واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

«دیزنی» بالاخره اختلافش با اسکارلت جوهانسون را حل کرد

  • کد خبر: ۸۲۵۸۱
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
«دیزنی» بالاخره اختلافش با اسکارلت جوهانسون را حل کرد
پس از دو ماه اختلاف، بالاخره «دیزنی» توانسته است اسکارلت جوهانسون را برای فیلم Black Widow راضی کند تا همچنان همکاری آن‌ها ادامه داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز - حدود دو ماه پیش اسکارلت جوهانسون از دیزنی برای نقض قراردادش برای اکران آنلاین فیلم Black Widow روی سرویس «دیزنی پلاس» به دادگاه شکایت کرد. جوهانسون اعتقاد داشت که اکران فیلم «بلک ویدو» در دیزنی پلاس باعث کاهش فروش فیلم در سینماها و در نتیجه کاهش دستمزد او شده است. حالا طبق اخبار دیزنی و جوهانسون به توافق رسمی برای حل‌وفصل اختلافات دست پیدا کرده‌اند.


در همین‌بار بخوانید

درباره فیلم «بیوه سیاه» و نکاتی که آن را حسابی از چشم ما انداخت


هالیوودریپورتر گزارش داده است که اسکارلت جوهانسون و «والت دیزنی» پس از یک دوره مذاکره به توافقی برای حل اختلافات خود درباره فیلم Black Widow دست پیدا کردند. هنوز جزئیاتی از این توافق منتشر نشده است، اما ددلاین هم از منابع خود شنیده است که دیزنی قرار است بیش از ۴۰ میلیون دلار دیگر به اسکارلت جوهانسون پرداخت کند که البته این مبلغ قرار نیست یک‌جا پرداخت شود. فیلم Black Widow تا امروز بیش از ۳۷۸.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است و جوهانسون در ماه ژوئیه در جریان شکایتش گفته بود که دیزنی فیلم Black Widow را قربانی کرده است تا تعداد کاربران دیزنی پلاس افزایش پیدا کند.

این فیلم در برنامه Premier Access «دیزنی پلاس» موفق شده ۱۲۵ میلیون دلار درآمد کسب کند. بودجه تولید این فیلم حدود ۲۰۰ میلیون دلار بوده است. بسیاری اعتقاد دارند که اگر فیلم Black Widow همزمان با اکران روی «دیزنی پلاس» اکران نشده بود، احتمالا فروش بسیار بیشتری را در گیشه تجربه می‌کرد. در یک مقایسه فیلم «سریع و خشن ۹» تا به امروز بیش از ۷۱۶.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

به نظر می‌رسد همکاری «دیزنی» و جوهانسون ادامه خواهد داشت و دیزنی در بیانیه منتشر شده گفته است که جوهانسون به‌عنوان تهیه‌کننده و بازیگر همچنان در فیلم Tower of Terror حضور دارد. جوهانسون هم در بیانیه منتشر شده گفته است: «خوشحالم که اختلافاتمان را با دیزنی حل‌و‌فصل کردیم. به کار‌هایی که طی این سال‌ها با هم انجام دادیم بسیار افتخار می‌کنیم و از همکاری هنری خودم با تیم دیزنی بسیار لذت برده‌ام و همچنین منتظر ادامه همکاری با آن‌ها در سال‌های آینده هستم.»

آلن برگمن، رئیس هیئت مدیره «دیزنی» در ادامه اضافه کرده است: «بسیار خوشحالم که توانستیم با اسکارلت جوهانسون در مورد اختلافی که برای فیلم Black Widow داشتیم، به توافق برسیم. ما از همکاری‌هایی که با او در دنیای سینمایی مارول داشتیم، قدردانی می‌کنیم و مشتاقانه منتظر ادامه همکاری مشترک با او در پروژه‌های آینده از جمله فیلم Tower of Terror هستیم.»

 

منبع: زومجی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->