ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد
سرخط خبرها

وزیر کار: شرایط زندگی بازنشستگان از ابتدای سال ۱۴۰۰ مطلوبتر می‌شود 

  • کد خبر: ۶۰۹۸۳
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
  • ۵۱
وزیر کار: شرایط زندگی بازنشستگان از ابتدای سال ۱۴۰۰ مطلوبتر می‌شود 
شریعتمداری: با هدایت رئیس جمهور و اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در سطح کشور، آرزوی ۱۴ ساله مجموعه بازنشستگان سراسر ایران محقق شد و نواقص آن در ماه‌های باقی مانده رفع خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شریعتمداری در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رئیس جمهور اظهار کرد: یکی از طرح های مهمی که امروز افتتاح می شود، عظیم پروژه اجتماعی دولت تدبیر و امید و بهزیستی در محلات یا مثبت زندگی است. در واقع سازمان بهزیستی را به محلات کشور بردیم.

وی افزود: تا کنون همه خدمات بهزیستی در عرصه های گوناگون در حداکثر ۳۰۰ نقطه از کشور ارائه می شد اما امروز ۲۴۹۲ مرکز ارائه خدمات به وسیله ۱۱ هزار مددکار، جامعه شناس و روانشناس آن هم از متخصصان بومی که به زبان و آداب و رسوم  مردم منطقه آشنا هستند خدمت ارائه می دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با این کار، تحول بزرگی در عرصه فعالیت های اجتماعی کشور رخ داده گفت: امروز را یکی از بهترین روزهای کاری و زندگی خودم می دانم زیرا همکارانم موفق شدند این مجموعه عظیم را با دانش و تخصص و مهارت دایر کرده و برای ارتقای سطح ارائه خدمات در جامعه به کار بگیرند.

 

حضور بهزیستی در محلات و خانه ها با راه اندازی مراکز مثبت زندگی 

کاهش ۲۱ میلیون سفر با ایجاد این مراکز 

شریعتمداری ادامه داد: ۶۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم وارد این طرح شده است. یک آزمون سراسری برگزار شد و ۱۱ هزار جوان با ۲۰۰۰ موسس در این مجموعه مشغول به کار شده اند. در اجرای آزمایشی طرح، ۲.۵ میلیون بازدید خانه به خانه انجام شده و تا دو ماه آینده به ۵ میلیون خواهد رسید که به معنای حضور بهزیستی در خانه ها است.

وی با بیان اینکه کاهش حرکت ماشین تولید فقر و محرومیت و معلولیت را با غربالگری ها و آموزش ها دنبال کرده و پیشگیری را بهتر از درمان می دانیم گفت: مراکز مثبت زندگی مراکزی برای آموزش خانواده ها و توانمندسازی آنها هستند و به لحاظ اقتصادی راه اندازی این مراکز، ۲۱ میلیون سفر را کم کرده اند که می توانند فعالیت پرافتخار اجتماعی را سامان دهند.

 

تلاشمان را برای تامین رفاه و رفع دغدغه بازنشستگان فولاد به کار می بندیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان اینکه صندوق بازنشستگی فولاد یکی از پنج صندوق مهم بازنشستگی کشوری تحت مدیریت وزارت تعاون است گفت: بازنشستگان این صندوق تلاشگران پرافتخار زنجیره فولاد کشور از معادن سنگ آهن در کرمان و بافت تا تولیدکنندگان فولاد در ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه، از کارگران سختکوش در عمق معادن تا همجواری آنها در کنار کوره های ذوب فولاد و هم مدیران و مهندسان و سازندگان کارخانجات فولاد کشور هستند که برای ما اهمیت فوق العاده ای دارند.


وی افزود: در نیم قرن اخیر این مردان آهنین ما درتامین فولاد مورد نیاز کشور و تامین آهن مورد نیاز برای صنعت ساختمان، صنایع خودروسازی و پروژه های عظیم زیرساختی نقش بی بدیلی داشتند. مهمتر از همه ساخت و راه اندازی یکایک کارخانجات تولید فولاد در کشور است که تجلی از توانمندی و شایستگی فنی و مدیریتی این سرزمین است. همه سعی و همت خود را برای تامین رفاه و رفع دغدغه آنها به کار بسته و خواهیم بست.

