وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

کدام بازیگران سراغ تبلیغات تلویزیونی رفتند؟

  • کد خبر: ۶۷۴۵۳
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
  • ۱
کدام بازیگران سراغ تبلیغات تلویزیونی رفتند؟
حضور لیلا حاتمی در تبلیغات تلویزیونی که با حس بازیگری‌اش برای ما آشناست و یک یخچال فریزر ایرانی را تبلیغ می‌کند، ازجمله عجایب این روزهای اخبار سینماست. به همین بهانه سراغ هنرمندانی می‌رویم که وارد عرصه تبلیغ تلویزیونی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حضور لیلا حاتمی در تبلیغات تلویزیونی که با حس بازیگری‌اش برای ما آشناست و یک یخچال فریزر ایرانی را تبلیغ می‌کند، ازجمله عجایب این روزهای اخبار سینماست.

 

 

 

براساس مطالب منتشرشده، لیلا حاتمی برای حضور در این تبلیغ 15 میلیارد تومان دریافت کرده است. این موضوع واکنش‌های مختلف کاربران فضای مجازی را در پی داشته است. بسیاری از کاربران از حضور لیلا حاتمی در تبلیغ تلویزیونی متعجب شده‌اند. لیلا حاتمی در پاسخ به رسانه‌ها در باره مبلغ دیافتی برای این تبلیغ نیز گفته است: «این یک موضوع خصوصی است.»

به همین بهانه سراغ هنرمندانی می‌رویم که وارد عرصه تبلیغ تلویزیونی شده‌اند.

 

 

 

بعد از جنجال تبلیغ لیلا حاتمی، حضور نوید محمدزاده در تبلیغاتی ازجمله تبلیغ یک آبمیوه، از پرسروصداترین تبلیغات به‌شمار می‌رود. بسیاری از هواداران این بازیگر سینما این فعالیت هنرمندشان را نقد کردند و با نظر‌هایی که در فضای‌مجازی به اشتراک گذاشته بودند، از او خواسته بودند اجازه ندهد طعم پول و مبالغ زیادی که برای حضور او در تبلیغات پیشنهاد می‌شود، ارزش هنرش را از بین ببرد.

 

 

تبلیغ امین حیایی برای یک برند سس هم به اندازه خودش خبرساز بود. امین حیایی در گفت‌وگویی دراین‌باره گفته بود: «سال‌ها پیشنهادهای زیادی به من می‌شد و قبول نمی‌کردم، چون می‌خواستم تبلیغی که بازی می‌کنم در شأن من باشد یا بتوانم به آن تبلیغ اعتماد کنم و به اعتبارم لطمه نخورد.»

 

 

 

تبلیغ یک روغن سرخ‌کردنی با حضور سحر ولدبیگی و نیما فلاح ازجمله تبلیغات موفق تلویزیونی به‌شمار می‌رود. به‌نظر مخاطبانی که این زوج را به‌عنوان زوج‌های بازیگر خوش‌انرژی و مثبت می‌شناسند، انتخاب این بازیگران هوشمندانه بوده است.

 

 

 

محمدرضا گلزار از دیگر چهره‌های مشهوری است که در زمینه تبلیغات تلویزیونی از قافله عقب نمانده است. گفته می‌شود دستمزد این بازیگر از تبلیغات تلویزیونی بیشتر از دستمزد بازی در فیلم‌های سینمایی او بوده است.

 

 

آتیلا پسیانی نیز ازجمله بازیگرانی است که در تبلیغ یک برند چای شرکت کرده است.

 

 

 


بیشتر بخوانید:

کنایه سیامک انصاری به خودش در مورد تعداد زیاد پخش تبلیغات بایا + فیلم


 

 

 

 

تیزر تبلیغاتی سیامک انصاری هم که با معرفی این بازیگر توسط خودش آغاز می‌شود، ازجمله تبلیغات پرحاشیه تلویزیونی بود که شبانه‌روز بارها از تلویزیون پخش می‌شد. ویدئوی این تبلیغات همچنین در فضای مجازی منتشر و برای آن لطیفه‌ها و جملات طنزی نوشته شد.

 

 

 

پژمان جمشیدی هم مدتی پیش با تیزرهای تبلیغاتی فرش در تلویزیون به جمع بازیگرانی پیوست که کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهند.

کمند امیرسلیمانی، امیرحسین آرمان، سروش جمشیدی، برزو ارجمند، آزاده صمدی و پوریا پورسرخ از دیگر بازیگران مطرحی هستند که سراغ تبلیغات رفته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
فقط محمدرضا گلزار
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->