پیکر همسر شهید بابانظر در حرم مطهر رضوی تشییع شد

  • کد خبر: ۶۳۴۹۴
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
پیکر همسر شهید بابانظر در حرم مطهر رضوی تشییع شد
پیکر مرضیه نظرنژاد، همسر سردار شهیدمحمدحسن نظرنژاد، در حرم مطهر رضوی تشییع و در قطعه شهدای بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیکر مرضیه نظرنژاد، همسر سردار شهید محمدحسن نظرنژاد -معروف به بابانظر- امروز، ۲۰ فروردین ماه، پس از برگزاری نماز جمعه در حرم مطهر رضوی تشییع و در قطعه شهدای بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد. این بانوی انقلابی روز گذشته، ۱۹ فروردین ماه، در مشهد درگذشت.

 

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، با انتشار پیامی رحلت این همسر شهید را تسلیت گفت. در پیام علم‌الهدی آمده است: «رحلت جانگداز بانوی انقلابی، همسر شهید نظرنژاد موجب تأثر خاطر شد. با توجه به این‌که در همه مجاهدات این شهید، همگام و شریک او بود، شهید هدفمندی که در بین رزمندگان جبهه، دارای جنبه ابوبت بود و او را «بابانظر» خطاب می‌کردند. این بانو نیز در مشارکت با این شهید و خدمات پشت جبهه‌اش، مادر رزمندگان به حساب می‌آمد. این داغ جانگداز را به فرزندان برومند این بانو که سالیان دراز، هم نقش مادر و هم نقش پدر برای آنان داشته، تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم این خواهر ولایت‌مدار با صدیقه اطهر علی‌ها سلام و زینب کبری سلام‌الله علی‌ها محشور شود».

 

حجت الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، نیز با صدور پیامی درگذشت مرحوم نظرنژاد را تسلیت گفت. در پیام مروی آمده است: «درگذشت بانوی مجاهد و انقلابی «حاجیه خانم نظرنژاد» همسر گرامی و صبور سردار سرافراز دفاع مقدس «شهید محمد حسن نظرنژاد (بابانظر)» را به فرزندان ایشان و سایر بازماندگان محترم تسلیت عرض کرده، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه السلام علو مرتبت و رفعت درجات همسران شهدا به ویژه آن بانوی مؤمنه و پارسا را از درگاه ایزد منان مسألت می‌کنم».

 

سردار شهید محمدحسن نظرنژاد -معروف به بابانظر- در جریان جنگ میان ایران و عراق در جبهه‌های جنگ حضور یافت. او سال‌ها در جبهه‌ها جنگید و در عملیات‌های فتح بستان، والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، والفجر نه، والفجر هشت، کربلای یک، کربلای دو، کربلای چهار و پنج، نصر هفت و هشت، کربلای هشت و فتح المبین حضور یافت و در همین راه به شهادت رسید.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->