نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ماجرای اتاق فکر علیه استقلال از زبان مرفاوی

  • کد خبر: ۵۷۶۹۲
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
ماجرای اتاق فکر علیه استقلال از زبان مرفاوی
صمد مرفاوی هم مانند محمود فکری تایید کرده که یک اتاق فکر درحال لطمه زدن به استقلال است تا به منافع خود برسد. مرفاوی این اتاق فکر را سم استقلال می‌داند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، صمد مرفاوی یکی از مربیان آرام و بی حاشیه فوتبال ایران است که از ابتدای فصل همکاری مناسبی با سرمربی استقلال داشته و توانسته در امور فنی به محمود فکری کمک کند. مرفاوی که از برخی جریان سازی‌ها علیه استقلال به ستوه آمده حرف‌های فکری در برنامه فوتبال برتر را که گفته بود اتاق فکری علیه استقلال جریان سازی می‌کند را تایید می‌کند.

مرفاوی دراین باره می‌گوید:« بله، یک اتاق فکر تشکیل شده و دارد علیه استقلال جریان سازی می‌کند. حاشیه‌ ساز‌ها باید دست از سراستقلال بردارند چون ما داریم کار خودمان را انجام می‌دهیم و بی حاشیه هستیم. متاسفانه برخی جریان‌ها برای استقلال نقشه دارند وبه هربهانه‌ای ما را می‌زنند. شما دیدید وقتی خواستیم یک بازی به سید حسین حسینی بدهیم چه اتفاقاتی رخ داد و چه بلایی سرما درآورند. گفتند مظاهری به خاطر اعتراض فنی نیمکت نشین شده که اصلا این خبر صحت ندارد و نمی‌دانیم چرا این مسائل علیه استقلال سازمان دهی می‌شود. مظاهری و هیچ بازیکنی به ما اعتراض فنی نکرده‌ است و فضای داخلی استقلال آن طوری نیست که برخی ادعا می‌کنند.»

مرفاوی با ناراحتی درباره حاشیه ساز‌ها به حرف‌هایش ادامه داد:« برای آن‌هایی که علیه استقلال جریان می‌سازند واقعا متاسفم. امیدوارم از کرده خود پشیمان شوند واجازه دهند استقلال راهش را ادامه دهد. ما تیمی درحال حرکت هستیم که درصدر جدول قرار داریم. تیمی هستیم که نتایج خوبی گرفتیم و در صدرجدول قرار داریم. آیا می‌شود به راحتی از این کادر ایراد گرفت؟ آیا ما نتایجی گرفتیم که مستحق انتقاد باشیم.» مرفاوی درباره شکل بازی استقلال نیز این توضیحات را ارائه کرد:« فوتبال است و هرمربی تفکراتی دارد. ما براساس آماری که وجود دارد خوب نتیجه گرفتیم. ما تیم صدرنشین هستیم با تعداد گل‌های زده مناسب. درخط دفاع هم شرایط ما خوب بوده و بسیار امیدوار کننده است. انشاء الله اگر بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم قهرمان لیگ بیستم خواهیم شد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->