افغانستان، تولیدکننده عمده «شیشه» | قاچاق موادمخدر از افغانستان کاهش محسوسی نداشته است کرزی خطاب به طالبان: مدارس را به روی دختران باز کنید یک روزنامه اسپانیایی: اگر افغانستان خشخاش کشت نکند هزاران نفر در اروپا می‌میرند نمایندگان جامعه‌ تشیع افغانستان پیشنهادات خود را به‌صورت کتبی به طالبان سپردند ابراز نگرانی گزارشگران بدون مرز درباره تاثیر منفی محدودیت‌های طالبان بر چشم‌انداز رسانه‌های افغانستان لحظه افطار بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان + فیلم افزایش ۳۸ درصدی کودکان کار در افغانستان هشدار‌ها درباره احتمال جاری شدن سیل در ۱۵ استان افغانستان امضای تفاهمنامه میان سازمان ملی مهاجرت و بیمه سلامت برای اتباع خارجی باران شدید در هرات (۲۲ اسفند ۱۴۰۲) + فیلم اوقات شرعی و ساعت‌اللیل به افق کابل در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ هشدار سازمان ملی مهاجرت درباره یک پیامک دوشنبه، روز اول ماه مبارک رمضان در افغانستان طالبان: جمعیت افغانستان نزدیک به ۳۵ میلیون نفر است چاینکی؛ دیزی مردم افغانستان مراسم بزرگداشت قیام ۲۴ حوت مردم هرات در مشهد برگزار شد مراسم بهره‌برداری از دسترسی اصلی ایستگاه الندشت ۵۲ درصد زنان و دختران در افغانستان نیازمند کمک‌ هستند طالبان از دولت جدید پاکستان خواست انعطاف بیشتری در رابطه با مهاجران داشته باشد سفیر طالبان در بزرگداشت حکیم نظامی در دوحه حضور یافت
سرخط خبرها

حسیبا ابراهیمی بازیگر «لوتریا» شد

  • کد خبر: ۸۱۰۷۱
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
حسیبا ابراهیمی بازیگر «لوتریا» شد
حسیبا ابراهیمی در فیلم سینمایی «لوتریا» به کارگردانی علی عطشانی که در مکزیک ساخته می‌شود، ایفای نقش می‌کند. این بازیگر افغانستانی با بازی در فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به شهرت رسیده بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسیبا ابراهیمی بازیگر افغانی‌الاصل که در استرالیا زندگی می‌کند، برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «لوتریا» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی میگوئل سالیناس انتخاب شد.

حسیبا ابراهیمی متولد ۲۱ دسامبر ۱۹۹۶ در افغانستان است که در سال ۱۳۹۲ با بازی در فیلم «چند مترمکعب عشق» وارد سینما و در همان ابتدای ورودش نامزد سی و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر زن شد و در جشنواره‌هایی همچون اسکار، شیکاگو، داکا، فیلم گنت و… حضور یافت. پس از آن در فیلم‌های «پرنده پرنده نبود»، «لینا»، «زندگی ناتمام»، «حبیب» و «حوا، مریم، عایشه» به ایفای نقش پرداخت که جایزه بهترین بازیگر زن را از فستیوال فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس برای این فیلم دریافت کرد.

ابراهیمی همچنین در نمایش‌های «بابام تو کاغذا گم شد» و «ادیب‌ها» و سریال‌های «شیرین»، «شهربانو»، «خط سوم» (فصل ۱ و ۲) و «رویا» «فصل ۱ و ۲) و همچنین مستندهای «زنان قابله»، «کودکان و جرایم»، «تغییر آب و هوا»، «موسیقی جهانی» و «نقطه عطف» بازی کرده است.

فیلمبرداری «لوتریا» به عنوان دومین فیلم علی عطشانی در هالیوود، دسامبر سال جاری (آذرماه) با حضور بازیگران و عوامل هالیوود و مکزیک در شهر مکزیکوسیتی آغاز خواهد شد.

داستان این فیلم بر اساس یک داستان واقعی و حکایت کولبری جوان اهل کردستان ایران است که به کشور مکزیک رفته است.

در این فیلم تعدادی از بازیگران و عوامل ایرانی نیز حضور خواهند داشت و پیش از این آنتونیو مونروی بازیگر مطرح سینمای مکزیک که در فیلم «آپوکالیپتو» ساخته مل گیبسون نیز به ایفای نقش پرداخته بود، به‌عنوان بازیگر این فیلم معرفی شده است.

تعدادی از عوامل ایرانی «لوتریا» که تاکنون حضورشان در این فیلم قطعی شده عبارتند از: تهیه‌کننده ایرانی: مهدی منیری، نویسنده فیلمنامه: محمودرضا ثانی، مجری طرح: مصطفی محمدخانی، پیمان مرادی و امیرمسعود خوشنویس، گروه کارگردانی: عبدالله صفاری و طراح هنری: سید علی اسماعیلی.

این فیلم محصول کمپانی امریکن برایتلایت فیلم پروداکشنز در هالیوود است.

منبع: خبرآنلاین

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->