 

شرایط زندگی بازنشستگان از ابتدای سال ۱۴۰۰ مطلوبتر می شود 

شریعتمداری با اشاره به اینکه خوشبختانه با هدایت رئیس جمهور و اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در سطح کشور، آرزوی ۱۴ ساله مجموعه بازنشستگان سراسر ایران محقق شد و نواقص آن در ماه های باقی مانده رفع خواهد شد تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ شرایط مطلوب تری را در زندگی آنها خواهیم داشت.

 

تسویه مطالبات معوق بازنشستگان فولاد

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی افزود: مدیریت خردمندانه بر دارایی های صندوق ها به ویژه در صندوق فولاد منجر به ایجاد درآمد پایدار و بلندمدت مناسبی شده و پرداخت معوقات بازنشستگان صندوق فولاد که از سال ۹۳ باقی مانده بود و ۴۰۰ میلیارد تومان بود، از محل منابع داخلی صندوق تسویه شد. افزایش سه برابری حاصل از فعالیت های صندوق ها در این ایام نشان دهنده اقدامات خوب انجام شده است.


وی با بیان اینکه در حوزه فولاد، ۳۰ درصد سهم بازار محصولات فولادی کشور متعلق به شرکت های زیرمجموعه صندوق های ماست که سهام خرد و کلان دارند گفت: همچنین ۳۷ درصد از بازار سنگ آهن کشور و ۷۰ درصد تولید زغال سنگ متعلق به صندوق های بازنشستگی است. همین حالا حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح کشور در صندوق ها و شرکایشان در دست اجرا دارند.


