بازنشستگان را دریابید | فاصله حقوق بازنشستگان با «خط فقر» بیش از ۲۰ میلیون تومان است زلزله جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند (۹ مرداد ۱۴۰۳) فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی با همسری که مسئولیت‌پذیر نیست، چه کنیم؟ تشخیص ۱۵۲ بیمار مبتلا به تب دنگی در کشور | اسامی شهر‌های آلوده به پشه آئدس اعلام شد چند روش ساده برای جلوگیری از کوچک شدن مغز حلیت پاستیل‌های دارای نشان سیب سلامت سازمان غذا و دارو تایید شد کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور
سرخط خبرها

آغاز بارش های بهاری از امروز در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۶۵۶۷۹
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
آغاز بارش های بهاری از امروز در خراسان رضوی
خراسان رضوی از امروز شاهد بارشهای رگباری همراه با وزش باد شدید بویژه شمال و غرب آن است.

به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی،زهرا آهنگرزاده افزود: این بارشها بطور متناوب و با شدت و ضعف تا روزهای میانی هفته آینده در استان خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.


وی ادامه داد: این بارندگی همراه با رعد و برق و افزایش ابرناکی با احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در نواحی شمالی و غربی استان پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش میدان دید، کاهش کیفیت هوا همراه با احتمال خسارت در نواحی شرقی و جنوبی خراسان رضوی رخ خواهد داد.


وی با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در خراسان رضوی طی روزهای آتی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۹ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که روز جمعه به ۲۷ درجه خواهد رسید.
قوچان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->