جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

لحظه بازداشت علی صبوری در بیمارستان + فیلم

  • کد خبر: ۶۲۲۴۸
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
لحظه بازداشت علی صبوری در بیمارستان + فیلم
نخستین فیلم از لحظه بازداشت علی صبوری پس از درگیری وی با پزشک اورژانس بیمارستان قلب شهید رجایی را در این ویدئو ببینید.
به گزارش شهرآرانیوز، پزشک کشیک بیمارستان قلب تهران در مورد درگیری علی صبوری با کادر درمان بیمارستان قلب شهید رجایی توضیحاتی داد.
 
 
تعداد بازدید : 7623
 
 
توضیحات پزشک بیمارستان قلب رجایی درباره جنجال علی صبوری
 
به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های گذشته استوری یک اینفلوئنسر اینستاگرامی درباره مشکل قلبی و مراجعه‌اش به بیمارستان قلب رجایی تهران، جنجال‌های زیادی به پا کرد.

علی صبوری چند روز پیش در استوری خود از مراجعه به بیمارستان قلب رجایی تهران و عدم رسیدگی پزشکان نوشته بود. دربخشی از این استوری نوشته شده است: «ده ساعت قبل از سال تحویل حمله قلبی به من دست داد و به بیمارستان قلب رجایی رفتم. به اورژانس رسیدیم، اما تریاژ نبود. چند دقیقه در آن حال بد معطل شدم و فشارم ۱۶ روی ۹ بود، اما گفتند نرمال است؛ من را به پذیرش فرستادند و گفتند برو نوار قلب بگیر و آنجا هم معطل شدم. یک ساعت گذشت و من دردم بیشتر شد و شوک بهم دست داد و حمله کردم به سمت دکتر که چرا رسیدگی نمی‌کنی؟»

در پی این استوری جنجالی، به سراغ پزشکی رفتیم که در روز مذکور در این بیمارستان حاضر بوده است.

دکتر امیرحسین علیان، رزیدنت سال دو بیمارستان قلب شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ با بیان این‌که در ۳۰ اسفند ۹۹ کشیک بیمارستان بوده‌ام اظهار داشت: صحبت‌های علی صبوری مبنی بر اینکه او بدحال بوده ادعای خود ایشان است، اما ما تأیید نمی‌کنیم که ایشان بیمار قلبی بوده یا حمله قلبی به او دست داده است.

وی افزود: علی صبوری با شکایت مشکل قلبی به بیمارستان مراجعه کرد و توسط تریاژ بیمارستان و همکاران پرستار ویزیت شد. اولین اقدامات ما در اورژانس، تریاژ بیمار است و بر اساس حرف‌های بیمار نمی‌توانیم قضاوتی درباره بدحال بودن بیمار داشته باشیم و ابتدا باید سطح تریاژ بیمار مشخص شود، زیرا تمام بیمارانی که به اورژانس مراجعه می‌کنند این نظر را دارند که نسبت به سایر بیماران بدحال‌تر هستند. طبق قوانین بیمارستان و دستور وزارت بهداشت ابتدا علی صبوری توسط تریاژ ویزیت و سطح سه تریاژ برای او در نظر گرفته شد. در سطح یک و دو تریاژ، بیماران بسیار بدحال و نیازمند اقدامات اورژانسی هستند، اما سطح سه تریاژ، مربوط به بیمارانی است که نیازمند بررسی سرپایی و ویزیت پزشک متخصص هستند و تا یک ساعت و نیم آتی فرصت داریم که وضعیت آن‌ها را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: سطح سه تریاژ برای آقای صبوری در نظر گرفته شد و در صف بررسی بود، اما او این ادعا را داشت که باید سریعتر به او رسیدگی شود؛ به دلیل شرایط کرونا و ایام نوروز که منجر به شلوغی بیمارستان شده است، در ابتدا طبق پروتکل‌ها و نوبت‌دهی لازم بود به بیماران بدحال رسیدگی شود. من در حال ویزیت بیماران بدحال بودم که آقای صبوری بدون اینکه اجازه بدهد من او را ویزیت کنم شروع به فحاشی و داد و بیداد کرد و گفت که من الان فیلمتان را در اینستاگرام می‌گذارم.

رزیدنت بیمارستان قلب رجایی تصریح کرد: در همین زمان او به من که در حال معاینه بیمارم بودم حمله‌ور شد و درگیری فیزیکی ایجاد شد و انتظامات بیمارستان وارد اتاق من شد و او را از من جدا کرد. علی صبوری به تهدید من پرداخت و با توجه به فریاد‌هایی که در بیمارستان بر سر من می‌کشید، نمی‌توانست بیمار اورژانس قلبی حساب شود، زیرا بیماران اورژانس قلبی عملاً توان این را ندارند که با پزشک و انتظامات درگیر شود!

این پزشک در پاسخ به این ادعای مطرح شده در فضای مجازی درباره علت ایجاد مشکل قلبی برای علی صبوری، بیان داشت: من به عنوان کادر درمان حق افشای اطلاعات مربوط به بیماران را ندارم و به لحاظ اخلاق پزشکی این کار درست نیست، اما علی صبوری حتی اجازه صحبت کردن و ویزیت شدن توسط من را نداد و در حالت عادی و طبیعی نبود.

بر اساس اطلاعاتی که به دست تسنیم رسیده است با حضور ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک، علی صبوری به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.
 
 
 
 
 
منبع:رکنا - تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->