دورسون در لیست خرید ساپینتو | هجوم استقلال به خط حمله پرسپولیس نارضایتی هاشمیان از وضعیت وحید امیری و میلاد محمدی | از لیست پرسپولیس خارج می‌شوند؟ ادعای استقلال: آسانی در سوپرجام بازی می‌کند توافق استقلال با نازون | مهاجمان در راه استقلال موسی جنپو، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها رونمایی استقلال از خرید جدید| سحرخیزان به جمع آبی‌پوشان پیوست+ رزومه رئیس فدراسیون کشتی: پول سپاهان و ذوب‌آهن را دولت می‌دهد که شرعی نیست! | باشگاه حرفه‌ای یعنی تراکتور! + فیلم نامزدهای توپ طلای ۲۰۲۵ معرفی شدند + اسامی آیا خرید آلوز برای سپاهان دردسرساز می‌شود؟| تراکتور به دنبال مدل محرومیت بیرانوند دعوای بارسلونا و ترشتگن به اوج رسید! تعجب حسینی از عملکرد ضعیف پرسپولیس هاشمیان توان نیمکت‌نشین‌کردن رفیعی را ندارد عالیشاه دیگر نمی‌خواهد کاپیتان پرسپولیس باشد ریکاردو آلوز، ستاره تراکتور به سپاهان پیوست ویدئو | رئیس فدراسیون فوتبال: بیرانوند از بازی های ملی محروم است امضای تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و فدراسیون کشتی | خانه کشتی در اختیار فدراسیون قرار گرفت استاندار خراسان رضوی: شهرداری و شورای شهر مشهد سهم خود را در ورزش ادا کردند | وظیفه داریم از همه ظرفیت‌ها برای رضایت مردم استفاده کنیم رئیس فدراسیون کشتی: درباره کشتی مشهد غصه داشتم | شهرداری و شورای شهر مشهد در ورزش کار جهادی می‌کنند ورزش خراسان رضوی در برزخ بلاتکلیفی؛ وقتی تصمیم‌گیری قربانی بی‌تدبیری می‌شود
سرخط خبرها

انصراف اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی در المپیک توکیو؟

  • کد خبر: ۷۳۹۹۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
انصراف اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی در المپیک توکیو؟
بحران‌های اقتصادی المپیک توکیو هرروز بیشتر می‌شود و حالا در تازه ترین خبر منفی، شنیده می شود اسپانسرها از تبلیغات میدانی در توکیو انصراف داده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حال‌وهوای کشور ژاپن این روز‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به المپیک نزدیک شده است، اما همچنان تصمیم‌گیری‌ها برای نحوه برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران یا ممنوعیت آن‌ها وجود دارد. کمتر از ۲ هفته دیگر تا شروع رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ باقی مانده است و این روز‌ها کشور ژاپن تحت‌تأثیر برگزاری این آوردگاه جهانی و مهم است. هنوز هم تعداد درخور توجهی از مردم این کشور به‌دلیل بیماری کرونا موافق برگزاری این بازی‌ها نیستند، اما دولتمردان و مسئولان ورزشی ژاپن با وجود همه فشار‌هایی که روی دوش خود تحمل می‌کنند، به برگزاری این رقابت‌ها مصمم هستند. در روز‌های گذشته مسئولان برگزارکننده این رقابت‌ها اعلام کردند حضور هواداران در ورزشگاه‌ها ممنوع شده است.

 

این موضوع واکنش‌های مختلفی را در توکیو و شهر‌های همسایه آن داشته است. دیروز یکی از شبکه‌های خبری ژاپن در تلویزیون اعلام کرد که مسابقات بیسبال و سافتبال که محل برگزاری آن استان فوکوشیماست، با تعداد اندک تماشاگر برگزار می‌شود. به‌جز توکیو که محل اصلی برگزاری رقابت‌های ورزشکاران است، ۴ استان میاگی، فوکوشیما، شیزوکا و ایباراکی هم میزبان مسابقات هستند و گفته می‌شود در این ۴ استان تعداد اندک هوادار مجاز اعلام شده است، اما در توکیو و شهر‌های همسایه آن که شامل ساپورو، چیگا و کاناواگا می‌شود، حضور تماشاگر ممنوع است.

 

مسئله مهم دیگری که در پی ممنوع‌شدن حضور هواداران در المپیک رخ داده، انصراف برخی از اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی است. پیش از این اسپانسر‌های غول المپیک در یک برنامه‌ریزی گسترده قصد داشتند از این آوردگاه جهانی به نفع خود استفاده کنند، اما ممنوعیت حضور تماشاگر در مسابقات باعث شده تا برخی از این شرکت‌ها از تبلیغات وسیع میدانی انصراف دهند. یکی از این شرکت‌ها تویوتا است. این شرکت از اسپانسر‌های اصلی المپیک هم به شمار می‌رود، اما دیروز اعلام کرده است به شکلی که پیش از این برنامه‌ریزی کرده است، تبلیغات میدانی نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->