ماجرای حضور «امید شجاعی» در برنامه گل یا پوچ | از کافه تا شهرت «آشوب» فریدون آسرایی نیامده حاشیه‌ساز شد! + عکس اخلاق در هنر | درباره تصمیم بزرگ «عرفان طهماسبی» گزارشی درباره کتاب فروشی‌های سیار در مشهد | ناشران پخته‌خوار، فروشندگان خام‌طمع معرفی رمان «جنگ و صلح» | روح ناآرام تولستوی ۴۴۴ شبانه روز در سفارت «سینمامتروپل» و «سه‌جلد» در راه سینما رمان جدید هاروکی موراکامی در ایران منتشر شد + خلاصه داستان نمایش «قصه‌های مجید» به مناسبت ۱۳ آبان سیما تیرانداز با «سوجان» به تلویزیون می آید + زمان پخش بازپخش «خواب و بیدار» مهدی فخیم زاده از شبکه آی فیلم + زمان پخش گفتگو با «حمید شریف‌زاده»، بازیگر سریال «فاصله‌ها» که قدم در راه کارگردانی گذاشته است | چالش جدید با ورود به سینمای کوتاه «همه‌چی رو می‌دونم» برای شبکه ۳ دوبله شد «هیئت‌منصفه شماره ۲» کلینت ایستوود در راه اسکار جناب‌خان به تلویزیون برمی‌گردد + زمان پخش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

قرن شیشه‌‌ای!

  • کد خبر: ۶۸۱۷۶
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
قرن شیشه‌‌ای!
سیدهادی فیاضی - مدیرمسئول

سونامی رسانه‌ای، عصر ما را با شتاب خیره‌کننده‌ای به‌سوی «قرن شیشه‌ای» پیش می‌برد. رسانه‌ها مرز‌ها و دیوار‌ها را درمی‌نوردند و همه لحظه‌ها آبستن اخبار، اطلاعات و رویداد‌های تازه است. زمان و مکان دیگر مانعی برای دیدن ستاره‌ها در کهکشان رسانه‌ای نیست و شهروندخبرنگاران با شکار لحظه‌های تکرارنشدنی، آن‌ها را ماندگار می‌کنند. حتی لحظاتی پس از دیدار معاون رئیس‌جمهور آمریکا و رئیس‌جمهور کره‌جنوبی، کمابیش همه مردم جهان متوجه می‌شوند که «کاملاهریس» دست‌هایش را پس از دست‌دادن با رئیس‌جمهور با لباسش تمیز می‌کند!
بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین رویداد‌ها از چشم مردم دور نمی‌ماند و گویی همه در اتاق‌های شیشه‌ای زندگی می‌کنند.


در چنین اوضاعی که فضای رسانه‌ها را رویداد‌های بزرگ و تلسکوپی پر می‌کنند، حوادث میکروسکوپی و کوچک برای مردم از جاذبه روزافزونی برخوردار شده است و نقش رسانه‌های محلی هر روز پررنگ‌تر می‌شود.
«شهرآرا» برای پاسخ به این جذابیت روبه‌رشد پدید آمد تا در عصر رسانه‌های جهانی و ملی، جهانی بیندیشد و محلی بنویسد.
۱۲ سال پیش که در ایرانشهر مشهد، شهرآرا متولد شد، تلاش کرد برای مدیران شهری برآمده از رأی مردم، اتاق شیشه‌ای باشد و اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های مدیریت شهری برای تحقق خواسته‌های مردم را شفاف برای شهروندان بازگو و تبیین کند و برای مردم نیز آینه‌ای تمام‌نما باشد تا مشکلات، مطالبات و البته دیدگاه‌های مردم و نخبگان را شفاف بازتاب دهد.


دراین‌میان، شهرآرا تلاش کرد همراه با پیشرفت رسانه‌ای «قرن شیشه‌ای» از فناوری‌های نوین رسانه‌ای نیز بهره گیرد و اگرچه در قالب روزنامه انتشار یافت، ضمن وفاداری به مخاطبان روزنامه‌خوانش، سعی کرد ظرفیت فضای‌مجازی را نیز برای هم‌گرایی و هم‌افزایی در مدیریت شهر به خدمت بگیرد.
روزنامه پایتخت معنوی ایران، شکرنعمت بارگاه منور امام‌رضا (ع) را در خدمت شایسته به زائران این آستان مقدس می‌داند و در خدمت مجاوران و زائران رضوی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
سوم خرداد که برای ملت بزرگ ایران روز حماسه و مقاومت و یادآور پیروزی غرورآفرین مدافعان وطن در آزادسازی خرمشهر عزیز است، برای اهالی شهرآرا روز تجدید میثاق عاشقانه برای خدمت به مردم و قدرشناسی از ایثارگران این سرزمین است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->