زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نگاهی به آلبوم‌های تازه منتشرشده در بازار موسیقی

  • کد خبر: ۷۳۵۴۶
  • ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
نگاهی به آلبوم‌های تازه منتشرشده در بازار موسیقی
درکنار آلبوم‌های تازه منتشر شده، آغاز پیش فروش چند اثر دیگر و همچنین انتشار اخباری درباره مجوز گرفتن چند خواننده سرشناس برای آلبوم‌های جدیدشان، روز‌های پررونقی را در بازار موسیقی نوید می‌دهد، تا در روز‌هایی که همچنان اجرا‌های زنده به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند، این هنر رابطه اش را با مخاطبان حفظ کند.

شکیبا افخمی‌راد | شهرآرانیوز - پس از چندین هفته رکود در بازار موسیقی، در روز‌های اخیر، انتشار آلبوم‌های جدید از خوانندگان و گروه‌های مختلف باردیگر به این بازار رونق داد. آلبوم‌های که بعد از گذشت مدت کوتاهی از زمان انتشارشان توانستند مخاطبان بسیاری جلب کنند و از لحاظ فروش در میان برترین آلبوم‌های هفته و ماه قرار گیرند.

این آثار در سبک‌های مختلف پاپ، تلفیقی، کلاسیک و سنتی هستند و تقریبا تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. درکنار آلبوم‌های تازه منتشر شده، آغاز پیش فروش چند اثر دیگر و همچنین انتشار اخباری درباره مجوز گرفتن چند خواننده سرشناس برای آلبوم‌های جدیدشان، روز‌های پررونقی را در بازار موسیقی نوید می‌دهد، تا در روز‌هایی که همچنان اجرا‌های زنده به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند، این هنر رابطه اش را با مخاطبان حفظ کند.


نگاهی به آثار تازه منتشر شده در بازار موسیقیبازگشت بعد ۵ سال

کاوه یغمایی، که ۵ سال پیش آلبوم «منشور» را روانه بازار کرده بود به تازگی آلبوم «آدم‌های شب زده» را با آهنگ سازی، تنظیم و خوانندگی خودش روانه بازار موسیقی کرده است. او همچنین در این اثر نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک، فلوت و گیتار باس را نیز بر عهده داشته. این مجموعه شامل هشت آهنگ باکلام است که در آن‌ها از سروده‌های میثم یوسفی، علیرضا آذر، فرید نیکفام، مسعود میردامادی، مزدا شاهانی، امید اطهری نژاد و کوشا دلشاد بهره گرفته شده است. آلبوم «آدم‌های شب زده» که در صدر پرفروش‌ترین آلبوم‌های این هفته قرار دارد با قیمت ۳۵ هزارتومان خریداری و دانلود می‌شود، نسخه فیزیکی آن با قیمت ۵۰ هزارتومان در فروشگاه‌های معتبر عرضه شده است.


نگاهی به آثار تازه منتشر شده در بازار موسیقیاثر جدید علیزاده

صبا علیزاده فرزند استاد حسین علیزاده اثری جدیدی را با عنوان «شاید هرگز تو را نبینم» آماده کرده که از امروز ۱۷ تیر در پلتفرم‌های جهانی موسیقی در دسترس مخاطبان قرار گفته است. این دومین اثر از این آهنگ ساز است و شامل ۹ قطعه می‌شود. صبا علیزاده در این آلبوم نیز همانند اثر قبلی اش علاوه بر موسیقی الکترونیک، از ساز کمانچه بهره برده و همچنین یک قطعه را با همکاری روژین شرفی (آهنگ ساز الکترونیک) ساخته و پرداخته است. آندریاس اشپکتل هم که پیش از این در کنسرت «یاد‌های پراکنده» به عنوان نوازنده و خواننده حضور داشت، در دو قطعه از آلبوم تازه صبا علیزاده به عنوان خواننده شرکت کرده است.


