قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ پلمب ۲۵۵ واحد صنفی گرانفروش و متخلف در سالی که گذشت ( ۲۹ اسفند۱۴۰۲) بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۱۶ تن کود اوره را کشف کردند از افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده
سرخط خبرها

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران + جزئیات

  • کد خبر: ۶۳۶۷۲
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
  • ۱۱
شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران + جزئیات
بانک قرض الحسنه مهر ایران یک وام ۱۵۰ میلیونی به متقاضیان ارائه می‌کند که به دلیل بالا بودن مبلغ و کارمزد پائین یک درصدی، برای نیازمندان به تسهیلات و وام‌های بانکی، جذاب و مورد توجه است.

به گزارش شهرآرانیوز، دریافت تسهیلات قرض الحسنه از اغلب بانک‌های کشور کار ساده‌ای نیست چرا که تقریبا تمام بانک‌های ایران پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را به حاشیه‌ای ترین خدمات خود تبدیل کرده‌اند.

 

دو بانک یعنی بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت تنها بانک‌های کشور به شمار می‌روند که ارائه تسهیلات قرض الحسنه در کانون خدمات آنها قرار دارد اما خدمات تسهیلاتی این بانک‌ها هم برای عموم مردم چندان شناخته شده نیست.

 

اگر از متقاضیان وام پرسیده شود چه وامی بیشتر برای آنها سودمند و کارگشاست اغلب آنها تسهیلاتی را ترجیح می دهند که مبلغ بالایی داشته باشد و این درحالیست که بخش عمده وام‌های این دو بانک قرض الحسنه مبالغ بالایی ندارد. در این میان بانک قرض الحسنه مهر ایران یک وام ۱۵۰ میلیونی برای متقاضیان در نظر گرفته است که می‌تواند برای بسیاری از متقاضیان جذاب باشد. البته باید شرایط وام را بررسی کنیم و بعد نتیحه گیری کنیم.

 

مزیت مهم وام ۱۵۰ میلیونی

شاید در نظر اول سپرده کردن مبلغی برای دریافت وام تا حدی محدودکننده به نظر برسد اما تصور کنید این وام برای یک متقاضی که می خواهد خودرو خود را ارتقا دهد یا اندوخته طلا و سکه دارد اما فروش این اندوخته نمی تواند نقدینگی مورد نیاز وی را تامین کند ، چقدر مفید است. چنین فردی می تواند با فروش خودرو یا اندوخته طلا و سکه خود پول آن را در بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده کرده و به سرعت معادل آن پول وام دریافت کند.البته پول فرد در حسابش مسدود می شود و نمی تواند پول خود را برداشت کند!

 

وامی که به صورت آنی پرداخت می شود

وام ۱۵۰ میلیونی مذکور در قالب طرحی با عنوان «۲ در یک» تعریف شده است. این تسهیلات منحصر به شعبه خاصی از بانک قرض الحسنه مهر ایران نیست و متقاضیان با مراجعه به تمام شعب این بانک و به پشتوانه حساب خود می‌توانند تسهیلات مذکور را اخذ کنند.

 

نکته جالب توجه این که بر اساس این طرح، متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب و تکمیل موجودی در هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران،وام مدنظر خود را به صورت فوری و آنی تا ۱۰۰ درصد مبلغی که در هنگام افتتاح حساب سپرده گذاری کرده‌اند و تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن دریافت نمایند.

 

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران

۱. اقساط و کارمزد: تسهیلات مذکور با کارمزد ۱ درصدی پرداخت و به انتخاب مشتری تقسیط می‌شود. این تسهیلات تا ۶۰ ماه قابل پرداخت است.

 

۲. زمان پرداخت وام: پرداخت این تسهیلات بسیار فوری است به صورتی که حتی یک روز پس از تشکیل پرونده، این تسهیلات قابل پرداخت است.

 

۳. این وام بدون نیاز به ضامن پرداخت می‌شود.(چون پول فرد به طور کامل تا پایان پرداخت اقساط در حسابش مسدود می شود!)

 

۴. سقف وام در طرح «۲ در یک» برای هر نفر ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال معادل ۱۵۰ میلیون تومان است.

 

البته بسیاری از کاربران هم به این وام انتقاد شدید کرده اند و می گویند اگر قرار باشد پول خودمان در حساب مسدود شود و اندازه پول خودمان به ما وام بدهند، این وام نه تنها مزیتی ندارد، بلکه با توجه به کارمزد آن اصلا مقرون به صرفه و منطقی نیست.

 

شایان ذکر است طبق این طرح بعد از دریافت یک نوبت وام ۱۵۰ میلیونی، متقاضیان یک نوبت دیگر نیز می توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با اقساط ۶۰ ماهه دریافت کنند و البته کارمزد نوبت دوم ۴ درصد است.

 

منبع: تجارت‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
1
خجالت بکشید شما وام وی دهید یا ما به شما وام بدهیم پول خودمونو بگیرید به خودمان وام بدهید رو که نیست سنگ پا است
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
1
خدایی این چه وام دادنیه ..ما اگر ۱۵۰میلبون داشته باشیم دیگه چرا وام بگیریم؟؟؟تو را خدا چرا اینقدر ما مردم باید زجر بکشیم ...
مهناز سعادتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
شما خیلی استعداد دارید یکم دیگه فکر کنید مسخره تر از اینم میتونید تسهیلات طراحی کنید !
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
بانک ها کارشون مثل چتر میمونه وقتی که بارون میاد چتر رو ازت میگیرن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
واقعا متاسف برای بانک مرکزی که به شعور ملت ایران رابه مسخره گرفته وخودشم نمی دونم باچه فریبی این کاروانجام بده
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
این وام فقط سرمایه دارهایی که پول بیکار دارن رو پولدارتر میکنه!!!
معصومه عبدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
0
من با سند آپارتمان میتوانم تا سقف 150 ملیون تومان وام بگیرم البته از بانک قرض الحسنه مهر ایران؟
مبینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
0
اسمش وام هست ،اما چه سخت بدست می آید،یا بعد از کلی دوندگی هیچ
آمنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
0
۱۵۰ سپرده کنیم همون ۱۵۰ را می دهند یا دو برار یعنی ۳۰۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
0
عجب وامیه!!!!اگه ۱۵۰میلیون داشتم می دونستم کجا خرج کنم لازم نیست بیارم بدم بانک تا برام مسدود کنه وعین پول خودم وام بده واقعا که مسخره است
باعث تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
0
1
خااک
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->