ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تلفیق هنر آشپزی و صنعت | نگاهی به اولین کارخانه تولید غذای گرم در ایران

  • کد خبر: ۵۷۸۰۰
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
تلفیق هنر آشپزی و صنعت | نگاهی به اولین کارخانه تولید غذای گرم در ایران
فراپخت کارخانه ای است که مدرن ترین امکانات پخت غذای گرم را با تلفیقی ظریف با هنر آشپزی پیوند داده است.

برای بسیاری از ما یکی از اولین انتخاب ها برای وقت گذراندن با دوستان و خانواده، رستوران و غذای بیرون است. اما آیا میدانستید رستوران ها و آشپزخانه هایی در مشهد وجود دارد که علاوه بر ارائه غذا به خلق تجربیاتی ناب و نو دست زده اند؟ شرکت فراپخت، اولین کارخانه تولید غذای گرم در ایران است که مجموعه ای متفاوت و خلاقانه را برای مشتریانش رقم زده است. جالب است بدانید این مجموعه در مشهد واقع شده و توانسته تاکنون علاقمندان زیادی را جذب خود کند.


ایمان غروری، مدیرعامل کارخانه فراپخت با بیان اینکه مجموعه فراپخت درسال ۱۳۹۵ افتتاح شده، گفت: تمام تمرکز و هدف ما بر روی ارائه خدمات و فضای با کیفیت و سلامت است که با ارائه محصول و وعده غذایی با کیفیت موفقیت خوبی را رقم زده ایم.

 

ایمان غروری

 

وی افزود: فراپخت در حوزه اقداماتی که انجام می دهد تا قبل از کرونا با یک روش برنامه و بعد از فراگیری کرونا تلاشش را به ترویج دانش فنی در حوزه کلونی های پرسنلی مثل معادن، پتروشیمی ها که معضل غذای پرسنل را دارند، انجام داده تا بتواند دانش فنی را گسترش دهد؛ در همین راستا در شرایط کنونی خیلی از معادن و واحد های پتروشیمی را برای عملکرد بهتر مشاوره می دهد و فعالیتش را گسترش می دهد.

 

ارائه غذاهای متنوع به مشتریان با کمترین دخالت دست

وی با اطمینان به مشتریان خود گفت: در حوزه غذای گرم شرکت فراپخت توانست فعالیتش را با شرایط حجم بالا تبدیل به ارائه غذا در حوزه مصرف کننده نهایی به صورت تک پرسی با کمترین دخالت دست انجام دهد و شرایط مکانیزه ای که در شرایط کرونایی مدنظر است رعایت شود.

 

کارخانه فراپخت


غروری با تاکید بر اینکه در حوزه غذای سرد هم اتفاقات بسیار خوبی در شرکت فرا پخت رخ داده است، افزود: با توجه به ورود مردم به بازار غذای نیمه آماده و آماده چه به صورت کنسروی و تازه، شرکت فراپخت توانسته در این حوزه هم موفق عمل کند و تا ماه آینده غذاهای تازه که ماندگاری ۳۰روزه را دارند،هم در سطح مشهد و سایر شهرها ارائه دهد.

 

تولید غذاهای سنتی به روش صنعتی!

به گفته غروری، غذاهای مجموعه فراپخت با توجه به اینکه تجهیزات کاملا صنعتی دارد اما از یک روش سنتی استفاده می کند و توانسته یک غذای سنتی کامل را در خروجی دستگاه های صنعتی داشته باشد. با توجه به اینکه ما ایرانی ها تفاضای زیادی برای غذاهای برنجی داریم شرکت فراپخت توانسته این نوع تولید غذا را هم داشته باشد.


وی در خصوص پرسنل این مجموعه که اشتغالزایی زیادی را در سطح شهر ایجاد کرده است، افزود: با این حال شرکت فراپخت حدود۲۹۰پرسنل تا قبل از کرونا داشته که بعد از کرونا با توجه به شرایط اقتصادی و کاهش تقاضا به حدود ۱۸۰نفر رسیده است ولی با توجه به شرایط موجود و افزایش سفارش ها و جلب رضایت همشهریان نیروها را افزایش داده است.

 

پرسنل فراپخت

 

پرسنل خانم، متعهدتر در انجام امور

مهندس غروری ادامه داد: در شرکت فراپخت خوشبختانه همکاران خانم در تمام رسته های شغلی موفقیت قابل توجهی داشته اند بطوریکه در رده های مدیریتی هم ما از همکاران خانم استفاده کرده ایم.نگاهی که خانم ها به نحوه کار و فعالیت و حضور در جامعه دارند همان نگاه مادرانه و حس مسئولیت است.
به گفته وی، در حوزه مسئولیت اجتماعی، شرکت فراپخت همکاری های خوبی با موسسات بزرگی مثل گلستان علی و یا بنیاد کودک داشت و این شرکت افتخار می کند که این مسئولیت ها را گسترش دهد.


مدیرعامل شرکت فراپخت در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت: در روز ولادت حضرت زهرا (س) شرکت فراپخت با توجه به وظیفه اجتماعی ای که دارد، برخود لازم می داند میزان غذایی را در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار دهد تا ضمن تکریم ایشان، گامی به سوی اهداف اجتماعی خویش بردارد.

 

وی در پایان صحبتش را با این جمله به پایان می رساند:


«تبریک به زنان سرزمین شرکت فراپخت، هرچه هستم به یک لحظه فدای مادر»

 

گفتنی است، گروه صنعتی فراپخت، تنها مجموعه تولید غذای گرم در ایران است که قابلیت پخت ۷۵۰۰۰ پرس غذای سالم و بدون دخالت دست را در یک روز دارد‌.

 

شماره تماس: ۳۱۵۳۹


سایت:  Farapokht.ir


اینستاگرام: Farapokht

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->