خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

تشریح زمان واریز مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان

  • کد خبر: ۷۴۱۶۱
  • ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
  • ۱۰
تشریح زمان واریز مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، درباره زمان واریز مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی که چهار ماهی است به تعویق افتاده است توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی سالاری، در حاشیه نشست مدیریت تعارض منافع در سازمان تأمین اجتماعی، گفت: تعارض منافع در سطوح مختلف از کلان تا خرد ممکن است وجود داشته باشد و مدیریت آن دارای اهمیت است و باید از مصادیق بروز آن جلوگیری کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مدیریت تعارض منافع در کشور ما سابقه داشته است، افزود: به عنوان مثال قانون منع مداخلات وزرا و کارکنان دولت در قراردادهای دولتی از مصادیق تعارض منافع است که قانون گذار در دهه ۴۰ آن را تصویب و پیش بینی کرده است.

 

سالاری گفت: همچنین اگر بخشی از سازمان تأمین اجتماعی با بیمارستانی برای ارائه خدمات قرارداد می‌بندند مبادا خودشان در آنجا سهامدار باشند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: مدیریت تعارض منافع را می‌شود در موارد متعدد و گسترده‌ای پیش بینی کرد و آنچه در بخشنامه مدیریت تعارض منافع انجام دادیم این است که صرفاً به مصادیق نپرداختیم، تعاریف را ارائه و سپس سازوکار لازم را پیش بینی کردیم.

 

وی از تشکیل کمیته‌ای به همین منظور خبر داد و گفت: در این کمیته مواردی که احتمال داده می‌شود از مصادیق تعارض منافع باشد بررسی می‌شود. اگر مصداق تعارض بود جلوی آن گرفته شود.

 

سالاری با اشاره به اینکه صدور بخشنامه تعارض منافع در دستگاه‌های اجرایی دیگر هم قابل تصور است، افزود: شاید کارکنان یا مدیران در یک تصمیم، معامله، صدور یک بخشنامه یا دستور اداری خودشان ذی نفع باشند که الزاماً به این معنا نیست که افراد سوء نیت دارند، اما مدیریت تعارض منافع ایجاب می‌کند که فرد در این زمینه تصمیم گیری نکند و تصمیم را شخص دیگری بگیرد یا به طور کلی کار انجام نشود.

 

وی گفت: در مدیریت تعارض منافع، مبارزه با زمینه‌های فساد اداری مدنظر است و ما مدیریت تعارض منافع را به صورت جامع دیده ایم و از دستگاه‌هایی هستیم که بخشنامه و سازوکار آن را پیش بینی کرده ایم.

سالاری همچنین در مورد زمان واریز مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ۱۴۰۰ بازنشستگان، اظهار داشت: افزایشی که اول سال اعمال کردیم، هزینه قابل توجهی بود و اولین گام این است که بتوانیم منابع مالی مورد نیاز را به موقع تأمین کرده و هم برای دو سه سال آینده پیش بینی منابع را انجام دهیم.

وی افزود: باید تا پایان دولت کاری کنیم که برای سه چهار سال آینده منابع ناشی از افزایش حقوق‌ها تأمین شده باشد.

 

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه از آنجا که در اردیبهشت ماه اصلاحاتی انجام شد و باید مابه التفاوت بپردازیم، گفت: امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر منابع را وصول کنیم.

سالاری با تاکید بر اینکه منابع متفاوت است و حق بیمه دریافتی به تنهایی کفایت نمی‌کند و مطالبات از دولت هم هست، افزود: ۸۹ هزار میلیارد تومان سهام دولت در شرکت‌های مختلف در دستور کار دولت قرار گرفته که بر اساس پیشنهاد وزیر اقتصاد در اجرای قانون بودجه همراه با سود سهام و درآمدهای دیگر به تأمین اجتماعی واگذار شود که امیدواریم سریع وصول شود.

