آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد
سرخط خبرها

احترام دنیا به ایران به خاطر شجاعت است

  • کد خبر: ۷۷۲۷
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۴
احترام دنیا به ایران به خاطر شجاعت است
اظهارات آیت‌ا.. علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مشهد

ترسیم جامعه انقلابی با معیارهایی که پیامبر گرامی اسلام(ص) برای این جامعه مجسم کرده است، مهم ترین محور سخنان نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه های این هفته نمازجمعه مشهد بود. البته آیت ا... سیداحمد علم الهدی گریزی هم به برجام زد و احترام دیگر کشورها را نه برای برجام، بلکه برای سرنگون کردن پهپاد آمریکایی و توقیف نفت کش انگلیسی دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مشهد، آیت ا... علم الهدی با تأکید بر اینکه جامعه انقلابی پیامبر(ص)، مجسم کننده جامعه انقلابی معیار برای جامعه امروز ماست، اظهار کرد: در سیمای زندگانی پیغمبر(ص) خیلی مسائل متجلی است، اما مهم ترین موضوع در بین همه این موضوعات، چهره امت پیغمبر(ص) است. این امت یک جامعه انقلابی بود؛ یعنی دقت در سیمای امت پیغمبر(ص) در زمان ایشان برای ما جامعه انقلابی را مجسم می کند که جامعه انقلابی چه جامعه ای است. وی غرب گرایی را نقطه مقابل استکبارستیزی و باورمندی به اصول انقلاب دانست و افزود: نقطه مقابل ایمان راسخ و باورمندی به اصول انقلاب، غرب گرایی و دگراندیشی است و به طور قطع نقطه مقابل آرمان های انقلاب، اعتقاد نداشتن به حاکمیت دینی در اداره جامعه است. عده ای در جامعه معتقد نیستند که دین می تواند جامعه را اداره کند. خطیب جمعه مشهد با تأکید بر اینکه امروز باید به استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه خودمان پایبند باشیم، ادامه داد: در مقابل دیدگاه استقلال طلبانه کشور از جهات مختلف دیدگاه مرعوب شدن، وادادگی و شجاع نبودن در برابر استکبار وجود دارد. امروز روزی نیست که بیاییم افتخار کنیم به قراردادی که با دشمن بستیم.وی با تأکید بر اینکه جرئت و شجاعت سبب احترام گذاشتن دنیا به ایران شده نه برجام، تصریح کرد: مسئولان دچار اشتباه نشوند؛ به خاطر برجام هیچ کس شما را در کره زمین احترام نمی کند. اگر جایی شما را احترام می کنند، به خاطر جرئت و شجاعت شماست، به خاطر این است که توانستید پهپاد آمریکایی را بزنید، کشتی انگلیسی را در خلیج فارس قبضه کنید و اینکه هم پیمان شما در یمن ثروت و هستی آمریکا و سعودی را در آرامکو خاک و خاکستر کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->