نشست انتقال تجربه با حضور عادل تبریزی در سینما هویزه مشهد برگزار شد + فیلم نگاهی به فصل سوم سریال «بازی مرکب» | گام‌هایی ناپایدار نمایشگاه خوشنویسی «گلاب اشک» در مشهد گشایش یافت + فیلم مروری بر وضعیت اجرا‌های تئاتر مشهد در یک‌ماه‌ونیم گذشته (۷ تیر ۱۴۰۴) اضافه‌شدن جایزه ویژه «سحر امامی» به جشنواره رسانه‌ای «صبح» رئیس سازمان سینمایی: باید سبد کالای سینما را متنوع کنیم وزیر فرهنگ: تشییع ‌پیکر شهدای اقتدار ایران در تهران، شکوه دیگر از همبستگی ایرانیان بود درگذشت «لالو شیفرین» آهنگساز فیلم «ماموریت غیرممکن» آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۷ تیر ۱۴۰۴) حضرتی: راه فرماندهان و دانشمندان شهید ادامه دارد کارگردان ایرانی نامزد جشنواره نالیوود کانادا و برنده جوایز سن‌دیگو شد هزار و ۲۰۰ ساعت برنامه رادیویی، ویژه محرم ۱۴۰۴ برنامه ریزی برای ساخت انیمیشن راتاتویی ۲ جدیدترین آمار فروش سینما‌های کشور (۷ تیر ۱۴۰۴) | فروش حدود هفت میلیارد تومان بلیت در ۳ روز
سرخط خبرها

واکنش صفحه شفیعی کدکنی به استوری عجیب «ایزی‌ لایف» + عکس

  • کد خبر: ۸۳۹۹۲
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
واکنش صفحه شفیعی کدکنی به استوری عجیب «ایزی‌ لایف» + عکس
برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری، که به نظر می‌رسد تبلیغاتی باشد، از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این استوری، صفحه رسمی استاد کدکنی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز - برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری که به نظر می‌رسد تبلیغاتی باشد از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. البته گویا این استوری به مناسبت تولد این استاد نام‌آشنای ادبیات فارسی باشد ولی نمی‌توان احتمال شیطنت این برند را هم از نظر دور داشت. «اشاره به سن» و «استفاده از نام و لوگو برند» در پایین استوری می‌تواند قرائن استفاده تبلیغاتی از چهره و مقام استاد کدکنی باشند. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این دو استوری، صفحه رسمی محمدرضا شفیعی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.

 

پاسخ صفحه محمدرضا شفیعی کدکنی به استوری عجیب برند «ایزی‌ لایف»

 

«ایزی لایف» یک شرکت تولید پوشش بزرگسال است که در توضیح برند و محصولاتش آمده است: «ایزی لایف برای افرادی که از بی‌اختیاری ادرار رنج می‌برند، دریچه‌های تازه‌ای برای زندگی فعال‌تر، آسوده‌تر و مستقل‌تر می‌گشاید. دغدغه‌ی ایزی لایف یافتن راهکارهای تازه و بهبود مداوم کیفیت پوشینه‌ی بزرگسال است تا افراد با وجود مشکل بی‌اختیاری ادرار، جایگاه شایسته‌ی خود را در زندگی فردی و اجتماعی حفظ کنند.»

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه ویدئویی را از کلاس‌های درس استاد شفیعی کدکنی ببینید تا کمی از فضای قصد و نیت دو استوری عجیب برند «ایزی لایف» دور شویم و آن را به فراموشی بسپاریم. این‌ تصاویر چیزهایی است که باید از بزرگ‌مرد میدان شاعری، تحقیق و تفحص و پژوهش در زبان و ادبیات فارسی به خاطر بسپاریم:  

نفحاتِ اُنس | ویدئویی از کلاس‌های درس استاد محمدرضا شفیعی کدکنی

  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->