کارشناس حوزه درمان صداوسیما ناخواسته با ویتامین دی علیه واکسن موضع گرفت + ویدئو

  • کد خبر: ۸۱۷۸۶
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کارشناس حوزه درمان صداوسیما ناخواسته با ویتامین دی علیه واکسن موضع گرفت + ویدئو
در حالی که نظام بهداشتی و درمانی کشور از چند روز پیش به شدت مشغول است که واکسیناسیون را به ۱۸سال  به پایین گسترش دهد، یکی از کارشناسان صداوسیما خواسته یا ناخواسته در یکی از بخش‌های اصلی خبری علیه واکسن کرونا حرف زد.

به گزارش شهرآرانیوز - از تجویز یک رژیم غذایی تا چندین نوع ویتامین و داروی عطاری برای درمان کرونا آن هم درمان قطعی و بی برو برگرد. حالا حدود بیش از ۲ سال است که حامیان این شیوه‌های درمانی نه فقط در داخل که در سراسر دنیا مدام در حال تبلیغ شیوه‌های درمانی عجیب و غریب هستند تا مردم را از یک چیز آگاه کنند و آن اینکه واکسن بدترین شیوه درمان است. کار حتی در برخی از کشور‌های جهان بیخ پیدا کرده و موافقان و مخالفان واکسن به جان همدیگر افتاده اند و همدیگر را لت وپار می‌کنند.

از طرفی دولت‌ها هم ناچار شدند از قوه قهریه استفاده کنند و برای آن‌هایی که واکسن نمی‌زنند محدودیت‌های زیادی ایجاد کنند. حالا، اما نه مردم که یکی از کارشناسان صداوسیما خواسته یا ناخواسته در یکی از بخش‌های اصلی خبری علیه واکسن کرونا حرف زد و گفت بیمار کرونایی که ویتامین دی اش نرمال است و آنتی بادی بالایی دارد، دیگر کرونا نمی‌گیرد و به واکسن نیازی هم ندارد. این ویدیو به سرعت در حال نشر در شبکه‌های اجتماعی است.

 


ویدئو

 

در حالی که نظام بهداشتی و درمانی کشور از چند روز پیش به شدت مشغول است که واکسیناسیون را به ۱۸سال  به پایین گسترش دهد، چرا چنین حرف‌هایی باید از صداوسیما پخش شود؟ چه کسی بر برنامه‌های پزشکی صداوسیما نظارت می‌کند؟ این موارد البته به همین جا ختم نمی‌شود. مشهورترین مورد آن به کارشناسی برمی گشت که در یک برنامه و بعد از افزایش قیمت کالا‌های اساسی خطاب به مردم گفت: «میوه نخورید؛ برنج خالی بخورید! به جای اینکه هر هفته میوه بخورید ماهی یک بار میوه بخرید!»

صداوسیما در این روز‌ها باید نگرانی‌های مردم را در قبال واکسیناسیون کاهش دهد. برای آن‌ها روشن کند که این فرایند چگونه می‌تواند مرگ ومیر‌ها و محدودیت‌های بی شمار اعمال شده را تمام کند و مردم را تا حدود زیادی به زندگی عادی برگرداند، اما متأسفانه حرف‌های این چنینی آن هم از زبان یک دکتر تبعات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت و تمام زحمات تیم درمان و فعالان حوزه درمان و بهداشت را به هدر خواهد داد.

چند روز پیش هم وزیر بهداشت دولت سیزدهم بابت برنامه‌های تلویزیون درباره کرونا به تندی از صداوسیما انتقاد کرد و برخی برنامه‌ها را مایه شوخی و خنده دانست. با این حال این قبیل برنامه‌ها و اظهارنظر‌ها در زمانی که هنوز نیمی از مردم به دلایل مختلف واکسن نزده اند می‌تواند بسیار خطرناک باشد و کشور را وارد پیک‌های وحشتناک ششم و هفتم کند. نکته‌ای که بسیاری از متخصصان از حالا دارند آن را گوشزد می‌کنند و دچار نشدن به آن را منوط به ادامه روند سریع واکسیناسیون عمومی می‌دانند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->