شریعتمداری با اشاره به اینکه امروز پروژه  گندله سازی سه چاهون یزد توسط رئیس جمهور به بهره برداری رسید گفت: این پروژه با ۹۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری دلار و یورو و ریال در مجموع طی ۳۶ ماه یکی از پرافتخارترین پروژه ها از زمان گشایش اعتبار اسنادی است. این پروژه در نوع خودش بزرگترین پروژه گندله سازی در کشور است و به وسیله صنعتگران ایرانی انجام شده است. به دلیل تحریم و کرونا، مهندسان ژاپنی و چینی از پروژه خارج شده اند و ادامه کار توسط  صنعتگران ایرانی به سرانجام رسیده است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
1
همش وعده سر خرمن میدی سال ۱۴۰۰ بهتر میشه چرا سا ۹۹ بهتر نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
1
ولا هنوز پولی ندادن همه چی گرون شده یعنی حقوق ها هم بالا بره فرقی نمیکنه اول باید جلو گرانی و بگیرن وزیر تا حالا خدا وکیلی گوشت و مرغ و میوه رفته بخر بخدا که خدنگ دارن اونا اطلا نمیفهمن گرونی چیه فقط حرف زدن و بلدن
ص ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
1
به گفته و زیر رفاه اجتماعی وضع کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی مطلوبتر خواهدشد. درسال1400 می توانند پسته بخرن
نامردم آسوده خاطر شوند.ومردم نیز پسته بخرن ونگران کارگران
نباشند.چنان رونقی به خانه هاشون میدهند که دیگر نیازی به برق
نداشته باشند.و خونشون عین نورافکن نورانی بشود.شادباشید.پیشاپیش عیدتان مبارک.مبارک.مبارک.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
1
بزک نمیر بهار میاد
کمبزه با خیار میاد
مهتاب نیکخواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
16
آقای شریعتمداری با حقوق دومیلیون و هشتصد چطور زندگی مطلوبتری خواهیم داشت؟؟؟ مگر در ایران زندگی و خرید نمیکنید؟
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
4
14
خسته نباشید
برای بازنشسته ها با 10 سال سابقه که با فلاکت دارن زندگی میکنن هم فکری کرده اید که حقوقشان به حد ی برسه که بشود نفس کشید تقاضامندیم لااقل نزدیک به حقوق 20 ساله ها بشود سپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
سلام اصلن این نظرها و مشکلات مردم نمیخونند
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
بااین روایت سپاسگزار خداباشیم،
ذلیل این دنیا عزیز آن دنیاست،عزیز این دنیا ذلیل ان دنیا،
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
1
18
بله مطلوبتر شد. اونایی که ۱۰ میلیون میگرفتن شد ۱۲میلیونو ۵۰۰.. اما ما که ۳میلیون میگیریم میشه تازه ۴میلیونو ۲۵۰..
واقعا دستتون درد نکنه با این همسان سازیتون..یه وقت خسته نشین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
ازبس دروغ شنیدیم خسته شدیم بازنشسته تامین اجتماعی از ناحقی دولت ودولت مردا داره از گرونی وبدبختی نابود میشه وعده های الکیم حالمونو خوب نمیکنه
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
آقا نسبت به ماه قبل حقوق شما اضافه شد ؟حقوق ماکه تغییری نکرد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
1
شتر درخواب بیند پنبه دانه وانگهی دریا شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
من یک بازنشسته فرهنگی هستم هر روز اجاره خونه ها رو بالا می برین. حقوقم اجاره خونه ام میشه با داشتن فرزند چطوری خرج زندگیم رو بچزخونم . مردم با فقر و بدبختی زندگی می کنندخواهشا بفکر بازنشستگان کشوری باشید. سال نو مواد غذایی به بازنشستگان بدهید
حسین شعبانپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
سلام خداکنددراین همسانسازی مرحله دوم انصافا درست عمل و بازنشستگان تامین اجتماعی لااقل ازخجالت فرزندان ونوه های خود در ایند همانگونه که میدانید مبلغ همسانسازی مرحله دوم سه برابرمرحله اول یعنی نودهزارمیلیاردتومان طبیعتاپرداختیها به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان قطعا سه برابرخواهدشدوالسلام شعبانپور ایرانیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
1
تو گفتی و ما باورمون شد وضع خودت خوب بشه کافیه
بازنشسته حیرون
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
هر سال که نه هر ماه این وعده و وعده های مشابه از سوی ریز و درشت مسئولین و سران کشور این وعده برای آینده داده میشود ، درست مانند افرادی که برای ساکت کردن و توقف گریه کودکان به آنها وعده قاقالی میدهند ، ولی هیچگاه تحقق پیدا نمیکند و با این شرایط تحقق پیدا نخواهدکرد؟؟؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
2
این حرفها فقط تبلیغات و صرفا جهت فریب مردم است...
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
بابا گفتن سفره ما خالیه بازداشت داره ؟
