ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود
سرخط خبرها

جنتی: رسیدگی به معیشت مردم تسریع شود + فیلم

  • کد خبر: ۷۹۳۲۲
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
جنتی: رسیدگی به معیشت مردم تسریع شود + فیلم
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: با روحیه جهادی که از رئیس جمهور سراغ داریم باید در رسیدگی به امور معیشتی مردم که از اولویت‌های برنامه ایشان است، سرعت گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آیت الله جنتی امروز (پنجشنبه) در هشتمین جلسه هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از ملت ایران ب دلیل حضور در انتخابات ریاست جمهوری؛ توجه به رفاه و امور معیشتی و اقتصادی مردم را از انتظارات خبرگان رهبری از دولت جدید عنوان کرد و افزود: رئیس جمهور حتما در این زمینه باید جهادی کار کند و خبرگان رهبری نیز باید مطالبه گر کار دولت باشد.

 

 

جلسه مشترک هیات رئیسه و کمیسیون‌های خبرگان

 

جنتی تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری باید هم دولت را به مردم معرفی کند تا مردم قدر دولت را بدانند و هم دولت باید قدر این مردم را بداند چرا که ما مردم خوب و فهیمی داریم.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فرصت ۴ ساله خدمت به مردم در جایگاه ریاست جمهوری فرصت کوتاهی است افزود: باید از این فرصت کوتاه برای خدمت به مردم حداکثر استفاده را کرد.

 

جنتی در ادامه با اشاره به وضعیت اسفناک کرونا در کشور بر تسریع در امور واکسیناسیون تاکید کرد.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به اینکه مسئولان کشور باید برای حل مشکلات اقتصادی به راه حل‌های کوتاه مدت بسنده نکنند گفت: برنامه‌های دراز مدت برای حل مشکلات کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

 

جنتی، مردمی و انقلابی بودن را دو ویژگی اصلی مسئولان کشور برشمرد و گفت: تمامی کسانی که نقشی در سرنوشت مردم دارند، باید انقلابی و مردمی باشند و الگوی اصلی آنان در داشتن این دو ویژگی و خدمت به مردم مقام معظم رهبری است.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم از خبرگان به عنوان قشر روحانی و طلبه انتظار پیگیری مطالبات خود را دارند گفت: خبرگان باید پیگیر مطالبات مردم باشد و ما تا آن جا که توان داریم رسیدگی به امور مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهیم.

 

هشتمین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری هم اکنون با گزارش کمیسیون‌های مختلف ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->