انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

جزئیات واکسیناسیون کارگران؛ راه‌اندازی پایگاه‌های تجمیعی در شهرک‌های صنعتی

  • کد خبر: ۷۸۰۲۲
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
جزئیات واکسیناسیون کارگران؛ راه‌اندازی پایگاه‌های تجمیعی در شهرک‌های صنعتی
مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک‌ و شهرک‌های صنعتی ایران از راه اندازی پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد.

امید ساعی اظهار کرد: با ابلاغ مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در روز ملی حمایت از صنایع کوچک مبنی بر صیانت از سلامت قشر کارگر و شاغلان کارخانجات و واحد‌های تولیدی، پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور راه اندازی شد. با پیگیری شرکت شهرک‌های صنعتی، تشکل‌های بخش خصوصی و شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان‌ها، تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون بخش تولید در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان‌ها قرار گرفت تا واکسیناسیون کارگران و شاغلان واحد‌های صنعتی و تولیدی کشور سرعت گیرد.

وی با بیان اینکه روند راه اندازی پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از رشد خوبی برخوردار است، اظهار امیدواری کرد با همکاری قرارگاه‌های عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در استان‌ها، جامعه هدف بیشتری از بخش تولید زیر پوشش طرح ملی واکسیناسیون قرار گیرند.

 

واکسن کارگران رایگان است

ساعی با بیان اینکه هزینه دریافت واکسن برای تمامی کارگران و شاغلان کارخانجات و واحد‌های تولیدی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور رایگان است، تصریح کرد: گروه‌های سنی اعلام شده در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به‌علاوه افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و جانبازان می‌توانند با مراجعه به مراکز تعیین شده در این مناطق، واکسن مورد نظر خود را انتخاب و دریافت کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->