وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

چهار نما در فصل تازه سیما

  • کد خبر: ۷۹۷۸
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
چهار نما در فصل تازه سیما
تلویزیون سری جدید سریال هایش را روی آنتن می برد
نگار راد| شبکه‌های سیما با پایان ماه‌های محرم و صفر، پخش سریال‌های جدید را در فهرست برنامه‌های خود قرار داده اند. «به رنگ خاک»، «حکایت‌های کمال»، «گیله وا» و «فوق لیسانسه ها» ۴ سریالی هستند که در روز‌های آینده روی آنتن تلویزیون می‌روند؛ سریال‌هایی که در فضا‌های مختلفی فیلم برداری شده اند و گویی قرار است مخاطبان را از لوکیشن‌های آپارتمانی و امروزی دور کنند.

«به رنگ خاک» جنوب
شبکه یک سریال «به رنگ خاک» را به عنوان جایگزین سریال «پناه آخر» معرفی کرده است. مجموعه‌ای ۳۵ قسمتی به کارگردانی حسن لفافیان که در کنار روایت داستان اصلی اش به روابط انسانی و فعالیت‌های اجتماعی ساکنان جزیره‌های خلیج فارس می‌پردازد. به گفته سعید بشیری، تهیه کننده این مجموعه، «به رنگ خاک» در جنوب کشور تصویربرداری شده است تا ضمن نمایش اهمیت استراتژیک جزایر خلیج فارس، مردم را با مناطق دورافتاده سرزمینمان آشنا کند. برزو ارجمند بازیگر مشهدی درکنار پوریا پورسرخ، محمود پاک نیت، بیتا سحرخیز، سیاوش طهمورث و سپند امیرسلیمانی، گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند. «به رنگ خاک» از جمعه ۱۰آبان ساعت ۲۲:۱۵ هر شب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

روایتی از دهه ۴۰
شبکه ۲ قرار است سریال طنز «حکایت‌های کمال» را به کارگردانی قدرت ا... صلح میرزایی روی آنتن ببرد. این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی است که روایتش در دهه ۴۰ می‌گذرد و قهرمان داستانش، نوجوانی به نام کمال با بازی محمدرضا شیرخانلو است. در کنار او دیگر بازیگرانی، چون محمود پاک نیت، شهره لرستانی و بیژن بنفشه خواه نیز به ایفای نقش می‌پردازند. دکور‌های «حکایت‌های کمال» همگی در کوچه‌ها و فضا‌هایی است که دهه ۴۰ تهران را تداعی می‌کنند. همین فضای متفاوت سریال درکنار درون مایه طنز آن می‌تواند در همراه کردن مخاطبان مؤثر باشد. همچنین به گفته کارگردان این سریال، «حکایت‌های کمال» دارای پیام‌های اخلاقی برای کودکان و نوجوانان است، اما خانواده‌ها نیز می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند. قسمت اول «حکایت‌های کمال» ساعت ۲۱:۳۰ شنبه ۱۱ آبان روی آنتن شبکه ۲ سیما می‌رود.

بهروز شعیبی در قامت میرزا کوچک خان
با پایان سریال «ستایش» بالاخره قرار است آنتن شبکه ۳ به مینی سریال «گیله وا» برسد؛ سریالی که تولیدش به ۲ سال پیش برمی گردد و تا امروز چند بار پخشش به تعویق افتاده است. «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری، روایت عشق دختر ارمنی و پسر شمالی را در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ در شمال کشور به تصویر می‌کشد، آن زمان که میرزا کوچک خان جنبش‌هایی را در شمال کشور به راه انداخته بود؛ از همین رو او نیز در مقطعی به قصه ورود پیدا می‌کند و شخصیت‌های اصلی داستان با او همراه می‌شوند. بهروز شعیبی، سینماگر مشهدی، در این سریال، نقش میرزا کوچک خان جنگلی را بازی می‌کند، اما از آنجا که داستان اصلی این سریال، شرح زندگی این قهرمان ملی نیست، شعیبی فقط در ۷ سکانس حضور دارد. باوجوداین، عوامل سریال در گفتگو‌های خود از این سکانس‌ها به عنوان سکانس‌هایی مهم کار یاد کرده اند. از دیگر بازیگران اصلی مجموعه «گیله وا» می‌توان به امیرحسین صدیق، مهدی زمین پرداز و همچنین ستاره اسکندری، بازیگر خراسانی، اشاره کرد. این مینی سریال از امروز ۹ آبان از ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود.

«لیسانسه ها» فوق لیسانس می‌گیرند
«فوق لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت، دیگر سریال شبکه ۳ است که با اتمام مینی سریال «گیله وا» روی آنتن می‌رود. این سریال فصل جدید مجموعه «لیسانسه ها» محسوب می‌شود. به گفته سروش صحت، «فوق لیسانسه ها» در ادامه فصل‌های قبلی ساخته شده و طنز آن نیز همچون گذشته بر اساس روایت‌های جامعه و مشکلات آن است. هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی و آتنه فقیه نصیری از جمله بازیگران فصل سوم این سریال هستند. براین اساس بهنام تشکر، تنها بازیگر پیشین این مجموعه است که در سری سوم حضور نخواهد داشت. پخش سریال طنز «فوق لیسانسه ها» از ۱۷آبان آغاز خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->