خواهش میکنیم هرچه سریعتر بازنشسته بازداشتی راآزاد کنید ...
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
2
مگه شرایط بازنشسته ها مطلوب بوده که مطلوبتر شه شاید از نظر کارفرماها وجناب وزیر به جای شعر معر گفته
یک بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
2
چرا طلب بازنشستگان سخت و زیان آور رو از مرداد تا اسفند واریز نمی کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
2
خداازتون نگزره
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
آقای وزیر زندگی کدام دسته از بازنشسته ها !؟بازنشستگان کشوری و لشکری ،؟؟؟ آیا بازنشستگان تامین اجتماعی هم مدنظر تون هستند؟؟؟
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
بله شماها حقوقهای نجومی میگیرید برای بازنشسته ای که چندرغاز اضافه میشه مطلوبتر میشه با تورمی که شب عید میوه اجیل ارزاقی که در کمبود است همچنان میگی که کشور گل وبلبل است اگرراست میگی بیا سه ماه حقوق بازنشسته را بگییر تا ببینم مردش هستی با این حقوق زندگی کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
کو کجا همسان سازی دیگه این صد تومن چیه، خسته شدیم ولله
ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
با سلام . انشاالله موفق باشید . درمتناسب شدن حقوق بازنشسته برابر قانون وعدالت برای همه قشر بازنشسته صورت پذیرفت ، همچنین برخی ازکارکنان بازنشسته نظامی درحین خدمت مدرک کارشناسی دریافت ولی مدرک آنان درسامانه بازنشستگی محاسبه نگردیده است لطفا ترتیبی اتخاذ که ازمدرک مصوب بهر ه مند شوند باتشکر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
حداقل حقوق با پرداخت سی سال بیمه با وجود متناسب سازی امسال ۲/۳۰۰/۰۰۰ است نه ۲۸۰۰۰۰۰ هزارخرج دو ساعت یک مدیر تامین اجتماعی یا خرج چند روز یک کارمند تامین اجتماعی این هم نمونه ای از عدالت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
2
2
باسلام دوبار همسانسازی کردن هنوز پول یه کیسه برنج ده کیلویی شمالی نشده ووعده سر خرمن ۱۴۰۰ را میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
1
کی فهمیدچقدراضافه شد؟؟آیا مثل هرساله بعدازعیددوباره حقوق هارودرصدی اضافه میکنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
1
خودتون فهمیدید چی گفتین، چگونه درسال1400وضع بازنشستگان بهتزمیشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
بهزیستی به محله قدیمی ما که نرسیده ....در قرن جدید وسال جدید زندگی ما سختی دیده ها با حرف درست نمیشه کاری کنییدبرای بازنشستگان سخت وزیان اور فصت نیست روز قیامت باید جواب بدهیید قانون گذار محترم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
به این شریعتمداری بگید اصلا معنی همسان سازی چیه بعد وعده وعید به بدبخت تو حقوق بالا میگیری یک ریال سواد نداری من با ۲۱ سال سابقه دارم میگیرم ۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال خجالت بکش صد سال تو و توها درد طبقه ضعیف رو نمی فهمید حتی نمایندگان اونها که ماشین شیر صبح در خونه هاشونه وکارتن کارتن وسایل ماهانه میگیرند می توانند از من دفاع کنند زکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
بشنووباورنکن ومثل سال 99وعده سرخرمن میدن بازم کشوری ولشکری بالا میره وتامین اجتماعی بدهی های دولتو پرداخت میکنه همین اش وهمین کاسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
اقای وزیر محترم برای یکبارهم که شده فکری بحال حداقل بگیران بازنشسته تامین اجتماعی بخصوص از کارافتادگان کلی وبازمانگان این عزیزان باشید اخه بنظر شما با افزایش ۱۵۰تومن به حداقل حقوق در مرداد۹۹ برای از کارافتادگان یا بازماندگان یا بازنشسته زیر ۲۰سال سابقه ولی سنی بالای ۷۰سال یا۶۵ سال با اینکه حداقل بگیر هستند کل دریافتیشان ۲۲۵۰۰۰۰تومنه میشه اسمش را گذاشت همسانسازی یا متناسب سازی تورا خدا ایندفعه حداقل خودتان نظارت کنید که کادمندان سازمان هرجوری که دوست دارند عمل نکند با تشکر
طاهرعنابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
حقوق 1/300هزارتومان با 18سال سابقه بیمه تامین اجتماعی و63سال سن ازکارافتاده ومستاجر ،
آیا این حقوق اندازه صدقه هست؟؟؟؟
چرا رزمنده زمان جنگ بی ادعا راکه سالها هم آذوقه آور از
بنادر باماشین سنگین بودم را ذلیل وخوار میبینید،
بیش از5سال سابقه واریزی بیمه رانندگان توسط صورتحساب را،ما کارکردیم حق بیمه ها بحساب کی واریزشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
2
سلام توراخدا به فکر اونایی که با ده سال بازنشسته شدن باشید ما باهفت صد تومان چکار کنیم عروس داریم نوه داریم خودمون ۴نفر
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
2
