«ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

تامین اجتماعی: افزایش حقوق بازنشستگان در اسفند اعمال شد؛ پیگیر معوقه مرداد هستیم

  • کد خبر: ۶۰۹۷۹
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
  • ۱۹
تامین اجتماعی: افزایش حقوق بازنشستگان در اسفند اعمال شد؛ پیگیر معوقه مرداد هستیم
بیات رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی: حقوق هر بازنشسته‌ای بر مبنای سوابقی که دارد، افزایش می‌یابد و در مجموع افزایش حقوق رقمی بیش از ۳ میلیون تومان است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اصغر بیات با اعلام این خبر به صدا و سیما، افزود: اگر بانک مرکزی اجازه دهد بحث قرض الحسنه را بیشتر کند ما هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

 

بیات با اشاره به محاسبه سوابق سخت و زیان آور در متناسب سازی حقوق این گروه از بازنشستگان، گفت: پس از پیگیری‌های مستمر به عنوان یک خبر خوش به کل مجموعه بازنشستگان می‌توانم بگویم که موضوع مشاغل سخت و زیان‌آور همان ۳۰ سی‌ام درخواستشان بود که در حقوق اسفند ماه اعمال شده است. 

 

بیات افزود: از جمعه که پرداخت‌ها شروع شده آن افزایش در حقوق‌ها اعمال شده است و پیگیر هستیم تا معوقه مربوط به تاریخ یکم مرداد امسال طبق مصوب هیئت امنا پرداخت شود.

 

وی درباره مقدار افزایش حقوق گفت: هر کسی بر مبنای سوابقی که در پرونده‌اش درج شده است بر حقوقش افزوده می‌شود که یک نفر ۲۰ سال و دیگری ۳۰ سال و… دارد و برای هر کسی بر اساس پرونده موجود افزایش اعمال شده و تیم تخصصی کانون عالی هم کاملا نظارت داشته و این موضوع حل و فصل شده است. 

 

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: پیش از این یک موضوع اختلافی بین ما و سازمان تامین اجتماعی بود؛ آن‌ها می‌گفتند این سنوات ارفاقی است، ولی به نظر ما این سنوات استحقاقی بوده است که در نهایت نظر ما را پذیرفتند، ما نه تنها موضوع بازنشستگان را حل کردیم بلکه شاغلانی که در این بخش بازنشسته شده‌اند هم مشکل‌شان برطرف شد. 

 

وی گفت: حقوق بازنشسته حداقل بگیر ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. همیشه حرفمان با مسئولان این بوده است که با این رقم چطور می‌توان زندگی کرد؟ بنابراین نظر ما در افزایش حقوق رقمی بیش از این عدد و ۳ میلیون تومان است. 

 

بیات افزود: خوشحالی ما به این دلیل است که برای اولین بار چنین عددی از بخشی از مطالبات عمده‌ای که سازمان تامین اجتماعی از دولت دارد و رقمی در حدود ۳۵۰ هزار میلیارد تومان باید در سال ۱۴۰۰ باید به صفر می‌رسید. 

 

وی گفت: حالا بخشی از ۸۹ هزار میلیارد تومان امسال تحقق پیدا کرده است و از مجلس شورای اسلامی ممنون هستیم که توانست چنین حرکت و قدمی بر دارد تا گشایشی در مجموعه ما ایجاد شود.

 

منبع: ایلنا


بیشتر بخوانید:

 

وزیر کار: شرایط زندگی بازنشستگان از ابتدای سال ۱۴۰۰ مطلوبتر می‌شود 

 

نحوه محاسبه همسان‌سازی بازنشستگان | کارگران با مقرری بیمه بیکاری بازنشسته نشوند

 

