تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

ابتلای دو نفر از برندگان سیمرغ جشنواره فجر به کرونا

  • کد خبر: ۵۸۶۲۳
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶
ابتلای دو نفر از برندگان سیمرغ جشنواره فجر به کرونا
با گذشت تنها سه روز از ادعای یکی از اعضای تیم روابط عمومی جشنواره فجر در برنامه هفت، مبنی بر اینکه در جشنواره سی و نهم حتی یک مورد ابتلا به کرونا هم وجود نداشته‌است، امروز خبر ابتلای تعدادی از برندگان سیمرغ به کرونا منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هنوز سه روز از ادعاهای یکی از اعضای تیم روابط عمومی جشنواره در برنامه هفت نگذشته که در آن ادعا کرده بود در جشنواره۳۹ حتی یک مورد هم ابتلا به کرونا نداشته‌اند، امروز اما شنیدیم عده‌ای از دریافت کنندگان سیمرغ، به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند.

نکته قابل توجه اینکه این افراد مبتلا کسانی هستند که جلوی دوربین قرار دارند و دسترسی به آمار افرادی که در قالب تماشاگر یا فعال پشت صحنه بوده‌ و امکان ‌دارد در این جشن به ویروس کووید ابتلا پیدا کرده باشند امکان‌پذیر نیست.

به هرحال با وجود ادعاهای تیم برگزارکننده مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در عین حال تلاش و پنهان‌کاری‌های آنها برای رسانه‌ای نشدن خبر ابتلای برندگان سیمرغ جشنواره، نام تعدادی از مبتلایان به بیرون درز کرد و «رو» شد.

مارال جیرانی و ایمان امیدواری در کنار برخی دیگر از برندگان از جمله افرادی هستند که به دلیل حضور در جشنواره۳۹ فجر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

گفتنی‌ست که ایمان امیدواری سیمرغ بهترین چهره‌پردازی را برای فیلم «ابلق» گرفته بود و مارال جیرانی برگزیده بهترین طراحی لباس برای فیلم «بی همه چیز» بود.

 

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->