فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته تلویزیون | ۱۱ و ۱۲ آذر درباره مستند «۳۶۰ درجه محاصره»، روایت عملیات شهید سلیمانی برای نجات مردم آمرلی از چنگ داعش آیا فیلم «گربه سیاه» بهرام رادان توقیف شده است؟ صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ نشست هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه سرود مشهد برگزار شد نگاهی به نمایشگاه «مطرود» آثار عبدالله علوی گفت‌وگو با احسان مهدوی، داور بخش یادمان‌های نوروزی جشنواره بین‌المللی هنرهای شهری مشهد پس از مدت‌ها سینماها به حالت اکران با ظرفیت کامل برگشتند به بهانه تصویری که از فرامرز صدیقی منتشر شد | زمان از دست رفته اکران «گربه سیاه» نیامده متوقف شد! فوت مادر مهران مدیری و واکنش ها به آن + تصاویر پست مجری تلویزیون به مناسبت سالروز تولد آزاده نامداری + عکس ماجرای عکس منتشر شده از «فرامرز صدیقی» در اینستاگرام پرویز پرستویی + واکنش‌ وزیر ارشاد فرامرز صدیقی، بازیگر سینما و تلویزیون کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ یادی از شهید ابراهیم محبوب، فرمانده گردان حزب‌ا ... لشکر ۵ نصر که پیکرش ۳ سال در بصره دفن شده بود محمدامین کریم پور، از ساخت کلیپ‌های طنز تا ساخت فیلم «حکم تجدیدنظر» پیوست سوژه‌های آثار بخش بین‌الملل جشنواره بین‌المللی هنر‌های شهری مشهد منتشر شد روایتی از مراسم اکران مستند «مقصد پرواز است» اولین تیزر سریال «اپیدمی» با بازی مهدی فخیم‌زاده و محسن قصابیان
خبر فوری
واکنش صفحه شفیعی کدکنی به استوری عجیب «ایزی‌ لایف» + عکس
برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری، که به نظر می‌رسد تبلیغاتی باشد، از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این استوری، صفحه رسمی استاد کدکنی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز - برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری که به نظر می‌رسد تبلیغاتی باشد از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. البته گویا این استوری به مناسبت تولد این استاد نام‌آشنای ادبیات فارسی باشد ولی نمی‌توان احتمال شیطنت این برند را هم از نظر دور داشت. «اشاره به سن» و «استفاده از نام و لوگو برند» در پایین استوری می‌تواند قرائن استفاده تبلیغاتی از چهره و مقام استاد کدکنی باشند. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این دو استوری، صفحه رسمی محمدرضا شفیعی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.

 

پاسخ صفحه محمدرضا شفیعی کدکنی به استوری عجیب برند «ایزی‌ لایف»

 

«ایزی لایف» یک شرکت تولید پوشش بزرگسال است که در توضیح برند و محصولاتش آمده است: «ایزی لایف برای افرادی که از بی‌اختیاری ادرار رنج می‌برند، دریچه‌های تازه‌ای برای زندگی فعال‌تر، آسوده‌تر و مستقل‌تر می‌گشاید. دغدغه‌ی ایزی لایف یافتن راهکارهای تازه و بهبود مداوم کیفیت پوشینه‌ی بزرگسال است تا افراد با وجود مشکل بی‌اختیاری ادرار، جایگاه شایسته‌ی خود را در زندگی فردی و اجتماعی حفظ کنند.»

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه ویدئویی را از کلاس‌های درس استاد شفیعی کدکنی ببینید تا کمی از فضای قصد و نیت دو استوری عجیب برند «ایزی لایف» دور شویم و آن را به فراموشی بسپاریم. این‌ تصاویر چیزهایی است که باید از بزرگ‌مرد میدان شاعری، تحقیق و تفحص و پژوهش در زبان و ادبیات فارسی به خاطر بسپاریم:  

نفحاتِ اُنس | ویدئویی از کلاس‌های درس استاد محمدرضا شفیعی کدکنی

  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}