توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد
سرخط خبرها

روزبه چشمی از استقلال به تیم ملی بازمی‌گردد؟

  • کد خبر: ۸۲۴۴۸
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
روزبه چشمی از استقلال به تیم ملی بازمی‌گردد؟
روزبه چشمی یکی از بازیکنان مورد نظر استقلال است که مذاکرات مقدماتی نیز با این بازیکن انجام شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با حضور اسکوچیچ درتیم ملی فوتبال ایران دیگر روزبه چشمی به تیم ملی دعوت نشده است. این بازیکن در زمان حضور کی‌روش همواره یکی از مدعوین بود و برای اولین بار نیز از سوی سرمربی سابق تیم ملی ایران در پست دفاع میانی نیز به کار گرفته شد. کی‌روش آن قدر به چشمی علاقمند بود که در جام جهانی ۲۰۱۸ از چشمی در پست دفاع وسط بهره گرفت و اگر این بازیکن با مصدمیت مواجه نمی‌شد در تمام بازی‌های جام جهانی روسیه به میدان می‌رفت.

با رفتن کی‌روش از تیم ملی، جایگاه چشمی نیز به مخاطره افتاده و حالا این بازیکن که فصل پیش در لیگ ستارگان قطر بازی کرد، قصد دارد با بازگشت به استقلال دوباره پیراهن خود در تیم ملی را پس بگیرد. چشمی در روز‌های آتی مذاکرات جدی تری با استقلال خواهد داشت و چنانچه از لحاظ مالی نیز تامین شود به استقلال باز می‌گردد. چشمی همچنان مورد توجه یک تیم قطری هم هست و سران باشگاه استقلال برای بازگرداندن او کار ساده‌ای هم پیش رو ندارند، اما به هرحال انگیزه بازگشت به تیم ملی ممکن است سبب دادن تخفیف بزرگی از سوی این بازیکن به مدیران باشگاه استقلال شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->