداشت فردی و فاصله حداقل دو متری دانش آموزان از یکدیگر حتماً باید رعایت شود.

فرهادی با تأکید مجدد بر این که اعزام دانش آموزان به مدارس کاملاً اختیاری است، تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی باید سختگیرانه رعایت شوند و مدارسی مجاز به فعالیت هستند که این پروتکل‌ها را رعایت کنند.
 
 
منبع:تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->