معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

بررسی نسخه دوم بازی Chivalry که شما را به قرون وسطا می‌برد

  • کد خبر: ۷۳۲۵۸
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
بررسی نسخه دوم بازی Chivalry که شما را به قرون وسطا می‌برد
استودیو Torn Banner در نسخه دوم بازی Chivalry برای خلق تجربه‌ای بهتر و جذاب‌تر تلاش کرده است. اگر طرف‌دار بازی‌های چندنفره هستید و می‌خواهید در روز‌های گرم تابستان ساعت‌ها با دوستان و خانواده سرگرم باشید، شاید Chivalry ۲ بتواند گزینه جذابی برایتان باشد.
به گزارش شهرآرانیوز - صحبت از بازی‌های با تم قرون وسطایی که می‌شود، ذهن خیلی از ما اول به سمت بازی استراتژیک جنگ‌های صلیبی یا همان قلعه می‌رود. اما گیمیر‌های طرف‌دار این دوره زمانی بدون شک با عنوان Chivalry هم آشنا هستند. نسخه اول Chivalry بازی چندنفره نسبتا خوبی بود که با قرار دادن بازیکنان در نبرد‌هایی چندنفره با حال و هوای قرون وسطایی، توانست موفقیت قابل قبولی برای استودیوی سازنده‌اش یعنی Torn Banner رقم بزند. حالا این استودیو در نسخه دوم بازی برای خلق تجربه‌ای بهتر و جذاب‌تر تلاش کرده است. اگر طرف‌دار بازی‌های چندنفره هستید و می‌خواهید در روز‌های گرم تابستان ساعت‌ها با دوستان و خانواده سرگرم باشید، شاید Chivalry ۲ بتواند گزینه جذابی برایتان باشد.


طعم شیرین قدرت

 

دومین نسخه بازی Chivalry شما را به قرون وسطا می‌برد

 

Chivalry۲ از آن دست بازی‌هایی است که یاد گرفتن اصول اولیه آن راحت و حرفه‌ای شدن در آن‌ها نیازمند تلاش و تمرین است و در سایه این کار، رفته‌رفته به بهترین شکل ممکن آن حس قوی‌تر و بهتر شدن در بازی را لمس خواهید کرد. این حس لذت‌بخش است و در کنار آن، دیدن نتیجه تمرین‌ها باعث می‌شود از بازیکنی که اوایل ممکن است خیلی ساده در نبرد‌ها شکست بخورد، به بازیکنی تبدیل شوید که حتی در نبرد‌های یک در برابر چند هم به‌سادگی تسلیم نمی‌شود. در واقع، جدا از همه ویژگی‌های بازی، اصلی‌ترین عامل جذابیت و حتی موفقیت Chivalry ۲ چیزی نیست جز همین بحث لذت‌بخش بودن مکانیک‌های مبارزات آن که کلا عطش خاصی برای بهتر و قوی‌تر شدن در بازیکنش ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا حتی پس از شکست خوردن در نبرد‌ها هم با تجربیاتی که به‌دست آورده، برای ادامه‌دادن بازی تشویق شود. این مسئله در کنار فراهم شدن امکان یاد گرفتن این مکانیک‌ها اصلی‌ترین ویژگی قابل‌تحسین این عنوان به حساب می‌آید. در نتیجه، چه افرادی که قبلا نسخه اول را بازی کرده‌اند و چه بازیکنان جدید، می‌توانند به معنی واقعی کلمه از تجربه آن لذت ببرند و شانس موفقیت داشته باشند.


تجربه کم‌نقص گرافیکی

دومین نسخه بازی Chivalry شما را به قرون وسطا می‌برد

 

استودیو Torn Banner هم‌چنین از حیث بصری و گرافیکی تجربه خوبی در Chivalry ۲ رقم می‌زند. طراحی نقشه‌ها و ظاهر قهرمان‌های بازی واقعا کیفیت خوبی دارد و افکت‌های بازی از آتش‌سوزی گرفته تا برخورد سنگ‌های منجنیق‌ها به دیوار و دروازه‌ها طراحی مناسبی دارد و حتی آن بی‌رحمی و خشونت جنگ‌های قرون وسطایی هم با جلوه‌هایی خاص و هیجان‌انگیز قابل‌لمس است، هرچند این گزینه را می‌توان غیرفعال هم کرد. مکمل کیفیت بصری خوب بازی هم موسیقی‌ها و صداگذاری‌های مناسب است و صدا‌هایی مثل برخورد سلاح‌ها به زره یا سپر دشمنان، همه و همه، حالتی نزدیک به واقعیت دارند. مجموع این موارد، فضای یک نبرد وسیع و خشن را به‌خوبی به بازیکن منتقل می‌کند. بازی از نظر فنی هم دست‌کم در نسخه کامپیوتر عملکرد بسیار مناسبی دارد و جز یک سری باگ‌های بصری که البته تأثیری بر روند بازی نمی‌گذارند، همه‌چیز خیلی روان و بی‌دردسر اجرا می‌شود.

