نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

برگزاری مراسم ۱۰۰ روز مانده به المپیک توکیو

  • کد خبر: ۶۴۰۶۱
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
برگزاری مراسم ۱۰۰ روز مانده به المپیک توکیو
کمیته برگزاری بازی‌های توکیو امروز مراسم ۱۰۰ روز مانده به المپیک را برگزار کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، کمیته برگزاری بازی‌های توکیو در حالی مراسم جشن صد روز مانده به بازی‌ها را برگزار کرده که افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و مخالفت مردم برای برگزاری المپیک، از چالش‌های بزرگ مقامات ژاپنی محسوب می‌شود. این مراسم امروز در مرکز شهر توکیو برگزار شد.

سیکو هاشیموتو رئیس کمیته برگزاری بازیهای توکیو گفت: از سال گذشته ورزشکاران در سراسر جهان ایمان خود را حفظ کرده و با وجود چالش‌های بزرگ، به تمرین خود ادامه می‌دهند. به زودی همه ما می‌توانیم آنچه را که آنها به دست آورده‌اند، جشن بگیریم.

وی افزود: این بازی‌ها جشن مقاومت و همبستگی مشترک ما خواهد بود. جهان با بحران بی‌سابقه ای روبرو شده و توکیو 2020 متعهد به ارائه نور امید و آرامش در تابستان امسال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->