تصاویر جدیدی از آیفون ۱۳ افشا شد رکورد شگفت‌انگیر شیائومی در فروش گوشی تاشو | ۱ دقیقه بیش از ۳۰ هزار گوشی همه خطراتی که کلاب هاوس می‌تواند برای شما داشته باشد | مراقب زبانتان باشید اینستاگرام مشاهده لایک را اختیاری کرد تاریخ رونمایی از محصولات جدید اپل اعلام شد کیفیت دوربین آیفون‌های ۲۰۲۲ عکاسی با موبایل را وارد مرحله جدیدی می‌کند هدایای ایرانسل و همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان گوشی گیمینگ ردمی شیائومی اواسط اردیبهشت‌ماه معرفی خواهد شد لینک دانلود بازی پابجی موبایل از مایکت و سایت‌های دانلود حذف شد شکایت وزارت ارتباطات از ایرانسل، همراه اول و مخابرات برای ایجاد اختلال عمدی در «کلاب هاوس» نگاهی به بازی تحسین شده Disco Elysium و نسخه بازسازی شده آن | کارآگاه روان پریش چرا «ال جی» از دنیای تلفن‌های همراه خداحافظی کرد؟ بحران امنیت در پلتفرم‌های اجتماعی | یک میلیارد حساب کاربری، پَر! هنر سفسطه یا لطفا در محتوای تبلیغاتی خود مغالطه کنید (توسل به مرجع نامرتبط) پیش بینی برنده نوبل ادبیات از آینده‌ای که در آن روبات‌ها رمان می‌نویسند چند پرسش و پاسخ جذاب درباره سفرهای فضایی انسان‌ها | به مناسبت روز جهانی سفر انسان به فضا مدیرعامل کلاب هاوس هک‌شدن این شبکه اجتماعی را تکذیب کرد درباره نسخه اندروید کلاب هاوس چه می‌دانیم بلومبرگ: نسل جدید آیپد پرو در ماه جاری میلادی رونمایی می‌شود درباره یوری گاگارین، اولین انسانی که به فضا سفر کرد | ۱۰۸ دقیقه در فضا
خبر فوری
اینستاگرام ۷۹درصد داده‌های خصوصی کاربران را با شرکت‌ها به اشتراک می‌گذارد
بررسی‌های جدید حاکی از آن هستند که اینستاگرام شمار زیادی از داده‌های خصوصی کاربران را با اهداف مختلف با کمپانی‌های سوم شخص به اشتراک می‌گذارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین نرم افزار‌های موجود روی تلفن‌های همراه هوشمند است، اما به تازگی مشخص شده است که این نرم‌افزار به لحاظ حفظ حریم خصوصی در وضعیت فاجعه باری قرار دارد. تحلیل‌های جدید مرکز امنیت سایبری pCloud حاکی از آن است که این نرم‌افزار اطلاعات مالی، مصرف داده و تاریخچه مرور وب افراد را در اختیار شرکت‌های سوم شخص می‌گذارد.
 
این مرکز از طیف وسیعی از برچسب‌های حریم خصوصی جدید که توسط اپل از طریق App Store ارائه شده است به منظور تست میزان داده‌های خصوصی جمع آوری شده و به اشتراک گذاشته شده توسط اینستاگرام استفاده کرد. جالب است بدانید که این برچسب‌های حریم خصوصی با هدف کمک به مصرف کنندگان برای تشخیص نرم افزار‌های امن طراحی شده اند.
 
به طور میانگین در حدود نیکی از محبوبترین نرم افزار‌های همراه هوشمند داده‌های کاربران را با افراد و شرکت‌های سوم شخص به اشتراک می‌گذارند. با این حال اینستاگرام، فیس بوک و لینکدین از بدنام ترین‌های این فهرست به حساب می‌آیند و حتی از میان این سه وضع اینستاگرام از همه خراب‌تر است.
 
مرکز pCloud در تحلیل خود اظهار داشته است که: «جای تعجب نیست که محتوای تبلیغاتی زیادی در خبرخوان شما وجود دارد، این نگران کننده است که اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه، مرکزی برای به اشتراک گذاشتن میزان بالایی از داده‌های کاربران خود است.»
 
اقدامات مرتبط با جمع آوری و به اشتراک گذاری داده‌ها توسط اینستاگرام موجب فعال سازی بسیاری از هشدار‌های برچسب‌های حریم خصوصی اپل شده است. یکی از اقدامات تعجب بر انگیز این نرم‌افزار در نقض حریم خصوصی کاربران به اشتراک گذاری خرید ها، موقعیت مکانی و اطلاعات تماس افراد با شرکت‌های سوم شخص است. همچنین داده‌های مرتبط با جستجو، مرور اینستاگرام و حتی مصرف داده کاربران نیز به افراد سوم شخص به اشتراک گذاشته می‌شود.
 
مرکز pCloud همچنین ۱۰۰ مورد از محبوب‌ترین نرم افزار‌های در سراسر جهان را برای ارزیابی میزان تهاجمی بودن آن‌ها رتبه بندی کرد و دریافت که اینستاگرام در اینجا نیز در صدر فهرست قرار دارد. در مجموع، ۶۲ درصد داده‌ها با اهداف بازاریابی با سوم شخص‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود. فیس بوک باز هم در جایگاه دوم این فهرست واقع است و ۵۵ درصد از داده‌ها برای اهداف بازاریابی توسط شرکت‌های دیگری به غیر از خود فیس بوک استفاده می‌شود.
 
 
منبع: ایتنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
پیشخوان شهرآرا
کیوسک
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}