تریلر جدید فیلم بتمن The Batman با بازی رابرت پتینسون گلایه های انجمن صنفی شبکه نمایش خانگی به رئیس جمهور + متن نامه توضیح بیوک میرزایی درباره اشتباه حاشیه‌ساز در برنامه زنده تلویزیونی + فیلم ببینید | نوازندگی علی قمصری با استاد قویدل در «حمام گله‌داری» بندر عباس ویدئو | اجرای علی قمصری با نوازندگان تبریزی کنار رود ارس نخستین تصویر از میترا حجار در فیلم «بی‌مادر» سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر برای بخش رقابتی فراخوان داد «دلقک» روی صحنه تماشاخانه خورشید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ایده راه‌اندازی «شهر رسانه‌ای» در مشهد تأکید کرد یک تصویر جدید و دو پوستر تازه از فیلم The Batman در آستانه پخش تریلر جدید حال دلت را خوب کن نگاهی به نمایشگاه نقاشی «سروتونین» از ندا عظیمی، در نگارخانه «هنگام» گفتگو با مستندساز مشهدی، درباره «تپه سنجدی» که ادای دینی به مرزبانان کشور است صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ هشدار پلیس هند به سبک سریال «بازی مرکب» + تصاویر بزرگ ترین فیلم های اکشن قرن ۲۱ دانلود آهنگ «کجا بودی» محسن چاوشی | تیتراژ سریال «خسوف» حواشی استفاده از تصویر استاد «شفیعی کدکنی» در یک تبلیغ عجیب زمان اکران فیلم «جنایت بی‌دقت» شهرام مکری مشخص شد
خبر فوری
واکنش صفحه شفیعی کدکنی به استوری عجیب «ایزی‌ لایف» + عکس
برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری، که به نظر می‌رسد تبلیغاتی باشد، از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این استوری، صفحه رسمی استاد کدکنی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز - برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری که به نظر می‌رسد تبلیغاتی باشد از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. البته گویا این استوری به مناسبت تولد این استاد نام‌آشنای ادبیات فارسی باشد ولی نمی‌توان احتمال شیطنت این برند را هم از نظر دور داشت. «اشاره به سن» و «استفاده از نام و لوگو برند» در پایین استوری می‌تواند قرائن استفاده تبلیغاتی از چهره و مقام استاد کدکنی باشند. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این دو استوری، صفحه رسمی محمدرضا شفیعی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.

 

پاسخ صفحه محمدرضا شفیعی کدکنی به استوری عجیب برند «ایزی‌ لایف»

 

«ایزی لایف» یک شرکت تولید پوشش بزرگسال است که در توضیح برند و محصولاتش آمده است: «ایزی لایف برای افرادی که از بی‌اختیاری ادرار رنج می‌برند، دریچه‌های تازه‌ای برای زندگی فعال‌تر، آسوده‌تر و مستقل‌تر می‌گشاید. دغدغه‌ی ایزی لایف یافتن راهکارهای تازه و بهبود مداوم کیفیت پوشینه‌ی بزرگسال است تا افراد با وجود مشکل بی‌اختیاری ادرار، جایگاه شایسته‌ی خود را در زندگی فردی و اجتماعی حفظ کنند.»

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه ویدئویی را از کلاس‌های درس استاد شفیعی کدکنی ببینید تا کمی از فضای قصد و نیت دو استوری عجیب برند «ایزی لایف» دور شویم و آن را به فراموشی بسپاریم. این‌ تصاویر چیزهایی است که باید از بزرگ‌مرد میدان شاعری، تحقیق و تفحص و پژوهش در زبان و ادبیات فارسی به خاطر بسپاریم:  

نفحاتِ اُنس | ویدئویی از کلاس‌های درس استاد محمدرضا شفیعی کدکنی

  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}