بسته‌های هدیه همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۲۸ خرداد) + آموزش تسلا ربات‌های انسان‌نمای «اپتیموس» را اجاره می‌دهد! روان‌شناسان می‌گویند اینترنت می‌تواند ترس ما از حفره‌های کوچک را تشدید کند! Assassin’s Creed Shadows یکی از کامل‌ترین سیستم‌های مخفی‌کاری این مجموعه را دارد کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) فعالان حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال از رئیس‌جمهور آینده چه درخواست‌هایی دارند؟ درباره زیردریایی بدون خدمه Manta Ray دارپا + ویدئو رفع مشکلات فضاپیمای «وویچر ۱» و ارسال دوباره اطلاعات به زمین iOS ۱۸ می‌تواند محاسبات ریاضی را در هر جای متن و با استفاده از صفحه کلید انجام دهد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۲۷ خرداد) + آموزش مردم سال گذشته ۱۴۹ میلیارد دقیقه ویدئو از آپارات تماشا کردند تصاویر جدید گلکسی S۲۴ FE منتشر شد + جزئیات کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) گلکسی واچ FE رونمایی شد + مشخصات و قیمت کدمورس جدید امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش بهترین کیف پول برای متصل‌کردن به ربات «همستر کامبت» چیست؟ + آموزش بسته اینترنت رایگان انتخابات ۱۴۰۳ در کدام سکو‌های داخلی قابل استفاده است؟
سرخط خبرها

اینستاگرام ۷۹درصد داده‌های خصوصی کاربران را با شرکت‌ها به اشتراک می‌گذارد

  • کد خبر: ۶۳۴۱۹
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
اینستاگرام ۷۹درصد داده‌های خصوصی کاربران را با شرکت‌ها به اشتراک می‌گذارد
بررسی‌های جدید حاکی از آن هستند که اینستاگرام شمار زیادی از داده‌های خصوصی کاربران را با اهداف مختلف با کمپانی‌های سوم شخص به اشتراک می‌گذارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین نرم افزار‌های موجود روی تلفن‌های همراه هوشمند است، اما به تازگی مشخص شده است که این نرم‌افزار به لحاظ حفظ حریم خصوصی در وضعیت فاجعه باری قرار دارد. تحلیل‌های جدید مرکز امنیت سایبری pCloud حاکی از آن است که این نرم‌افزار اطلاعات مالی، مصرف داده و تاریخچه مرور وب افراد را در اختیار شرکت‌های سوم شخص می‌گذارد.
 
این مرکز از طیف وسیعی از برچسب‌های حریم خصوصی جدید که توسط اپل از طریق App Store ارائه شده است به منظور تست میزان داده‌های خصوصی جمع آوری شده و به اشتراک گذاشته شده توسط اینستاگرام استفاده کرد. جالب است بدانید که این برچسب‌های حریم خصوصی با هدف کمک به مصرف کنندگان برای تشخیص نرم افزار‌های امن طراحی شده اند.
 
به طور میانگین در حدود نیکی از محبوبترین نرم افزار‌های همراه هوشمند داده‌های کاربران را با افراد و شرکت‌های سوم شخص به اشتراک می‌گذارند. با این حال اینستاگرام، فیس بوک و لینکدین از بدنام ترین‌های این فهرست به حساب می‌آیند و حتی از میان این سه وضع اینستاگرام از همه خراب‌تر است.
 
مرکز pCloud در تحلیل خود اظهار داشته است که: «جای تعجب نیست که محتوای تبلیغاتی زیادی در خبرخوان شما وجود دارد، این نگران کننده است که اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه، مرکزی برای به اشتراک گذاشتن میزان بالایی از داده‌های کاربران خود است.»
 
اقدامات مرتبط با جمع آوری و به اشتراک گذاری داده‌ها توسط اینستاگرام موجب فعال سازی بسیاری از هشدار‌های برچسب‌های حریم خصوصی اپل شده است. یکی از اقدامات تعجب بر انگیز این نرم‌افزار در نقض حریم خصوصی کاربران به اشتراک گذاری خرید ها، موقعیت مکانی و اطلاعات تماس افراد با شرکت‌های سوم شخص است. همچنین داده‌های مرتبط با جستجو، مرور اینستاگرام و حتی مصرف داده کاربران نیز به افراد سوم شخص به اشتراک گذاشته می‌شود.
 
مرکز pCloud همچنین ۱۰۰ مورد از محبوب‌ترین نرم افزار‌های در سراسر جهان را برای ارزیابی میزان تهاجمی بودن آن‌ها رتبه بندی کرد و دریافت که اینستاگرام در اینجا نیز در صدر فهرست قرار دارد. در مجموع، ۶۲ درصد داده‌ها با اهداف بازاریابی با سوم شخص‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود. فیس بوک باز هم در جایگاه دوم این فهرست واقع است و ۵۵ درصد از داده‌ها برای اهداف بازاریابی توسط شرکت‌های دیگری به غیر از خود فیس بوک استفاده می‌شود.
 
 
منبع: ایتنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->