نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و لیون| پایان شیرین امباپه نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال (۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب
سرخط خبرها

مرتضایی: نتایج فرش‌آرا نگران‌کننده نیست

  • کد خبر: ۷۹۰۵۶
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
مرتضایی: نتایج فرش‌آرا نگران‌کننده نیست
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا امیدوار است که تیمش در ادامه لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کند و به نخستین برد خود در لیگ برتر امسال دست یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: نتایج به‌دست‌آمده در ۳ بازی اول فصل نگران‌کننده نیست، چراکه تیم روند رو‌به‌جلویی دارد و با اضافه‌شدن بازیکنان و آغاز مجدد تمرینات، نتایج خوبی در بازی‌های آینده کسب خواهیم کرد.


مجید مرتضایی درباره وضعیت تیم فرش‌آرا در تعطیلات لیگ و آماده‌سازی این تیم برای ادامه فصل اظهار کرد: به‌دلیل شیوع وحشتناک بیماری کرونا در مشهد، تعطیلی تمرینات یک هفته بیشتر شد و ان‌شاءا... از شنبه هفته آینده، سیزدهم شهریور، تمرینات فرش‌آرا استارت خواهد خورد. امیدوارم اوضاع کرونا در مشهد بهتر شود تا فشار و ترس از روی کادر فنی، مربی و بازیکنان برداشته شود و بتوانیم تمرینات را به بهترین شکل آغاز کنیم.


وی افزود: مصطفی طیبی از شنبه هفته آینده با تیم تمرین می‌کند. تا قبل از هفته چهارم به‌دنبال یک بازیکن دیگر هستیم تا تیم تقویت شود و با تمام قوا به‌مصاف حریفان در ادامه فصل برویم. محمد بیضایی‌نژاد با توجه به نظر پزشک باید دوران نقاهت را سپری کند و دست‌کم سه‌چهار‌ماه نمی‌تواند به تیم اضافه شود. محسن محمدزاده هم در تاجیکستان است و برگشتش به مشهد با ابهام روبه‌روست. هواداران نگران نباشند، زیرا فرش‌آرا با بازیکنان جدیدش برای تیم‌های لیگ دردسرساز خواهد بود.


سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا درباره هدف‌گذاری این تیم برای فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور توضیح داد: هنوز ۲۳ بازی دیگر در پیش داریم و هرگز ناامید نیستم. از ابتدای فصل برنامه داشتیم تا در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیریم. برد در بازی اول فصل را روی یک اشتباه برای بازی جوانمردانه با مساوی عوض کردیم. مقابل کراپ الوند هم در دو‌سه دقیقه پایانی نتیجه را واگذار کردیم.


مرتضایی ادامه داد: در اصفهان و مقابل گیتی‌پسند هم بازی برابری را به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. فرش‌آرا روند خوبی دارد و نتایج بازی‌های گذشته اصلا نگران‌کننده نیست. باید روی ضعف‌هایمان کار کنیم. ایمان دارم که رتبه واقعی فرش‌آرا بسیار بالاتر از جایگاه کنونی‌اش است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->