شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

نامه یک بازنشسته به قالیباف: رفع تبعیض میان بازنشستگان صحت ندارد!

  • کد خبر: ۶۴۵۴۶
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
  • ۵
نامه یک بازنشسته به قالیباف: رفع تبعیض میان بازنشستگان صحت ندارد!
یک بازنشسته کارگری در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه مجلس به معیشت بازنشستگان تامین اجتماعی شد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدعلی براتی (بازنشسته تامین اجتماعی از قروه کردستان) در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: ما مستمری بگیران حداقل بگیر تامین اجتماعی از مسئولان عالی این نظام تقاضا داریم صدای ما را بشنوند و به درد دل ما گوش کنند. اینکه وزیر کار و مسئولین تامین اجتماعی مرتب اعلام می‌کنند دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با کشوری‌ها اکنون برابر شده به هیچ وجه صحت ندارد.

بنده با سی سال سابقه و فوق دیپلم اکنون در فروردین ۱۴۰۰ چهار میلیون و دویست هزار تومان می‌گیرم در حالیکه هم رتبه من در صندوق کشوری سال ۹۹ شش میلیون تومان دریافتی داشت. من فیش‌هایشان را دیده‌ام و بنابراین تقاضا داریم به طور جد پیگیری و مطالبه‌گری بفرمایید تا حق و حقوق ما استیفا و ترمیم شود. البته مجلس بودجه خوبی برای تامین اجتماعی تصویب کرد که جای تشکر دارد، اما این بودجه تاکنون به طور کامل به درد ما نخورده است. مطمئن هستم.
 
منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
حالا مثلا چه اتفاقی میفته
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
1
باسلام،
با نامه نگاری یک نفر، به جایی نمیرسیم..
اصلا این رقم حداقل حقوق 4200000تومن رو چه کسی تایید کرد ؟ کانون چرا این رقم رو قبول کرد؟
تازه این رقم برای 30سال سابقه با زن و دو فرزند!
برای ما ازکارافتادگان کلی با حق عائله مندی و داشتن دو فرزند 3900000تومن! آخه چرااااا؟ مگه ازکارافتادگان کلی خرجشون کمتر از بقیه ست که از حداقل هم کمتر باید دریافت کنن؟
من ازکارافتاده کلی ناشی از حادثه کار هستم،خالص دریافتی من 3600000تومن بود. با این رقم چند روز میشه زندگی کرد؟ هیچکی ب فکر ما ازکارافتادگان کلی نیست، لطفا شما به عنوان یه رسانه متعهد به فکر ما باشید و صدای ما را به گوش مسئولین برسونید.
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
1
سلام
آقای قالیباف ربیس محترم مجلس. لطفا پیگیری نمایید و وزیر کار و مدیرعامل سازمان را بخواهید ببینید مگه قول همسان سازی با لشکری را ندادند پس ۸۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰میلیارد تومن کجا رفت
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
1
آفربن..دقیقا درست گفتن..یکی از بستگان منم که یک خانم تنهاست و از حقوق بازنشستگی شوهرش که لشگری بوده استفاده میکنه..حقوق سال 99 ایشون 5ونیم میلیون بوده...اصن تو بازنشستگان کشوری و لشگری کسی هست که حقوق 3تا 4میلیونی بگیره؟؟شریعتمداری تو محاسبه مهرماه سال قبل با سلامی گفت حقوق بازنشستگان کشوری از 4میلیون تجاوز میکنه ...درصورتیکه بازنشستگان تامین اجتماعی حقوقشون بین 2تا 2800 بوده..این کجاش یکسان سازی و همسانسازیه؟؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
با سلام بنده در سال 99 5200 حقوق میگرفتم ولی در سال 1400 مبلغ 4600 دادهاند به خدا حقوق ما که زیاد نشده کم هم شده است لطفا رسیدگی کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->