ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

بیانیه جدید واتساپ درباره محدودشدن دسترسی‌های کاربران چه می‌گوید؟

  • کد خبر: ۶۶۵۰۴
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
بیانیه جدید واتساپ درباره محدودشدن دسترسی‌های کاربران چه می‌گوید؟
واتساپ توضیح داده است که اگر کاربران این اپلیکیشن پیام‌رسان شرایط و قوانین جدید سیاست حریم خصوصی را تأیید نکنند، چه اتفاقی برای حساب کاربری‌شان رخ خواهد داد.
به گزارش شهرآرانیوز - این‌طور که معلوم است واتساپ دوباره در حال تشویق کاربران به سمت تأیید شرایط و قوانین جدید سیاست حریم خصوصی جدید این اپلیکیشن است و ممکن است این تشویق‌ها به‌زودی تبدیل به مجبور ساختن کاربران شود. اخیراً پستی در وب‌سایت رسمی واتساپ منتشر شده است که حاوی اطلاعات مهمی درباره آینده سیاست جدید حریم خصوصی و عواقب تأیید نکردن آن می‌شود.

به گزارش GSMArena، اگر کاربران شرایط و قوانین جدید سیاست حریم خصوصی واتساپ را تأیید نکنند، اولین اتفاقی که رخ می‌دهد، مشاهده پیاپی اعلانی جهت یادآوری این موضوع خواهد بود. پس از اتمام مهلت تأیید سیاست جدید حریم خصوصی واتساپ، اپلیکیشن به حالت محدودشده تغییر خواهد کرد و کاربر به بیشتر ویژگی‌های واتساپ دسترسی نخواهد داشت؛ مگر اینکه شرایط و قوانین جدید سیاست حریم خصوصی واتساپ را تأیید کند.

در حالت محدودشده، کاربران دیگر به فهرست گفتگو‌های صورت‌گرفته دسترسی نخواهند داشت. اگر کاربر پیامی دریافت کند، از طریق بخش اعلان می‌تواند آن را بخواند و سپس پاسخ بدهد. کاربران همچنان قادر به دریافت پیام صوتی و تصویری خواهند بود؛ اما مشخص نیست آیا می‌توانند چنین پیام‌هایی را برای شخص دیگری ارسال کنند یا خیر.

دریافت پیام‌های صوتی و تصویری نیز پس از چند هفته از دسترس کاربرانی که شرایط و قوانین جدید سیاست حریم خصوصی واتساپ را تأیید نکرده باشند، خارج خواهد شد. واتساپ زمان دقیقی برای شروع محدودسازی اپلیکیشن مشخص نکرده است؛ اما گفته شده بود که کاربران تا ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) برای تأیید قوانین جدید فرصت دارند.
 

واتساپ ممکن است در زمان شروع محدودیت‌ها تغییری ایجاد کند. با این حساب باید منتظر انتشار اخبار بیشتر بود و نمی‌توان به گزارش مرتبط با تاریخ ذکرشده بسنده کرد. واتساپ در بیانیه‌ رسمی خود گفته است که اعمال محدودیت‌ها به‌معنی حذف حساب‌های کاربری نیست؛ اما تأیید نکردن قوانین و شرایط جدید سیاست حریم خصوصی به‌ معنی از کار افتادن بسیاری از امکانات واتساپ و درواقع غیر قابل استفاده شدن آن خواهد بود.

 
 
منبع: زومیت
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->