جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

ماجرای درگیری و بازداشت علی صبوری در بیمارستان

  • کد خبر: ۶۲۲۳۰
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
  • ۱
ماجرای درگیری و بازداشت علی صبوری در بیمارستان
علی صبوری؛ چهره ی اینستاگرامی با شکایت کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی بازداشت و با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - علی صبوری، چهره ی اینستاگرامی، همراه با یکی از دوستانش به علت تپش و درد قلب به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کرد.

 

در بیمارستان، پزشک پس از معاینه اولیه وی اعلام کرد مشکل خاصی وجود ندارد اما علی صبوری اصرار داشت که معاینات دقیق‌تری روی وی صورت گیرد، در ادامه بین وی و کادر درمان درگیری پیش آمد و علی صبوری در بیمارستان اقدام به داد و فریاد کرد که در این حین مامور انتظامی مستقر در بیمارستان وی را به آرامش دعوت کرد اما علی صبوری با مامور انتظامی نیز وارد درگیری لفظی شد و حتی "آنژیوکت" را از دستان خود جدا کرد و به داد فریاد خود ادامه داد.

 

در ادامه درحالیکه داد و فریاد‌های علی صبوری ادامه داشت، با حضور ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک، وی به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.
 
منبع: تسنیم


بیشتر بخوانید:
 

پزشک بیمارستان قلب رجایی درباره این درگیری گفته است:


صحبت‌های علی صبوری مبنی بر اینکه او بدحال بوده ادعای خود ایشان است اما ما تأیید نمی‌کنیم که ایشان بیمار قلبی بوده‌ یا حمله قلبی به او دست داده است.

 علی صبوری توسط تریاژ ویزیت و سطح سه تریاژ برای او در نظر گرفته شد. در سطح یک و دو تریاژ، بیماران بسیار بدحال و نیازمند اقدامات اورژانسی هستند اما سطح سه تریاژ، مربوط به بیمارانی است که نیازمند بررسی سرپایی و ویزیت پزشک متخصص هستند.

من در حال ویزیت بیماران بدحال بودم که آقای صبوری بدون اینکه اجازه بدهد من او را ویزیت کنم شروع به فحاشی و داد و بیداد کرد و گفت که من الان فیلمتان را در اینستاگرام می‌گذارم.

علی صبوری به تهدید من پرداخت و با توجه به فریادهایی که در بیمارستان بر سر من می‌کشید، نمی‌توانست بیمار اورژانس قلبی حساب شود زیرا بیماران اورژانس قلبی عملاً توان این را ندارند که با پزشک و انتظامات درگیر شوند!

منبع: دانشجو

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
2
0
این بابا هم میخواد بره کانادا داره واسه خودش پرونده درست میکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->