نگاهی به آثار تازه منتشر شده در بازار موسیقیاثری برای کودکان

آلبوم «در دریا» اثر جدید «گروه آدمک» نیز به تازگی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این گروه که در زمینه موسیقی کودک فعال است پیش از این آلبوم‌های «نمک ۱ و ۲»، «در مزرعه» و «در جنگل» را منتشر کرده بود که در زمان انتشارشان بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند. آلبوم «در دریا» گروه آدمک هم که شامل ده آهنگ باکلام شاد و کودکانه توانسته نظر مخاطبان را جلب کند و در رتبه دوم پرفروش‌ترین آلبوم‌های هفته قرار گیرد. نسخه دیجیتالی «در دریا» با قیمت ۳۵ هزارتومان خریداری و دانلود می‌شود.


نگاهی به آثار تازه منتشر شده در بازار موسیقیپیش فروش اولین آلبوم یک خواننده

پیش فروش اولین آلبوم امیر عظیمی خواننده موسیقی پاپ این روز‌ها آغاز شده است. این آلبوم که «سیب هوس» نام دارد با آهنگ سازی و صدای عظیمی، شنبه ۱۹ تیر در قالب ۲۲ آهنگ در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. ساخت موسیقی بیشتر آهنگ‌های این آلبوم که ترکیبی از قطعات جدید و پرمخاطب عظیمی است بر عهده خود او بوده و تنها در ساخت تعدادی از قطعات هنرمندانی، چون میلاد بابایی و شاهین شیخی با این خواننده همکاری کرده اند. نسخه دیجیتالی آلبوم «سیب هوس» با قیمت ۳۵ هزارتومان پیش فروش شده و علاقه مندان می‌توانند آن را تهیه کنند.


نگاهی به آثار تازه منتشر شده در بازار موسیقیاثر جدید قربانی در راه است

علیرضا قربانی که مدتی است با همکاری بیش از ۶۰ موزیسین و هم صدایی هفت خواننده از نقاط مختلف دنیا آلبوم «صدا‌ها و پل ها» را تهیه‌ می‌کند، پیش فروش تعداد محدودی از نسخه‌های فیزیکی این آلبوم را آغاز کرده است. تاکنون ۲ قطعه از این آلبوم با عنوان «من تو را رها نمی‌کنم» و «نوستالژیا» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. «صدا‌ها و پل ها» با هدف همدلی و گفت وگوی فرهنگ‌ها و با امید به گسترش دوستی و صلح در جهان، ۲۶ تیر ۱۴۰۰ به صورت جهانی منتشر خواهد شد.


نگاهی به آثار تازه منتشر شده در بازار موسیقیمجوز برای آلبوم جدید چاوشی

از میان دیگر آثار تازه منتشر شده در بازار موسیقی می‌توان به آلبوم «وراغ» با آهنگ سازی نوید جمالی پور اشاره کرد. این اثر که شامل ۱۰ آهنگ بی کلام از هم نوازی کمانچه و ساز‌های کوبه‌ای است با قیمت ۴۰ هزار تومان عرضه شده است. آلبوم «طیف» با آهنگ سازی و نوازندگی احسان معادی، به تازگی با قیمت ۳۵ هزارتومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این مجموعه شامل ۹ آهنگ بی کلام از تک نوازی تار می‌شود. علاوه بر آلبوم‌هایی که این روز‌ها در دسترس مخاطبان قرار گرفته اند یا پیش فروششان آغاز شده، آثار دیگری هم هستند که به تازگی مجوز گرفته اند و احتمالا در ماه‌های آینده روانه بازار موسیقی می‌شوند.

 

از میان آن‌ها می‌توان به اثر جدید محسن چاوشی به نام «واحدا» اشاره کرد. چاوشی که این روز‌ها نامش به دلیل جمع آوری کمک‌های نقدی برای آزاد کردن زندانیان یا درمان بیماران خاص در صدر خبر‌ها قرار گرفته است، آخرین بار سال ۹۸، آلبوم «بی نام» را روانه بازار کرد. اشکان خطیبی هم که این روز‌ها درحال بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «خاتون» است، برای آلبوم «زنی چنین که تویی» مجوز گرفته است. هنوز زمان انتشار این اثر مشخص نشده است.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->