قبری در میانه حیاط | نقد رمان «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین» در کتاب‌فروشی چشمه کارگر تهران سوتی‌های عجیب سریال «محکوم»! | بی احترامی پلتفرم‌ها به مخاطب همچنان ادامه دارد زمان پخش «بامداد خمار» مشخص شد + خلاصه داستان «لاک‌پشت و حلزون»، فیلمی ایرانی با طعم فرانسوی «یوز» تاریخ‌ساز شد | رکورد تازه در سینمای کودک ایران صوت | آهنگ جدید اشوان با نام «دلم تنگه» منتشر شد + لینک دانلود و متن آمریکا به اسلام ویزا نداد | تور ادبی آقای خواننده لغو شد لیدی گاگا به دنباله «شیطان پرادا می‌پوشد» اضافه شد «شرور» صدرنشین پیش‌فروش بلیت در ۲۰۲۵ شد هفته شیراز روی آنتن شبکه نمایش «قلمه»، جوانه امیدوارکننده طنزپردازان خراسان | آیین اختتامیه یازدهمین رویداد ملی طنز قلمه برگزار شد + فیلم چالش‌های ایفای نقش شهید علی هاشمی در «پسران هور» | از واکنش دختر شهید تا سختی‌های فیزیکی اطلاعیه اداره کل هنرهای نمایشی درباره اختتامیه جشنواره تئاتر مهر و ماه دیزنی، «گیسو کمند» را با اسکارلت جوهانسون زنده می‌کند معصومه آقاجانی، بازیگر و دوبلور پیشکسوت در بیمارستان بستری شد پایان فصل اول «۱۰۰» با اجرای هادی حجازی‌فر | فصل دوم به زودی ۷۰ درصد مردم همچنان پای تلویزیون | رقابت نزدیک شبکه سه و آی‌فیلم «استخر» با حضور پسر سروش صحت به پایان فیلم‌برداری رسید فیلم کوتاه «تنبیه» نامزد سه جشنواره معتبر جهانی شد ویدئو | وداع همایون شجریان با مادرش در مشهد
سرخط خبرها

قرن شیشه‌‌ای!

  • کد خبر: ۶۸۱۷۶
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
قرن شیشه‌‌ای!
سیدهادی فیاضی - مدیرمسئول

سونامی رسانه‌ای، عصر ما را با شتاب خیره‌کننده‌ای به‌سوی «قرن شیشه‌ای» پیش می‌برد. رسانه‌ها مرز‌ها و دیوار‌ها را درمی‌نوردند و همه لحظه‌ها آبستن اخبار، اطلاعات و رویداد‌های تازه است. زمان و مکان دیگر مانعی برای دیدن ستاره‌ها در کهکشان رسانه‌ای نیست و شهروندخبرنگاران با شکار لحظه‌های تکرارنشدنی، آن‌ها را ماندگار می‌کنند. حتی لحظاتی پس از دیدار معاون رئیس‌جمهور آمریکا و رئیس‌جمهور کره‌جنوبی، کمابیش همه مردم جهان متوجه می‌شوند که «کاملاهریس» دست‌هایش را پس از دست‌دادن با رئیس‌جمهور با لباسش تمیز می‌کند!
بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین رویداد‌ها از چشم مردم دور نمی‌ماند و گویی همه در اتاق‌های شیشه‌ای زندگی می‌کنند.


در چنین اوضاعی که فضای رسانه‌ها را رویداد‌های بزرگ و تلسکوپی پر می‌کنند، حوادث میکروسکوپی و کوچک برای مردم از جاذبه روزافزونی برخوردار شده است و نقش رسانه‌های محلی هر روز پررنگ‌تر می‌شود.
«شهرآرا» برای پاسخ به این جذابیت روبه‌رشد پدید آمد تا در عصر رسانه‌های جهانی و ملی، جهانی بیندیشد و محلی بنویسد.
۱۲ سال پیش که در ایرانشهر مشهد، شهرآرا متولد شد، تلاش کرد برای مدیران شهری برآمده از رأی مردم، اتاق شیشه‌ای باشد و اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های مدیریت شهری برای تحقق خواسته‌های مردم را شفاف برای شهروندان بازگو و تبیین کند و برای مردم نیز آینه‌ای تمام‌نما باشد تا مشکلات، مطالبات و البته دیدگاه‌های مردم و نخبگان را شفاف بازتاب دهد.


دراین‌میان، شهرآرا تلاش کرد همراه با پیشرفت رسانه‌ای «قرن شیشه‌ای» از فناوری‌های نوین رسانه‌ای نیز بهره گیرد و اگرچه در قالب روزنامه انتشار یافت، ضمن وفاداری به مخاطبان روزنامه‌خوانش، سعی کرد ظرفیت فضای‌مجازی را نیز برای هم‌گرایی و هم‌افزایی در مدیریت شهر به خدمت بگیرد.
روزنامه پایتخت معنوی ایران، شکرنعمت بارگاه منور امام‌رضا (ع) را در خدمت شایسته به زائران این آستان مقدس می‌داند و در خدمت مجاوران و زائران رضوی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
سوم خرداد که برای ملت بزرگ ایران روز حماسه و مقاومت و یادآور پیروزی غرورآفرین مدافعان وطن در آزادسازی خرمشهر عزیز است، برای اهالی شهرآرا روز تجدید میثاق عاشقانه برای خدمت به مردم و قدرشناسی از ایثارگران این سرزمین است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->