رشد بار مصرفی شبکه برق کشور به ۸ درصد رسید انتقاد شدید کارگران به تثبیت حق مسکن ۹۰۰ هزار تومانی آیا خانوار‌هایی که یارانه نمی‌گیرند، می­‌توانند کالابرگ الکترونیکی دریافت کنند؟ | پاسخ به سوالات پرتکرار درخصوص کالابرگ جهش ۶۲ دلاری قیمت طلای جهانی در یک روز (۲۲ فروردین ۱۴۰۴) گرانی قیمت کالا‌های اساسی برطرف می‌شود توزیع آب به جای بنزین در جایگاه سوخت خیابان دلاوران مشهد؛ از شایعه تا واقعیت طنین شعار «مرگ بر اسرائیل» از باب‌الجواد(ع) تا چهارراه شهدا | اعلام همبستگی مردم مشهد با ملت مظلوم فلسطین اختیار تغییر ساعت رسمی کشور به دولت باز می‌گردد | تغییر ساعت، مصرف برق را به اندازه یک نیروگاه اتمی کم می‌کند جزئیاتی درباره رقم دقیق متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی سال گذشته ۰.۵ میلیارد دلار آیفون در ۲ ماه ترخیص شد فضیلت دعای کمیل اجرای توافقنامه تجارت ایران با کشور‌های اوراسیا از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ جهش قیمت جهانی طلا اسلامی: با برق هسته‌ای ناترازی‌ها را برطرف می‌کنیم | کارشکنی‌های دشمنان و تبلیغات منفی علیه برنامه هسته‌ای ایران قانون ته‌لنجی به رسمیت شناخته شد افزایش قیمت‌ها در بازار مسکن و خروج خریداران | آینده مسکن به کجا می‌رود؟ (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) افت قیمت خودرو‌های خارجی (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) | ریزش ۵۰ میلیونی لاماری هیبرید تلاطم بازار خودرو‌های داخلی فروکش کرد (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) + جدول قیمت مذاکرات؛ اقتصاد ایران شرطی نشود پرواز دوباره نرخ طلا در مشهد (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) سناریو‌های پیش روی قیمت طلا بر اساس نتیجه مذاکرات ایران و آمریکا زمان برگزاری حراج شمش طلا مشخص شد + جزئیات نقش تعاونی‌ها در تحقق شعار سال | سرمایه‌های کوچک در خدمت تولید صنعت خراسان رضوی در صف انتظار تسهیلات بانکی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) | دلار به ۱۰۱ هزار تومان رسید رئیس کمیسیون اصل نود در نامه‌ای به رئیس‌جمهور: افزایش حقوق در سال جدید از فروردین‌ماه اعمال شود دو روز مهم هفته آینده برای بازار طلا و ارز (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) کف قیمتی دلار چه عددی است؟ | پیش‌بینی سرنوشت‌ساز از نرخ ارز در بازار با پالس شروع مذاکرات قیمت طلای جهانی امروز (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) اعلام شد | قیمت طلای جهانی صعودی شد
سرخط خبرها

تولد نسل تازه هیوندای توسان

  • کد خبر: ۵۷۶۱۶
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
تولد نسل تازه هیوندای توسان
هفته گذشته شرکت هیوندای از نسخه N Line نسل جدید توسان پرده برداری کرد. این نسخه در مقایسه با مدل استاندارد این سری، خصوصیات اسپرت تری دارد و از ظاهری جذاب‌تر برخوردار است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته گذشته شرکت هیوندای از نسخه N Line نسل جدید توسان پرده برداری کرد. این نسخه در مقایسه با مدل استاندارد این سری، خصوصیات اسپرت تری دارد و از ظاهری جذاب‌تر برخوردار است.

به طور کلی، با راهبرد جدیدی که هیوندای در پیش گرفته است، محصولات این شرکت در ۳ نسخه استاندارد، N Line و N راهی بازار می‌شوند. در این بین، سری N قدرتمندترین یا به عبارت دیگر، پرچم دار هر خانواده محسوب به شمار می‌رود و سری N Line در رده‌ای پایین‌تر قرار می‌گیرد. در نسخه‌های N Line، هیوندای بیشتر بر ارتقای ظاهری و بهبود عملکرد سیستم تعلیق تمرکز کرده است.
از ویژگی‌های ظاهری توسان N Line باید به موارد، چون سپر‌های اسپرت تر، ۲ خروجی اگزوز و رینگ‌های نوزده اینچی با طراحی متفاوت اشاره کرد.
 
در بخش فنی، هیوندای توسان N Line از سیستم تعلیق الکترونیکی با تنظیمات اختصاصی سود می‌برد. به لطف این ویژگی و بازنگری‌هایی که در سیستم کنترل پایداری الکترونیکی اعمال شده است، این نسخه از توسان ضمن جذب بهتر ضربات، از چابکی بیشتری برخوردار است. به گفته هیوندای، در توسان N Line، سیستم تعلیق به تصمیم‌های راننده و حرکات بدنه واکنش‌های سریع تری نشان می‌دهد.
 
آن طور که هیوندای وعده داده است، با انتخاب حالت نرمال، توسان N Line به اندازه مدل استاندارد راحت خواهد بود، اما با انتخاب حالت رانندگی اسپرت، این خودرو لذت راندن بیشتری را ارائه خواهد کرد. هیوندای تأکید کرده است تعلیق هر چرخ توسان N Line به طور مستقل مدیریت می‌شود تا بازی و حرکات بدنه به حداقل برسد. این شرکت افزوده است عملکرد فرمان نیز بسته به نوع حالت رانندگی تغییر می‌کند.

برای ایجاد حس تمایز در داخل کابین، توسان N Line را به صندلی‌هایی مجهز کرده است که سرنشینان جلو را بهتر در بر می‌گیرند. این صندلی‌ها روی خود نشان اختصاصی N را دارند.

پوشش سقف مشکی رنگ و هم چنین قطعات تزیینی مشکی براق از دیگر وجوه تمایز توسان N Line با نسخه استاندارد است. ضمن اینکه پدال ها، استراحتگاه پا و نشان روی چهارچوب در‌ها همگی فلزی هستند.

در زیر کاپوت، هیوندای توسان N Line تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. این کراس اوور نیمه اسپرت با ۲ موتور اصلی قابل انتخاب است که عبارت اند از موتور یک وشش دهم لیتری بنزینی و موتور یک وشش دهم لیتری دیزلی هیبرید.
 
نمونه بنزینی به توربوشارژر مجهز است و می‌توان آن را با فناوری هیبریدی نیز سفارش داد. این موتور در حالت استاندارد ۱۵۰ اسب بخار و با کمک سیستم هیبریدی ۱۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. پیش رانه دیزلی هیبریدی هم ۱۳۶ اسب بخار قدرت دارد.

اگر این ارقام کافی نباشند، مشتریان توسان N Line می‌توانند آن را با پیش رانه هیبریدی ۲۳۰ اسب بخاری انتخاب کنند. پرچم دار این نسخه هم با پیش رانه هیبریدی شارژی که ۲۶۵ اسب بخار قدرت دارد راهی بازار خواهد شد. بر اساس برنامه ریزی ها، این نسخه از توسان از بهار پیش رو در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
 
منبع: Motor۱.com
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->