تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

گاهی تجدید نظر لازم است

  • کد خبر: ۵۸۵۴۸
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
گاهی تجدید نظر لازم است
ملیحه ابراهیمی - روزنامه‌نگار
از سال گذشته تا امروز که کرونا با زندگی پیر و جوان گره خورده است، به راحتی می‌توان تغییر سبک زندگی را مشاهده کرد. این روز‌ها کمتر کسی پای حرف بزرگ تر‌ها می‌نشیند تا پندی بگیرد. انگار یکباره کاربرد تلفن‌های همراه در مقایسه با پیش از گسترش کووید ۱۹ چندبرابر شده است. اضافه شدن لحظه‌ای به کاربران اینترنتی تغییر دیگری است که با کرونا رشد پیدا کرده است.
 
البته نباید نگاهی منفی به این موضوع داشت، زیرا گروهی از این کاربران محصلان ودانشجویانی هستند که از طریق فضای مجازی به تحصیل مشغول اند، عده‌ای با کسب و کار اینترنتی امرار معاش می‌کنند و .... در این میان، افرادی هم هستند که بی هدف صرفا برای سرگرمی و گذاراندن وقت وب گردی می‌کنند. پیشنهاد بدی نیست که در این شرایط تلخ کرونایی که هر لحظه به آمار مرگ ومیر‌های کووید ۱۹ اضافه می‌شود، در رفتار و کردارمان کمی تجدید نظر کنیم. کم نیستند کانال‌های تلگرامی، صفحه‌های اینستاگرامی یا متن‌هایی که در فیس بوک یا واتس اپ رد و بدل می‌شوند و پیام‌هایی انسان دوستانه را هشدار می‌دهند مانند اینکه «باید در لحظه زندگی کرد و از حال لذت برد». در یکی از این پیام‌ها که گاهی روزانه بین هزاران نفر به اشتراک خصوصی یا گروهی، گذاشته می‌شود، چنین آمده است:
 
با ملایمت با یکدیگر سخن بگویید.
عمیق نفس بکشید.
صبورانه کار کنید.
عاقلانه بخورید و بنوشید.
کافی بخوابید.
بی باکانه عمل کنید.
خلاقانه بیندیشید.
صادقانه عشق بورزید.
هوشمندانه خرج کنید.
مرتب و منزه لباس بپوشید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->