بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استقبال دست جمعی ارومیه ای ها از وکیلی

  • کد خبر: ۷۳۶۵۷
  • ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
استقبال دست جمعی ارومیه ای ها از وکیلی
سرمربی تیم ملی والیبال برای گزینش بازیکنان نوجوان راهی ارومیه شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان ۱۴۰۱در ادامه سفرش برای تست گیری از بازیکنان گزینش شده استان‌های مختلف به ارومیه رفت. شهری که وقتی نام والیبال در میان باشد، همه پای کارند و ابراز عشق و علاقه می‌کنند.
تنها گذشت چند ساعت از شروع برنامه کافی بود تا هم ایراندوست همیشه در صحنه، همراه با پیمان رضایی مدیرعامل پرتلاش باشگاه شهرداری و رئیس هیات ارومیه و سرپرست جدید هیات و خدایاری دبیر هیات استان راهی سالن غدیر شده و ضمن خوشآمدگویی به وکیلی بیشتر در جریان امورات و مشکلات احتمالی قرار گیرند.
از جمع ملی پوشان قدیمی هم عبدالرضا علیزاده آمده بود. این حضور همه جانبه توام با علاقه و پیگیری را در کمتر استان و شهری می‌توان به این پررنگی دید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->