نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جوان: قرنطینه مشهد، کار بانوان ورزشکار را سخت کرد

  • کد خبر: ۸۰۳۵۴
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
جوان: قرنطینه مشهد، کار بانوان ورزشکار را سخت کرد
حمیده جوان، سرمربی مشهدی تیم صدرنشین دوومیدانی باشگاه‌های کشور معتقد است در شرایط کرونایی، قرنطینه مشهد کار ورزشکاران را سخت‌تر هم کرد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مرحله اول لیگ دوومیدانی بانوان ایران روز‌های ۱۴ و ۱۵شهریور در هفته گذشته برگزار شد، اما با کمترین فاصله ممکن، ۳ روز دیگر مرحله دوم لیگ یعنی در روز‌های ۲۴ و ۲۵شهریور برگزار می‌شود. این موضوع کار را برای دختران ورزشکار سخت می‌کند، اما مجبور هستند در کنار ریکاوری، خود را آماده مرحله مهم‌تری کنند. مرحله اول به‌دلیل کرونا ۲ بار به تعویق افتاد و اگر مرحله دوم هم به تعویق بیفتد، وارد فصل سرما خواهند شد و این یعنی اینکه ورزشکاران فصل بدن‌سازی خود را دیرتر شروع می‌کنند که به‌ضررشان است؛ زیرا هنوز مرحله سوم لیگ نیز پیش روی تیم‌هاست. بااین‌حال مرحله اول دوومیدانی باشگاه‌های کشور با صدرنشینی پلیمر خلیج فارس با هدایت حمیده جوان، مربی مشهدی این تیم، به پایان رسید. دانشگاه آزاد هم با فاصله کمی در تعقیب این تیم است.

 

پلیمر در تلاش است امسال نخستین‌بار قهرمان دوومیدانی زنان ایران شود. جنس آن‌ها برای این موفقیت، جور به نظر می‌رسد. دونده‌ها، پرنده‌ها و پرتابگر‌های پلیمر در مرحله نخست، عملکرد خوبی داشتند و ۲رکورد ملی را هم جابه‌جا کردند. سرمربی مشهد سال پیش به قهرمانی امیدوار بود، هرچند در بخش جوانان، جبران کرد و قهرمان شد؛ اما امسال به سکوی اول نگاه جدی‌تری دارد. ورزشکارانی همچون تکتم دستاربندان، سمیرا خداترس، حدیث رئوف، سمیرا خجسته، مهلا محروقی، حمیده اسماعیل‌نژاد، نرگس رستگار و زینب غفاری خراسانی‌های تیم شهرکرد هستند که در کنار سرمربی همشهری خود حضور دارند.

 

۲ مرحله از سه‌گانه مراحل مسابقات باشگاهی، دست‌نخورده باقی مانده است. این ۲ مرحله تعیین می‌کند پلیمر فاصله‌اش را با مزاحم سرسختش، دانشگاه آزاد، بیشتر می‌کند یا جریان بازی تغییر می‌کند. در‌همین‌باره حمیده جوان، سرمربی پلیمر، به «آژانس ورزش زنان ایران» گفت: بیشتر نفرات ما در این مرحله عملکرد خوبی داشتند، اما تعویق دو‌ماهه برگزاری این رقابت‌ها و قرنطینه برخی شهر‌ها همچون مشهد، کار را برای نفرات کلیدی ما سخت کرد.

 

او ادامه داد: نبود پیست به‌مدت ۴ هفته برای ورزشکارانی که مسابقات آن‌ها در پیست برگزار می‌شود و نیاز به تمرین در پیست دارند، از‌جمله‌مشکلاتی بود که آمادگی تیم ما را در این مرحله از مسابقات مختل کرد. سرمربی مشهدی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: در آستانه دومین مرحله قرار گرفته‌ایم و امیدوارم در مرحله دوم و سوم، آمادگی نفرات تیم بهتر شود. ما در سال، یک لیگ سه‌مرحله‌ای بیشتر نداریم و باید بلافاصله به اوج آمادگی برسیم. این چیزی است که هم ما و هم ورزشکار می‌خواهیم. جوان همچنین با اشاره به رکوردشکنی نفرات تیمش در ۲ ماده گفت: مثل همیشه رکورد‌شکنی داشتیم، اما می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم.

 

چند نفر از نفرات ما در حد نامشان ظاهر نشدند و از نظر من چهره برجسته دور اول، پریسا عرب بود که در ماده ۱۰‌هزار متر هم قهرمان شد و هم رکوردش را بهبود بخشید. سرمربی سازنده تیم پلیمر افزود: ما جوان‌ترین تیم حاضر در لیگ را داریم و بیشتر نفرات تیم، متولدان سال‌های ۷۸ تا ۸۲ هستند و این اتفاق بسیار خوبی است که ما در ترکیب بهترین تیم ایران، به جوان‌ها بها داده‌ایم. حمیده جوان با تأکید بر عزم پلیمری‌ها برای نخستین قهرمانی در مسابقات باشگاهی کشور گفت: فاصله خود را با تیم دانشگاه آزاد که رقیب اصلی ماست، بیشتر خواهیم کرد و قطعا قهرمان می‌شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->