وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

آلبوم «واحه» نوید اربابیان منتشر شد

  • کد خبر: ۶۷۹۷۵
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
آلبوم «واحه» نوید اربابیان منتشر شد
دومین آلبوم مستقل نوید اربابیان، موزیسین مشهدی، با همکاری مسعود فیاض‌زاده و علی باغفر منتشر شد.

شهرآرانیوز  - نوید اربابیان که سال‌هاست در فضای موسیقی مستقل مشهد فعالیت می‌کند دومین آلبوم رسمی‌اش را منتشر کرده است. او بعد از یک تجربه موفق در ساخت پادکست متفاوت «دمنوش» که ترکیبی از شعرخوانی شاعران سپیدسرا و موسیقی فولک بود، حالا آلبوم «واحه» را با همکاری دو نوازنده شناخته‌شده مشهدی که سابقه طولانی همکاری با ‌آن‌ها دارد تولید کرده است.

 

آهنگ‌سازی، بیس و خوانندگی این آلبوم را خود اربابیان انجام داده است و علی باغفر با درامز و مسعود فیاض‌زاده با گیتار الکتریک او را همراهی کرده‌اند. 

 

آلبوم «واحه» ۷ قطعه دارد که بخشی از آن‌ها پیش از این منتشر شده بود ولی تمام آن‌ها برای قرارگرفتن در آلبوم در یک روز و به‌صورت آنسامبل (نوازندگی هماهنگ جمعی) اجرا و ضبط شده‌اند.

 

کلام دو قطعه این آلبوم از خود اربابیان است و در دیگر قطعات از قصه‌های فولک خراسان، اشعار رزیتا شکیبا، رضا عابدین‌زاده، آبان صابری و رضا دادخواه استفاده شده است. 

 

اربابیان در کاور آلبوم «واحه» نوشته است: 

 

در این زمان ناسازگار، از آلبوم قبلی‌ام، «خط خنده‌ش» به «واحه» رسیدن، برایم کاری بسیار دشوار بود که با توکل و باورم به سرانجام رسید. 

بعد از گذشت ۴ سال هنوز همچون آلبوم قبلی تأکیدم بر همان چهارچوب و باور است که گفتم؛ صبر، باور و اعتقاد، رویش ساقه ظریف قاصدک را از شکاف قیرگون جاده‌های صنعتی میسر می‌کند.

امروز «واحه» برای من مصداق زیبایی از این باور در طبیعت است که اگر خواستن معنا شود، در عمق کویر و برهوت، منطقه‌ای کوچک و سبز، معجزه‌وار از دل زمین سربرمی‌آورد و زمان را سبز می‌کند.

 

و حال آنان که باید بخواند ما هستیم.

 

آلبوم «واحه» روز پنج‌شنبه با حمایت پلتفرم «ویوزیک» به صورت آنلاین معرفی شد. در این برنامه اربابیان، فیاض‌زاده و باغفر درباره تجربه‌شان از ضبط آلبوم گفتند. 

 

قطعه «میرم از شب» از آلبوم «واحه»

 
 

آلبوم جدید نوید اربابیان را می‌توانید از بیپ‌تونز تهیه کنید؛ «واحه» همچنین در تمام پلتفرم‌های بین‌المللی موزیک، آهنگیفای، اسپاتیفای، آی‌تیونز و پاندورا، در دسترس است.

 
 

تصاویر آلبوم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->