تحول در راهبری افراد کم‌بینا با فناوری واقعیت‌افزوده تماس‌های مزاحمی به اورژانس مشهد همچنان افزایشی است درخواست شهریه ۸۰ تا ۹۵ میلیون تومانی توسط برخی مدارس غیر دولتی پیش‌بینی افزایش دما در کشور (۱۱ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان (۱۱ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تأخیری در پرداخت حق‌التدریس معلمان نداریم طولانی‌شدن روند بهبود زخم بیش‌از دو هفته، علامت هشداردهنده بیماری سالک است عفونت آنفلوانزای معده به طور معمول، در کودکان بروز می‌کند ثبت نام حج عمره چه زمانی اعلام می‌شود؟ انجام ورزش و فعالیت‌های کاری متناسب با توانمندی بدنی، از انقباضات و درد‌های عضلانی جلوگیری می‌کند ۳۲۰ بیمار فنیل کتونوری زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند ۳ مرکز خدمات جامع سلامت مشهد به صورت آموزشی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند  این سه محصول آرایشی غیرمجاز هستند | اعلام اسامی از سوی سازمان غذا و دارو
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مسافر سنت در هزاره سوم | روزنوشت‌های شهری (٨٠)

  • کد خبر: ۶۶۳۸۵
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
مسافر سنت در هزاره سوم | روزنوشت‌های شهری (٨٠)
محمدرضا زائری - پژوهشگر دینی
شنبه- خیاط محل که کار را تحویل می‌دهد، می‌گوید: ببخشید یک سؤال هم داشتم! فکر می‌کنم می‌خواهد یک مسئله شرعی درباره روزه بپرسد و می‌گویم بفرمایید! می‌پرسد: وقت انتخابات باید به چه کسی رأی بدهیم؟

یکشنبه- مسافر یک تاکسی اینترنتی هستم که وسط خیابان یک خودرو دیگر سرعتش را کم می‌کند و درحالی‌که دستش را به‌سوی راننده تکان می‌دهد و می‌خندد، با صدای بلند می‌گوید: آدرسش خیابان پاستور، نهاد ریاست‌جمهوری است!
متوجه منظورش نمی‌شوم! از راننده می‌پرسم چه شده است؟ پاسخ می‌دهد: رندی آمده و پشت شیشه ماشینم که خاک زیاد گرفته، با دست نوشته است: آموزش زبان چینی!

دوشنبه- پیامک واریز ۱۰ میلیون تومان به حسابم می‌رسد. هم خوشحال می‌شوم و هم تعجب می‌کنم. انتظار چنین اتفاقی را ندارم. هنوز در این فکرم که تلفن زنگ می‌خورد و معلوم می‌شود اشتباه شده است و باید پول را برگردانم! لذت و شیرینی دنیا که توهمی هم بیش نیست، به چند دقیقه هم نمی‌کشد!

سه‌شنبه- از آغاز ماه مبارک رمضان دوسه نفر از رفیق‌های مسیحی‌ام از لبنان پیام‌های تبریک رمضان فرستاده‌اند، با متن‌های عمیق و خواندنی و مناجات‌های دل‌نشین و حالا هم از یکی‌شان پیام تسلیت برای شهادت امیرمؤمنان دریافت می‌کنم.

چهارشنبه- به بهانه واکس کفش‌هایم، روی لبه جدول خیابان کنار پیرمرد می‌نشینم. هر یک از رهگذران با تعجب نگاهی می‌اندازند و می‌گذرند. چه شده است که حتى رفتاری طبیعی و عادی در زندگی روزمره با عبا و عمامه سازگار نیست؟

پنجشنبه- داخل داروخانه متصدی پذیرش نسخه با دیدن من لبخندی می‌زند و می‌گوید: منت خدای را عزوجل!
خوشحال می‌شوم وقتی می‌بینم پیشنهاد مسابقه جایزه «گلستان» برای خواندن دیباچه «گلستان سعدی» این‌قدر اثر گذاشته و نتیجه داشته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->