زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی
سرخط خبرها

جزئیات سفر با خودروی شخصی به شمال در نوروز ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۶۱۷۵۲
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
  • ۱
جزئیات سفر با خودروی شخصی به شمال در نوروز ۱۴۰۰
معاون علوم پزشکی گیلان: طبق آخرین ابلاغیه های وزارت بهداشت محدودیت سفر به استان های شمالی همچنان برقرار است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه طبق آخرین ابلاغیه های وزارت بهداشت محدودیت سفر به استان های شمالی همچنان برقرار است، گفت: خودروهای شخصی امکان سفر به استان های شمالی را ندارند.

 

دکتر آبتین حیدرزاده با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: روند بیماری در استان ثابت بوده و طی شبانه روز گذشته ۷۰ بیمار جدید را بستری کردیم.

 

حیدرزاده، با بیان اینکه طبق آخرین ابلاغیه های وزارت بهداشت محدودیت سفر به استان های شمالی همچنان برقرار است، گفت: خودروهای شخصی امکان سفر به استان های شمالی را ندارند، اما وسائل نقلیه عمومی می توانند سفر کنند، زیرا امکان کنترل مسافران از نظر وسیله نقلیه و محل اسکان وجود دارد.

 

وی با اشاره به چگونگی مسافرت با تورهای مسافرتی، تصریح کرد: مسافرت با اتوبوس، قطار و هواپیما به استان برقرار است و مسافران می توانند در هتل ها و مراکز مشخص اسکان پیدا کنند و لذا دانشگاه علوم پزشکی استان از رفتارهای بهداشتی مسافران در تورها با خبر است.

 

معاون علوم پزشکی گیلان، نگرانی ها از سفرهای نوروزی را بیشتر متوجه خودروهای شخصی دانست و تصریح کرد: در جریان سفر با خودروی شخصی خطر کمتری سرنشینان را تهدید می کند و احتمال انتقال بیماری در طول سفر کمتر است، در حالی که در وسیله نقلیه عمومی تعدادی از افراد در یک هوای بسته تنفس می کنند و بیشتر در معرض انتقال ویروس قرار دارند، اما تبعات سفر با وسیله نقلیه عمومی قابل کنترل بوده و افراد در قالب تور قابل رهگیری هستند.

 

منبع: ایسنا


بیشتر بخوانید:

 

شرایط اسکان مسافران نوروزی در شهرهای زرد و آبی + جدول شهرها

 

زمان واریز سهمیه بنزین در اسفند ۹۹ اعلام شد

 

اسامی شهر‌های قرمز و نارنجی کرونا در نوروز ۱۴۰۰ + لیست مشاغل و شهر‌ها

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
4
اول از همه اینکه وقتی قرار نیست نظرات رو چاپ کنین چرا اداشو در میارین؟؟؟ ظاهرا قراره کسری بودجه از جرایم تامین بشه. بعدشم با خودتون چند چندین؟؟؟؟ قبلش مسیولین با هم به یک تفاهمی برسند بد نیستا!!!! از همه مهمتر خجالت هم چیز خوبیه البته اگه بعضیها متوجه بشن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->