جناب آقای شریعتمداری خسته نباشی برادر عزیز . مردادماه هم فرمودید بعداز چندین سال آرزوی ما برای بازنشستگان تامین اجتمایی محقق شد ولی هربازنشسته بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار مثلا همسانسازی کردید..
میگم خدای نکرده ی وقت چش نخورید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
3
مگه سال چندتا ماه دارد که مشکلات بازنشسته ها درماههای آینده حل میشودجوری راجب بازنشسته ها ی تامین اجتماعی صحبت می کنید که انگار صدقه میخواهید بدهیداین بازنشسته ها کارفرمای شما هستن نه شما ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
2
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
دو سیر گوشت هم بر سر گاز نیست
ناشناس
Netherlands
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
1
2
شمارا به خدا قسم میدم ما رو که زیر حداقلی هستیم کمک کنید من ۱۵ سال سابقه دارم خدمات بودم کارم خیلی سخت بود از دست پا افتادم نتونستم ۲۰سال پر کنم حالا حقوقم یک میلیون صد است مستاجر هستم ومریض با این گرونی نمیدونم چه خاکی تو سرم بریزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
1
خدا مرابه راه راست هدایت کند انشاالله
یحیی تقی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
آقای وزیر از ادبیاتی استفاده می کنید که خود را دلسوز بازنشسته نشان دهید. دولت شما ۸سال ودولت احمدی نژاد ۴سال همسانسازی را تاخیر انداختید ونهایتا" آنرا سمبل کردید
راستی ازاینکه بین کارگر و کارمند بازنشسته اینهمه
تبعیض قائل میشوید عذاب وجدان ندارید
خداوند به آنقدر شعور داده است که فریبکاریهای
شما رادرک کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
واقعا باور کنیم!!!تا حال هر افزایش دادید از حق خودمان کمتر دادید یک مقداری از آن اعتبارات را چکش کاری کردید . کاش این بار کل هزینه ۸۹ میلیارد برای بازنشستگان کارگری استفاده شود.تا همه بازنشستگان و خانوادهاشان خوشحال بشوند.زندگی شان بهتر بشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
فقط وقتی این حرفهاعمل بشود وبرود روی سفر ه ی ما بازنشستگان کارگری وخودمان وخانوادهامان ببینیم یک چیزی آمده روی سفر ه مان آن موقع خوشحال وزندگی بهتری را حس میکنیم.نه در حد حرف وعده ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
اینهمه توبوق وکرنا کردید که متناسب سازی وچه و چه کردیم شما که هنوز یه قرون به حقوق اضافه نکردیدامروز که اومد مثل قبلش بود آخه باسه تومن با چندتا بچه وعروس ودوماد ونوه واین همه خرج چطور میشه زندگی کرد،پدرم ۳۲سال سابقه داره ولی حالا باید طفلی پیرمرد از خیلی چیزها چشم پوشی کنه،واقعا نمیدونم جواب خدارو میخوایدچی بدید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
آقای وزیر محترم حقوق بازنشستگان کارگری اکنون حدود۲۳۰۰الی۳۶۰۰هزار تومان است.خط فقر ۱۰ میلیون است حقوق ما بازنشستگان کارگری را همان روی خط فقر ده میلیون برسانید همان نقطه روی خط فقر برای ما مطلوب است.دیگر مطلوب ترش نمی خواهیم.باتشکروسپاس فراوان.
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
شما مسئولین از زجر کش کردن بازنشسته های تامین اجتمایی لذت میبرید اگرغیرازاین بود حقشونو میدادید. اشکال نداره خودتونو ناراحت نکنین . ی دو دوتا چارتا کنید خودتان شب عیدی چن صد میلیون حقوق ومزایا میگیرید سفر اروپایی دارین . بلیط گرفتین؟ اصلا نگران ما نباشین . برید سفرتون دیر نشه ..ما به خدا واگذارتون کردیم.
بازنشسته
Germany
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
ظاهرا این بازنشستگان مخصوصا بازنشستگان تامین
اجتماعی هستند که از گرانی ها جان به لب شده وگاها
دست به اعتراض می زنند
وعده های سر خرمن و طی کردن دو یا سه ما آخر دولت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
لطف کنید بازنشستگان تامین اجتماعی را مثل کشوری ولشکری ببینید آنوقت احساس می‌شود که مطلوب شده والا مثل دفعه قبل ابرو ریزی نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
فقط حرف حرف حرف... یکبار عمل کنید بعد حرف بزنید...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
شما رو بخدا کمک کنیید کمک کمک چند تا بچه دارم کمک کمک یعنی به نطر شما د رسته واقعا دست مر یزاد جناب مسولین اقای مسول یک بار هم قران خوندی یک بار هم نماز خوندی اگر خوندی خدا وقران وومازودین چه میگه یکم خجالت مگه چند سال سر پست. می مونی یه روز باید جواب بدی فکر نکن به ما باز نشسته ها طلم میکنی به خودت که حق اناس میخوری ظلم میکنی دنیادار مکا فاته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
1
سال 1400تورم ریشه کن وحقوقها هم لابد هشت میلیون میشه .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->