تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس
سرخط خبرها

قدردانی از «چیا ربیعی» به‌خاطر مقابله با یک ضارب در آلمان + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۷۲۳۱۱
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
  • ۱
قدردانی از «چیا ربیعی» به‌خاطر مقابله با یک ضارب در آلمان + فیلم و عکس
چند روز پیش یک مرد مهاجم سومالیایی در وورتسبورگ آلمان با چاقو به مردم حمله کرد و سه نفر را کشت. چیا ربیعی، این جوان پناهجوی کرد ایرانی (مهاباد) جلوی او ایستاد و درگیر شد و احتمالا مانع از کشته‌شدن افراد بیشتری شد. رسانه‌های آلمان او را یک ناجی معرفی کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روز پیش یک مرد مهاجم سومالیایی در وورتسبورگ آلمان با چاقو به مردم حمله کرد و سه نفر را کشت و هفت نفر را زخمی کرد.

چیا ربیعی، این جوان کرد ایراني جلوی او ایستاد و درگیر شد و احتمالا مانع از کشته‌شدن افراد بیشتری شد.

مارکوس زُدر نخست وزیر ایالت بایرن با حضور در محل حادثه از این ایرانی قدردانی کرد و گفت اینکه شما برای کمک به دیگران شجاعت به خرج دادید روزنه امیدی ست.

قرار است مقامات ایالت بایرن در آلمان به این ایرانی مدال شجاعت اعطا کنند. رسانه‌های آلمان او را یک ناجی معرفی کرده‌اند.

 

ویدئو | «چیا ربیعی» پناهجوی مهابادی که در آلمان، یک تروریست سومالیایی را متوقف کرد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
این ماجرا یه نکته ای داره. اون هم درخواست پناهندگی به جای مهاجرته. فرق بین پناهندگی و مهاجرت مثل فرق گدایی کردن یا کار آبرومندانه داشتنه. پناهندگی مال مردمیه که بخاطر جنگ یا.... به کشور دیگر پناه می برن. ببینید با ایران چیکار کردید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->