آغاز اولین رویداد خلاقیت و نوآوری در مشهدمقدس از امروز (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره برداری از بوستان‌های ویژه بانوان در مشهدمقدس کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد
سرخط خبرها

مسعود ریاضی: انجام پروژه‌های زیربنایی و فضای سبز در حاشیه شهر مشهد درخور توجه است

  • کد خبر: ۶۴۴۰۰
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مسعود ریاضی: انجام پروژه‌های زیربنایی و فضای سبز در حاشیه شهر مشهد درخور توجه است
مسعود ریاضی، رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت مسائل فرهنگی در حقیقت پرچالش‌ترین موضوع در دوره شورای پنجم بود و در حقیقت می‌توان گفت در این بخش بیشترین تقابل وجود داشت.
لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مهم‌ترین چالشی که شورای پنجم با آن رو به رو بود تفاوت دیدگاه در مدیریت فرهنگی شهر به حساب می‌آید.
مسعود ریاضی در گفتگو با شهرآرا افزود: مدیریت مسائل فرهنگی در حقیقت پرچالش‌ترین موضوع در دوره شورای پنجم بود و در حقیقت می‌توان گفت در این بخش بیشترین تقابل وجود داشت.


تأثیر تفاوت دیدگاه‌ها بر روی پروژه‌های شهری

وی یادآور شد: این تفاوت گاهی باعث می‌شد پروژه‌های عمرانی در اجرا تحت تأثیر دیدگاه‌ها قرار بگیرند. ریاضی تأکید کرد: موضوع مدیریت و اعمال نظر دیدگاه‌های فرهنگی باعث می‌شد که منتقدان اگر می‌خواهند نظری بدهند دیدگاه‌های فرهنگی خود را در نظرشان دخیل کنند و همه بحث‌ها و جدل‌ها هم اتفاقا بر سر همین تفاوت دیدگاه بود.


خدمت رسانی تعطیل نمی‌شود

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در شهرداری بیشترین موضوعاتی که دنبال می‌شود و جزو اهداف مدیریت شهری است موضوعات و برنامه‌های فنی است ادامه داد: هرگروه با هر دیدگاهی که روی کار بیاند زباله شهر باید دفن شود، پل‌های شهر باید ساخته شود و شهر باید آسفالت شود؛ به عبارتی روند خدمت رسانی نباید تعطیل شود.
ریاضی بیان کرد: در اجرای این نوع مباحث فنی شهرداری، تفاوتی زیادی میان مدیران و چهره‌ها نیست، اما دیدگاه‌های فرهنگی می‌تواند این موارد را هم تحت شعاع قرار بدهد.


جبهه‌هایی که در شورای پنجم گشوده شد

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر گفت: در شورای پنجم جبهه‌هایی را باز کردیم که می‌تواند به عنوان دستاورد و زیرساختی در شورای ششم هم دنبال شود. توجه به حاشیه شهر، منطقه ثامن و طرح‌های تفضیلی و پروژه بزرگ توس، جبهه‌های جدیدی است که شورا‌های بعدی هم می‌توانند روی آن‌ها کار کنند.
رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای شهر با اشاره به تعیین محدوده توس در سال ۱۳۹۲ توسط استاندار وقت خراسان رضوی گفت: اکنون شهرداری درحال خدمت رسانی به جایی است که متولیان استانی محدوده تعریف شده آن را قبول ندارند.

ریاضی افزود: اواخر سال گذشته اعضای شورای شهر در قالب مصوبه‌ای از شهردار خواستند این موضوع تعیین تکلیف شود و اگر در مدت یک ماه این اتفاق رقم نخورد، شهرداری دنبال این باشد که این منطقه از محدوده خارج شود و وضعیت در آنجا به قبل از سال ۹۲ برگردد تا دیگر از بیت المال در آنجا هزینه نشود.
عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه پایان مدت یک ماهه به شهرداری آخر فروردین ۱۴۰۰ بود افزود: بعد از نوروز در جلسه کاری موضوع مطرح شد، اما فرمانداری با این مصوبه مخالفت کرد.


پیگیری مصوبه توس در هیئت حل اختلاف

ریاضی خاطرنشان کرد: قرار شد مصوبه به هیئت حل اختلاف در استانداری ارجاع داده شود. برای تعیین تکلیف این موضوع منتظر نتیجه هیئت تطبیق و رفع اختلاف در استانداری هستیم.
نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و شورای شهر با اشاره به عملکرد شورای پنجم در دوره ۳.۵ ساله فعالیتش نیز گفت: مردم باید عملکرد ما را ارزیابی کنند. ما در حوزه‌های مختلف توانستیم موفق عمل کنیم. کار‌هایی که در توس انجام شد، بی سابقه بود و در حوزه عمران و مباحث ترافیکی، ترویج پیاده مداری و دوچرخه سواری گام‌های مؤثری برداشتیم.

ریاضی گفت: انجام پروژه‌های زیربنایی و فضای سبز در حاشیه شهر مشهد درخور توجه است. درحقیقت این اتفاقات خوب به این دلیل افتاد که در این دوره توانستیم منابع مالی خوبی جذب کنیم که از این حیث هم عملکرد شهرداری مشهد واقعا بی سابقه بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->