نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

واقعیت تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس چیست؟

  • کد خبر: ۸۳۴۱۴
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
واقعیت تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس چیست؟
تمدید قرارداد روز گذشته سرمربی پرسپولیس ابهامات زیادی را به وجود آورده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، روز گذشته بود که اعلام شد قرارداد یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با این تیم به مدت دو فصل دیگر تمدید شده است. این در شرایطی است که سال گذشته و در زمان مدیریت جعفر سمیعی قرارداد گل محمدی به مدت دو فصل تمدید شده بود ولی حالا می بینیم که در زمان صدری همین اتفاق رخ داده است.

شنیده ها حاکی از آن است که قرارداد گل‌محمدی فقط از نظر مالی ترمیم و تمدید شده است و اتفاق عجیب و جدیدی رخ نداده است. این در حالی است که برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که قرارداد گل‌محمدی که در زمان سمیعی تمدید شد برای یک فصل بوده و حالا صدری دو فصل دیگر آن را تمدید کرده تا جمعا 3 فصل دیگر کادرفنی پرسپولیس خفظ شوند! البته جالب اینجاست که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس این ادعا را رد می‌کند چرا که در خبری که بعد از تمدید قرارداد سمیعی با گل‌محمدی منتشر شد رسما اعلام شده بود که این قرارداد برای 2 فصل دیگر تمدید شده است!

گفته شده که مبلغ قرارداد گل‌محمدی به نزدیک ۱۵ میلیارد تومان رسیده که ۱۲ میلیارد تومان آن قرارداد اصلی و مابقی جزو آپشن‌های قرارداد سرمربی موفق پرسپولیس است.

البته هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده اما برخی منایع این مسئله را تایید می‌کنند. حالا باید دید واکنش مجید صدری و البته خود یحیی گل‌محمدی به این مسئله و این خبر چیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->