دفاع از تقسیم بودجه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی + فیلم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
1
8
ما که ندیدم کجا اضافه شده
محسن رجبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
2
9
با سلام ماه آینده هم افزایش حقوق سالانه رو داریم و هم همسان سازی ببینیم مجموعا چقدر به حقوق مون اضافه میشه...
مرجان کرمانب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
سلام
بارها و بارها دیدم که حداقل حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی رو ۲۸۰۰ اعلام کردید
اما من بعنوان یک مستمری بگیر تامین اجتماعی ۲۳۰۰ در سال ۹۹ دریافت میکنم ,افراد دیگری هم هستند که ۲۳۰۰ دریافت میکنن ,پس اسم ما چی هست اگر اونایی که ۲۸۰۰ میگیرن ,حداقل بگیر هستن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
با سلام اگر حداقل حقوق دو میلیون و هشتصد تومان است پس چرا حقوق ما دو میلیون و سیصد تومانه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
2
12
مادرم با ۱۶ سال ۲۳۰۰ میگیره .حتما چون مستمری بگیره.
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
14
هنوز هیچ افزایش حقوقی اعمال نشذه است وعده الکی ندین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
1
6
حتی یک ریال اضافه نکردید دو هشصد نیست دو وسیصد وبعضی دو دویست هزار تومان میگرتد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
1
0
سلام خسته نباشی درود به مسولان عزیز کشورمان کمکی به کارگران خود میکنیدو خداوند هم دراخرت بهترین مقام به شما میدهدچونک حضرت علی ع سلام دست کارگر را بوسید کسی به کارگر کمک کند خداوند هم به او کمک میکند و همه کارگران دعا گوی سلامتی شما عزیزان هستیم قربان شما خداحافظ
علیرضامحمودی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
1
0
سلام اگرحقوقهابه اندازه سبدمعیشت خانوار وتورم روبه رشد نباشدسختی وفشار زندگی ماراازپای درمی آورد و شاهدفقرو ذلت جوانان زحمتکش دیروزخواهیدبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
من حقوق اسفندماه رادریافت کردم یک ریال بااینکه جزع مشاغل سخت وزیان آورم اضافه نشدفقط شعاربوداماخبری ازعملکردشون نبود
نریمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
هر سال همین حرفها هست وقتی که به عمل می رسند جا می زنند چرا با آبروی بازنشسته بازی می کنند کدام از شما با 2650/000 تومان می توانید زنده بمانید همهٔ اقلام چند برابر به لطف دولت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
حقوق ما با ۲۱ سال سابقه دو میلیون و سیصد تومانه پس چطور حداقل بگیرا دو و هشتصد شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
با این همه گرانی خوراک ودرمان وبهداشت کرونا ۳ میلیون چی میشه مرغ کیلیویی ۳۰ تومان حساب کنیید تا بعدی خدا از تون نگذرد که حال ما بازنشستگان را نمی فهمید
محمدرضا اردکانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
هیچگونه مبلغی به حقوق اسفنداینجانب بازنشسته تامین اجتماعی اضافه نشده است وسختی کارنداده است وحدوددومیلیونودویست هر ماهه راپرداخت کرده است اقای بیات خواب هستند؟
فرراد عطائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
1
0
پس چی شد خبر خوش اقایان نه خبری از همسان سازی شد ونه افزایش حقوق اسفند ماه و نه وعده اعمال موارد از مرداد ماه عید رسید و سفره ما خالی تر از همیشه
ابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
من از اول مهر ماه 99بازنشسته شده ام در حقوق اسفند ماه همون حقوق قبلی را دادن هیچ مبلغ اضافی اعمال نشده
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
1
1
حقوق مارو امروز ریختن . ذره ای اضافه نشده به حقوق!!!! چرا الکی حرفی میزنین!!!!!!
درضمن یک و هشتصد نمیگیریم ما !!! یک و دویست میگیریم.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
1
اخه83000هزارتومان شد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را چی حساب کردید خدا نشناسها مگر بازنشستگان کشوری ولشکری چه گلی به سر ملت زدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
چرا گفتن اسفند ماه به حقوق اضافه میشه هیچی اضافه نکردن که چرا وعده الکی میدن به ما
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->