 

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در خصوص انتشار لیست مشاوران شستا و حقوق‌های دریافتی آنها نیز گفت: جزئیات آن را نمی‌دانم چون شستا با سازوکاری توسط هیئت امنا امور را انجام می‌دهد و ما به لحاظ اجرایی در سازمان در آن دخیل نیستیم و اطلاعی ندارم.


https://www.instagram.com/bazneshasteh.news/

منبع:مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
2
واقعا شرم اوره هم به سازمان تامین اجتماعی و هم دولت
چرا همش بر سر قشر کارگر؟
مگر با این حقوق با این تورم میشه زندگی کرد اونم دزدی از قشر کارگر.
یک روز قسط بانک تاخیر کنه فورا دیرکرد باید بپردازیم
ولی الان حدود چهار ماه مابالتفاوت حقوق فروردین ماه پرداخت نگردند هی وعده پرواخت میدن؟
تو رو خدا مارا کم بازی دهید.خودتان را بگذارید جای ما ببینید با این حقوق ها میتونین زندگی کنین دختر شوهر بدین و......
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
آقای سالاری بعداز سالها یه همسانسازی انجام دادین یه 400 تومن بعضی‌ها هم 800 تومن خون بدل ما کردی که این پولو بدی این برج برج بعدی هه خسته شدیم
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
چطور شمااز شستا مطلع نیستی سرمایه شستا متعلق به تامین اجتمایی وجامعه بزرگ بازنشسته گان وکارگران بیمه پرداز است جناب اقای سالاری اگر امروز تامین اجتمایی با بحران مالی روبرو شده علتش همینه که دارایی های این کارگران به تاراج رفته یا توجیب دولته جهت کسری بودجه یا دراستعمار شستا که مدیرانش میخورند وبدون اینکه اب ازاب تکان بخوره.
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
2
0
باسلام از مدیر محترم صندوق بازنشستگی کشوری در خواست داریم نسبت به پرداخت دیون ایثار گران بابت سال گذشته پی گیری فرمایند 170151712
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
آقای سالاری در خصوص عدم پرداخت مابه التفاوت مستمری فروردین ماه 1400 ، لازم نیست اینقدر توجیه کنید!! از مدیریت باکفایتی که در تصمیم گیرهایتان تاکنون انجام داده اید ، کاملا" توجیه پذیر بوده است و لازم به بیان نیست،آرزوی اعطای عوض آنرا از خداوند برایتان دارم.
باتشکر : جانباز حسینی
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
2
این همه حرف زدی اما به اصل موضوع نپرداختی ،کی پرداخت میشود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
انشالا وضع زندگی بازنشسته خوب بشه تا توان هزینه درمان بتونه جوانش سروسامان بده وهیچ بازنشسته ای مثل همسرمرحومم که جانبازوایثارگر بود بخاطر توان وبودجه درمان نداشت واخرش سن کم با حال بسیار ضعیف ودرشرایط مالی وجسمی ونگرانی بسیارشدید برای من وفرزندانش داشت وبسیارانسان ابرومندفوت کردنباشه وتشکر فروان وقدردانی ازاقای سالاری که پاداش این مرد شایسته وبزرگ با خدا باشه که شخص من ازکارهای ارزنده ایشان تشکرم کفایت نمیکنه واسمشان ازنامهای نیک تاریخ خواهد بود وفقط ارزومه ایشان ببینم وبشه به امید خدا تا تشکر وقدرانیم رابا یک شاخ گل تقدیم این مردبزرگ بکنم ایشان کاربسیاربزرگی رو با انبوه بازنشسته تامین اجتماعی انجام دادند لطفن اگه مقدوربود قدردانی من وخیلی ازبازنشسته هارو ازایشان بکنید الان ارزوم فقط دیدار ایشان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
چقدردروغ خسته نشدیدمگه ی بازنشسته چقدرحقوق میگیره که میخاین نصفشوبخورین
Jamal
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
آخرم نگفت چه زمانی مابه تفاوت پرداخت میشه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
0
جناب آقای سالاری اگرکارفرمایی در هر شرایطی نمی‌توانست در چهار ماه بیمه های پرسنلش پرداخت بکنه شما بفرما تامین اجتماعی چیکار میکرد ؟؟؟؟!!! جریمه رو جریمه ازش می‌گرفت آیا درست نیست؟؟؟؟ بدلیل اینکه در تاریخ موعد پرداخت نکرده !!!! ولی شما این ماه نشد که نشد ماه بعد ماه بعد انشاااا پرداخت میشه خدایش تحمل ما بازنشسته ها مستمری بگیران خیلی زیاده جناب آقای سالاری من که منتظرم جناب آقای رئیسی تشریف بیاره مطمینم همچی درست میشه انشااااا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->