بهادری جهرمی: نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود وحیدی: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است حسینی: برای تعامل سازنده با مجلس دوازدهم آماده ایم وزیر ارتباطات: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود آیت‌الله علم‌الهدی: جامعة‌المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است | علمای شیعه هندوستان، مهمان دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی از پنجه عقاب تا وعده صادق تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون‌خ» | «موزه ملی ایران» تفاوتی با «لوور» ندارد وزیر آموزش‌وپرورش: هزار هنرستان در ۵ سال آینده ساخته می‌شود خزعلی: در زمینه حجاب به‌دنبال فرهنگ‌سازی هستیم جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی وزیر اقتصاد: بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی تا سال ۱۴۰۲ صفر شد اعمال قانون ۱۶۰۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند ( ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | بازتاب تنبیه موشکیِ صهیونیست‌ها در سفر رئیس‌جمهور به پاکستان دیدار جمعی از کارگران با مقام معظم رهبری | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم + عکس و فیلم وزارت خارجه آمریکا مذاکره مستقیم با ایران با موضوع برجام را رد کرد رئیس جمهور وارد سریلانکا شد درباره سرخک و واکسیناسیون آن، چه می‌دانید؟ معاون بایدن بار دیگر حمایت واشنگتن از صهیونیست‌ها را تکرار کرد تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
سرخط خبرها

روسیه آدامس ضد کرونا می‌سازد

  • کد خبر: ۷۱۳۴۷
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
روسیه آدامس ضد کرونا می‌سازد
وزارت دفاع روسیه با همکاری یک مرکز تحقیقاتی که در ساخت واکسن کرونای «اسپوتنیک» نقش داشته در تلاش برای ساخت واکسنی به شکل آدامس است.
به گزارش شهرآرانیوز، وزارت دفاع روسیه با همکاری یک مرکز تحقیقاتی که در ساخت واکسن کرونای «اسپوتنیک» نقش داشت در تلاش برای ساخت واکسنی به شکل آدامس است.

برهمین اساس، این وزارتخانه با همکاری «مرکز علمی و پژوهشی شماره ۴۸ روسیه» در تلاش هستند تا واکسنی را تولید کنند که به شکل آدامس یا پاستیل‌های جویدنی باشد.

چهل و هشتمین موسسه مرکزی تحقیقات وزارت دفاع روسیه سال گذشته با مرکز تحقیقات گامالیا برای توسعه واکسن همکاری کرد و توانستند نخستین واکسن جهان را علیه ویروس کرونا به ثبت برسانند.

پس از آزمایش، این واکسن جدید که به صورت آدامس با ویروس کرونا مبارزه می‌کند، در رژیم‌های درمانی مختلف گنجانده می‌شود و به عنوان پیشگیری از ابتلا به آلودگی کاربرد خواهد داشت.

پروفسور سرگئی بوریسویچ، پزشک نظامی و ویروس‌شناس برتر ارتش روسیه، کار بر روی واکسن جدید را تأیید کرد، اما مشخص نکرد که در چه مرحله‌ای است.
 
منبع:فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->