نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آرژانتین و پرتغال در رؤیای قهرمانی جام جهانی فوتسال

  • کد خبر: ۸۲۶۸۰
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
آرژانتین و پرتغال در رؤیای قهرمانی جام جهانی فوتسال
مسابقات جام جهانی فوتسال امروز به پایان می‌رسد و آرژانتین یا پرتغال قهرمان این دوره خواهندشد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱  لیتوانی امروز با انجام دیدار‌های رده بندی و فینال به پایان می‌رسد. در دیدار رده بندی ۲ تیم قزاقستان و برزیل برای مقام‌های سوم و چهارم از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند و در دیدار فینال هم تیم‌های آرژانتین و پرتغال از ساعت ۲۰:۳۰ برای کسب عنوان قهرمانی رو در روی هم قرار می‌گیرند. تیم ملی فوتسال آرژانتین در دوره قبل مسابقات جام جهانی که در سال ۲۰۱۶ در کشور کلمبیا برگزار شد، توانست در دیدار نهایی برابر روسیه به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی را به دست بیاورد.

این تیم در این دوره هم موفق شد در مرحله نیمه نهایی با برتری برابر برزیل برای دومین بار متوالی به مرحله نهایی صعود کند و این بار هم می‌خواهد قهرمانی خود را در مسابقات جام جهانی تکرار کند. تیم ملی فوتسال پرتغال اولین بار موفق شده است به دیدار نهایی راه پیدا کند. آن‌ها در دوره گذشته مسابقات جام جهانی بعد از صعود به جمع ۴ تیم پایانی در دیدار رده بندی برابر تیم ملی فوتسال ایران شکست خوردند و به مقام چهارمی رقابت‌های جام جهانی دست پیدا کردند.

پرتغالی‌ها امیدوار ند در این دیدار بتوانند برابر آرژانتین پیروز شوند و بعد از سال ها، فوتسال پرتغال را به بام قهرمانی جهان برسانند. گلاره ناظمی، بانوی محجبه و داور بین المللی فوتسال کشورمان، پس از قضاوت‌های کم نقص در مرحله گروهی و حذفی جام جهانی، سرانجام در فینال این مسابقات در کوبل داوری قرار گرفت و به عنوان داور وقت نگه دار به قضاوت خواهد پرداخت. ناظمی اولین بانوی محجبه‌ای است که به عنوان یکی از داوران فینال جام جهانی انتخاب شده و اولین داور فوتسال کشورمان است که در فینال مسابقات جام جهانی حضور خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->