کارت‌های ۲ میلیونی امروز راکی ربیت، دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کارت‌های امروز راکی ربیت، یکشنبه ۳۱ تیر چگونه شکستن قفل گوشی عامل تیراندازی به ترامپ فقط ۴۰ دقیقه زمان برد؟ کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (شنبه ۳۰ تیر) همه‌چیز درباره بازی تلگرامی «راکی ربیت» Rocky Rabbit + آموزش دریافت سکه بیشتر راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۳۰ تیر) + آموزش عامل اختلال گسترده در سیستم‌های رایانه‌ای جهان مشخص شد کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (جمعه ۲۹ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۲۹ تیر) + آموزش اپل می‌گوید برای آموزش هوش مصنوعی خود از ویدیوهای یوتیوب استفاده نکرده است «پیکسل ورس» لیست شد + قیمت اولیه (پنجشنبه ۲۸ تیر) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۲۸ تیر) مأموریت سازمان ملی هوش مصنوعی ایران چیست؟
سرخط خبرها

موج چهارم؛ عصرفضای مجازی

  • کد خبر: ۷۰۳۳۸
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
موج چهارم؛ عصرفضای مجازی
کتاب «موج چهارم عصر فضای مجازی»، نوشته مهدی غیاثی و با محوریت معرفی ۱۳ موضوع در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، منتشر شد.
به گزارش شهرآرانیوز، شتاب توسعه در همه حوزه‌ها خصوصاً در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به شدت در حال افزایش است. در این مسیر به سرعت در حال پشت سر گذاشتن موج سوم و قرارگرفتن در آستانه موج چهارم هستیم و به زودی امکان ارتباطات مجازی در دنیای سه بعدی به جهان عرضه خواهد شد و فضای بسیار توسعه یافته‌تری به وجود خواهد آمد. مطالعات علمی نشان می‌دهد که تا دو دهه آینده جهان در عرصه مجازی یا چهارمین مقطع تحول اساسی تاریخ بشر که آن را موج چهارم می‌نامیم قرار خواهد گرفت.
 


نویسنده کتاب که پیش از این آثار متعددی تالیف کرده است در این حوزه آثاری با عناوین: بر مدارict (کتاب)، رایانش ابری(کتاب)، استان ها و ایجاد کسب و کارهای نوپا (مقاله) و ذهن‌انگیزی مبنای رشد و توسعه‌پایدار در کسب و کارهای نوپا (مقاله) و... داشته  و در این کتاب به معرفی ۱۳ عنوان از موضوعات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در فضای مجازی می‌پردازد و معتقد است توسعه تخیل در تولید محتوا محور اساسی فضای مجازی می‌باشد. و در این راستا به جمله آلبرت انیشتین استناد می‌کند که می‌گوید: " تخیل بسیار مهم‌تر از دانش است، دانش محدود است اما تخیل جهان را در بر می‌گیرد. ما اکنون نظاره‌گر تخیل گذشتگان هستیم و آیندگان نظاره گر تخیل امروز ما. "
 
 

۱۳ موضوع مطرح شده در این کتاب:

۱/اینترنت اشیاء

۲/رایانش ابری

۳/کلان داده

۴/ زنجیره بلوکی بلاکچین و بیت کوین

۵/فناوریهای نسل پنجم شبکه ارتباطی(5G)

۶/رایا امنیت( امنیت شبکه)

۷/توسعه کسب و کارهای دانش بنیان حوزه فاوا

۸/امنیت و دفاع سایبری

۹/اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال

۱۰/ارتباطات ماهواره

۱۱/ارتباطات کوانتومی

۱۲/شبکه ملی اطلاعات و جویشگر بومی

۱۳/ حاکمیت در فضای مجازی
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->