جدال ۶ امتیازی چیپس کامل در آمل میزبانی فرش آرا از زندی بتن در مشهد درباره خراسانی های حاضر در لیگ برتر فوتبال هیجان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال از فردا پرسپولیس پرافتخارترین، استقلال پیشتازترین فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت+ ویدئو گل‌ها نتیجه بازی رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت+ ویدئو گل‌ها| یک جام دیگر در دستان آنجلوتی  بادرنگین با مس رفسنجان تمدید کرد کارخانه، گزارشگر رادیو شد! صابری:ازبکستان خیلی خوب جنگید | در مسابقات بعدی بهتر خواهیم شد صعود تیم ملی والیبال زنان به مرحله نیمه‌نهایی یلی: برای قهرمانی آماده می‌شویم|دیدار‌های تدارکاتی خوبی نداشتیم پایان ماجرای بازگشت رضاوند به فولاد+عکس حق استقلال مقابل سپاهان ضایع شد| همه بازی‌ها بدون تماشاگر! هاشمی جواهری: فوتبال اولویت من نیست شباهت سرمربی استقلال به سرمربی اتلتیکومادرید| ساپینتو کپی سیمئونه! شانس بالای محبی برای بازی مقابل سپاهان| در انتظار آی تی سی عادل فردوسی پور در مشهد پا به توپ می‌شود خسروی: مقصر عدم ورود VAR به ایران اینفانتینو است + ویدئو قرارداد محمد محبی با استقلال امضا شد
خبر فوری
انصراف اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی در المپیک توکیو؟
بحران‌های اقتصادی المپیک توکیو هرروز بیشتر می‌شود و حالا در تازه ترین خبر منفی، شنیده می شود اسپانسرها از تبلیغات میدانی در توکیو انصراف داده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حال‌وهوای کشور ژاپن این روز‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به المپیک نزدیک شده است، اما همچنان تصمیم‌گیری‌ها برای نحوه برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران یا ممنوعیت آن‌ها وجود دارد. کمتر از ۲ هفته دیگر تا شروع رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ باقی مانده است و این روز‌ها کشور ژاپن تحت‌تأثیر برگزاری این آوردگاه جهانی و مهم است. هنوز هم تعداد درخور توجهی از مردم این کشور به‌دلیل بیماری کرونا موافق برگزاری این بازی‌ها نیستند، اما دولتمردان و مسئولان ورزشی ژاپن با وجود همه فشار‌هایی که روی دوش خود تحمل می‌کنند، به برگزاری این رقابت‌ها مصمم هستند. در روز‌های گذشته مسئولان برگزارکننده این رقابت‌ها اعلام کردند حضور هواداران در ورزشگاه‌ها ممنوع شده است.

 

این موضوع واکنش‌های مختلفی را در توکیو و شهر‌های همسایه آن داشته است. دیروز یکی از شبکه‌های خبری ژاپن در تلویزیون اعلام کرد که مسابقات بیسبال و سافتبال که محل برگزاری آن استان فوکوشیماست، با تعداد اندک تماشاگر برگزار می‌شود. به‌جز توکیو که محل اصلی برگزاری رقابت‌های ورزشکاران است، ۴ استان میاگی، فوکوشیما، شیزوکا و ایباراکی هم میزبان مسابقات هستند و گفته می‌شود در این ۴ استان تعداد اندک هوادار مجاز اعلام شده است، اما در توکیو و شهر‌های همسایه آن که شامل ساپورو، چیگا و کاناواگا می‌شود، حضور تماشاگر ممنوع است.

 

مسئله مهم دیگری که در پی ممنوع‌شدن حضور هواداران در المپیک رخ داده، انصراف برخی از اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی است. پیش از این اسپانسر‌های غول المپیک در یک برنامه‌ریزی گسترده قصد داشتند از این آوردگاه جهانی به نفع خود استفاده کنند، اما ممنوعیت حضور تماشاگر در مسابقات باعث شده تا برخی از این شرکت‌ها از تبلیغات وسیع میدانی انصراف دهند. یکی از این شرکت‌ها تویوتا است. این شرکت از اسپانسر‌های اصلی المپیک هم به شمار می‌رود، اما دیروز اعلام کرده است به شکلی که پیش از این برنامه‌ریزی کرده است، تبلیغات میدانی نخواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}