زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد
سرخط خبرها

خط آتش سرخابی‌ها در آسیا بی‌رقیب ماند

  • کد خبر: ۶۵۸۳۸
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
خط آتش سرخابی‌ها در آسیا بی‌رقیب ماند
سرخابی های پایتخت، بهترین خطوط حمله آسیا را به خود اختصاص دادند.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، با پایان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ تیم های پرسپولیس، استقلال و تراکتور از ایران راهی یک هشتم نهایی شدند تا کشورمان بیشترین نماینده را در این مرحله داشته باشد.

 

پرسپولیس ایران با کسب ۱۵ امتیاز به عنوان بهترین تیم مرحله گروهی معرفی شد.

 

نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص عملکرد نمایندگان کشورمان آن است که دو تیم پرسپولیس و استقلال با ۱۴ گل زده، بهترین خط حمله لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ تا پایان مرحله گروهی را به خود اختصاص دادند.

 

در میان بهترین گلزنان این مسابقات نیز نام شیخ دیاباته از استقلال، شهریار مغانلو از پرسپولیس، پریرا از فولاد و محمد عباس زاده از تراکتور به چشم می خورد؛ مهاجم آبی ها با ۵ گل بعد از اولونگای ۸ گله در رده دوم قرار گرفته و مغانلو به همراه محمد عباس زاده، لوسیانو پریرا، عمر السوما، عبدالرزاق حمدالله و پولوونف با ۴ گل زده در رده سوم برترین گلزنان دور گروهی قرار دارند.

 

تراکتور ایران با ۵ کلین شیت از این حیث بهترین بود و با ۳ گل خورده در کنار الوحده امارات، بهترین خط دفاع را در اختیار داشت. ضمن آنکه شاگردان گل محمدی با ۵ گل خورده در کنار النصر عربستان، صاحب دومین خط دفاعی برتر مسابقات هستند.

 

پرسپولیس ایران با ۳۸ شوت در چارچوب و گرفتن ۴۸ کرنر از رقبا از این جهات، بهترین تیم مسابقات در مرحله گروهی بود؛ سرخ ها با ارسال ۲۸۶۸ پاس بعد از الهلال و پاختاکور از این حیث، سومین تیم برتر مسابقات هستند.

 

همچنین استقلال با کسب ۳ پنالتی، پنالتی گیرترین تیم دور گروهی بود.

 

فولاد نیز با از ارتکاب ۹۲ خطا بعد از الریان و السد سومین تیم خشن مسابقات دور گروهی لقب گرفت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->