 

مبارزات جذاب

دومین نسخه بازی Chivalry شما را به قرون وسطا می‌برد

 

بازی درست مثل نسخه اول، یک تجربه چندنفره است که بازیکنان را در نقش ۲ گروه Mason و Agatha در برابر هم قرار می‌دهد تا در نبرد‌هایی با داستان‌های متنوع باهم مبارزه کنند. بازیکنان در حالت‌های تیمی در نقش یکی از نیرو‌های این ۲ گروه قرار می‌گیرند که البته تنها تفاوت بین آن‌ها به رنگ متفاوت قرمز و آبی‌شان برمی‌گردد و نیرو‌های یکسانی دارند. بازی را هم می‌توان به شکل اول‌شخص و هم سوم‌شخص تجربه کرد که حالت اول‌شخص برای فرود آوردن دقیق ضربات سلاح‌های سرد یا تیروکمان گزینه به‌مراتب بهتری است. حالت سوم‌شخص هم بیشتر برای مواردی مثل داشتن دید بهتری از محیط اطراف کاربرد دارد.
 
اصلی‌ترین نقطه قوت این عنوان، چیزی نیست جز مبارزات آن. اگر همیشه از تماشای نبرد‌های وسیع قرون وسطایی در فیلم‌ها و سریال‌ها لذت برده و دوست داشته‌اید در یک بازی بتوانید آن حس گرفتن شمشیر، تبر و گرز به دست و وارد شدن به یک میدان مبارزه این‌چنینی را بچشید، Chivalry ۲ آرزوی شما را به واقعیت تبدیل خواهد کرد و مهم‌تر اینکه این کار را به شکلی انجام می‌دهد که هم عمیق، پرجزئیات و تکنیک‌محور باشد و هم اینکه جنبه سرگرم‌کننده و مفرح بودنش را از دست ندهد.

 

تعادل بین سرگرمی و تکنیک

 

دومین نسخه بازی Chivalry شما را به قرون وسطا می‌برد

 

بازی تعادل بسیار خوبی بین شبیه به واقعیت بودن و سرگرم کننده بودن ایجاد کرده است. در واقع، نه آن‌قدر شبیه‌ساز است که تجربه کردنش آزاردهنده باشد و نه آن‌قدر سطحی که تعیین‌کننده نتیجه نبرد‌ها در آن، فقط سریع کلیک کردن و حرکت دادن بدون فکر و برنامه سلاح باشد. شاید در دفعات اولی که وارد نبرد‌ها می‌شوید آن نیاز به قهرمان‌بازی بر شما غلبه کند و بخواهید یک‌تنه به دل دشمن بزنید، اما مطمئن باشید این کار خیلی وقت‌ها نتیجه‌ای جز سلاخی‌شدن به بدترین شکل ممکن در پی نخواهد داشت. گیم‌پلی بازی بیش از اینکه مبتنی بر شانس و سرعت عمل باشد، بر داشتن یک روش مبارزه درست بنا شده است.
 
برای یادگیری این روش‌ها سازندگان یک بخش آموزشی بسیار کامل در نظر گرفته‌اند که همه ریزه‌کاری‌های مبارزات بازی و حتی چه‌گونگی استفاده از آن‌ها در سناریو‌های مختلف را یاد می‌دهد. برای مثال، با تجربه بخش آموزشی، علاوه بر یاد گرفتن انواع ضربه‌های سبک، سنگین و غیره، یاد می‌گیرید چه موقع باید از ضدحمله استفاده کنید و چه‌طور از ضربه‌های دشمنانتان جا خالی بدهید یا در مقابل آن‌ها دفاع کنید.

هم‌چنین پس از بخش آموزشی کامل بازی، امکان شرکت در نبرد‌های آفلاین با بات‌ها هم فراهم می‌شود تا قبل از ورود به نبرد‌های چندنفره بازی، مهارت‌هایتان را با شرکت در آن‌ها افزایش دهید.
 
 

جعبه بازی‌ها

 

♦ نگاهی به بازی Ratchet and Clank: Rift Apart | یک انحصاری خوب دیگر برای سونی

♦ بررسی بازی Outriders | رقیبی تازه برای فورتنایت و کال آف دیوتی

 با Mass Effect Legendary Edition دوباره برای نجات کهکشان با کاپیتان شفرد همراه می‌شوید

 بررسی بازی «بایومیومنت» | تجربه‌ای تازه در دنیای بازی‌های جهان‌باز

نقد و بررسی بازی Resident Evil Village | دهکده وحشت، شما را به نقطه آغاز این مجموعه خواهد برد

 نگاهی به It Takes Two | تجربه جذاب یک بازی دونفری + تریلر

 نگاهی به نسخه دوم بازی پلتفرمر Little Nightmares | یک کابوس کوچک

 نگاهی به بازی نسل نهمی The Medium، عنوان ترسناکی که شما را نمی‌ترساند

 نگاهی به آخرین نسخه مجموعه Assassin’s Creed | اسسـینز در قلمرو وایکینگ‌ها

 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->