به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسن ذیبخش در واکنش به تاخیر پرواز شماره ۶۲۳ شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر کرمانشاه به تهران اظهارکرد: براساس دستورالعمل حقوق مسافر و در صورت تاخیر بیش از ۲ تا ۴ ساعت شرکتهای هواپیمایی موظفند ضمن انجام پذیرایی مناسب با توجه به امکانات فرودگاهی، تغییر پرواز و یا اعزام مسافر در صورت درخواست مسافر با سایر شرکتها (در صورت وجود پرواز در آن مسیر) و یا انتقال به مقصد نهایی از طریق مسیرهای جایگزین را فراهم آورند.
وی افزود: همچنین شرکتهای هواپیمایی موظفند در صورت تاخیر بیش از ۴ ساعت علاوه بر رعایت موارد فوق نسبت به جبران خسارت به میزان ۳۰ درصد نرخ پایه بلیت اقدام کنند و در صورت انصراف مسافر از ادامه پرواز وجه بلیت به صورت کامل مسترد شود.
گفتنی است؛ در صورت عدم پرداخت خسارت، مسافران پرواز ۶۲۳ میتوانند مراتب را از طریق سامانه حقوق مسافر به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.
منبع:ایسنا