تمام خواسته‌های رادو به جز یک شرط پذیرفته شد| آرامش در پرسپولیس؟ شاهین طبع بعد از المپیک باید پاسخگو باشد|چرا طباطبایی برش ندارد؟ هوادار لیگ برتری شود، امتیازش را می‌فروشد| عنایتی خسته از مشکلات مالی خطر در کمین المپیکی‌ها| برگزاری مراسم بدرقه کاروان ایران در فضای بسته پاور رنکینگ فیبا و تیم ملی بسکتبال ما غلامی: شرمنده هواداران شدم| شش، هفت ماه احتمالا از بازی دور باشم رمزگشایی از دو پنالتی که هدر رفت| عبدی برای انگیزه و عیسی برای انتقام پنالتی زدند! ساسی پرسپولیس و یحیی را با هم دور زد! کنایه در بیانیه باشگاه پرسپولیس: ما هوچی‌گر نیستیم ویدئو| فغانی: با ۵ هزار تومان نتوانستم آدامس بخرم حواشی ادامه‌دار در مسجدسلیمان| بازیکنان از فکری شکایت کردند! به بهانه درگذشت حمیدرضا صدر، تحلیلگر مشهور فوتبال و منتقد شناخته شده مشهد همه واکنش‌ها به درگذشت حمیدرضا صدر| پرانرژی، کم طاقت و طرف دار جوان‌ها آقای شهردار! به دیدن استاد توکل بروید قاب خاطره | مفاخر ورزش خراســان در ســــــال ۱۳۲۹ حضور رییس شورای شهر مشهد در مراسم رونمایی از سردیس استاد ابوالحسن معدلی قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور سفر پرهزینه المپیکی‌ها| ۱۸ میلیارد ناقابل! یک روز با حمیدرضا صدر در مشهد برنامه‌های یوونتوس برای تمدید قرارداد رونالدو| عزم جزم تورین برای حفظ CR7
خبر فوری
انصراف اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی در المپیک توکیو؟
بحران‌های اقتصادی المپیک توکیو هرروز بیشتر می‌شود و حالا در تازه ترین خبر منفی، شنیده می شود اسپانسرها از تبلیغات میدانی در توکیو انصراف داده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حال‌وهوای کشور ژاپن این روز‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به المپیک نزدیک شده است، اما همچنان تصمیم‌گیری‌ها برای نحوه برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران یا ممنوعیت آن‌ها وجود دارد. کمتر از ۲ هفته دیگر تا شروع رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ باقی مانده است و این روز‌ها کشور ژاپن تحت‌تأثیر برگزاری این آوردگاه جهانی و مهم است. هنوز هم تعداد درخور توجهی از مردم این کشور به‌دلیل بیماری کرونا موافق برگزاری این بازی‌ها نیستند، اما دولتمردان و مسئولان ورزشی ژاپن با وجود همه فشار‌هایی که روی دوش خود تحمل می‌کنند، به برگزاری این رقابت‌ها مصمم هستند. در روز‌های گذشته مسئولان برگزارکننده این رقابت‌ها اعلام کردند حضور هواداران در ورزشگاه‌ها ممنوع شده است.

 

این موضوع واکنش‌های مختلفی را در توکیو و شهر‌های همسایه آن داشته است. دیروز یکی از شبکه‌های خبری ژاپن در تلویزیون اعلام کرد که مسابقات بیسبال و سافتبال که محل برگزاری آن استان فوکوشیماست، با تعداد اندک تماشاگر برگزار می‌شود. به‌جز توکیو که محل اصلی برگزاری رقابت‌های ورزشکاران است، ۴ استان میاگی، فوکوشیما، شیزوکا و ایباراکی هم میزبان مسابقات هستند و گفته می‌شود در این ۴ استان تعداد اندک هوادار مجاز اعلام شده است، اما در توکیو و شهر‌های همسایه آن که شامل ساپورو، چیگا و کاناواگا می‌شود، حضور تماشاگر ممنوع است.

 

مسئله مهم دیگری که در پی ممنوع‌شدن حضور هواداران در المپیک رخ داده، انصراف برخی از اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی است. پیش از این اسپانسر‌های غول المپیک در یک برنامه‌ریزی گسترده قصد داشتند از این آوردگاه جهانی به نفع خود استفاده کنند، اما ممنوعیت حضور تماشاگر در مسابقات باعث شده تا برخی از این شرکت‌ها از تبلیغات وسیع میدانی انصراف دهند. یکی از این شرکت‌ها تویوتا است. این شرکت از اسپانسر‌های اصلی المپیک هم به شمار می‌رود، اما دیروز اعلام کرده است به شکلی که پیش از این برنامه‌ریزی کرده است، تبلیغات میدانی نخواهد داشت.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}