تئاتر «شابلون» از امروز به روی صحنه می‌رود (۲ مرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های وزیر ارشاد درباره معیار‌های تلویزیون، سینما و شبکه نمایش‌خانگی جدایی قنبر از صنم هم به داد گیشه نرسید | نگاهی به فروش سینما‌های استان در اولین ماه تابستان جزئیات مراسم یادبود سومین روز درگذشت «سعید راد» ماجرای زنی که سوژه پادکست جنایی شد! مجموعه شعر «تو و من و شب» را بخوانید «حبس مجرد» در جمع هشت فیلم پرفروش داستانی «هنر و تجربه» زمان پخش «امیلی در پاریس ۴» مشخص شد فیلم کوتاه «پیام» برگزیده جشنواره بین المللی کوثر شد «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» بازتابی از درد‌ها و رنج‌های زنان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ «هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران
سرخط خبرها

واکنش صفحه شفیعی کدکنی به استوری عجیب «ایزی‌ لایف» + عکس

  • کد خبر: ۸۳۹۹۲
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
واکنش صفحه شفیعی کدکنی به استوری عجیب «ایزی‌ لایف» + عکس
برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری، که به نظر می‌رسد تبلیغاتی باشد، از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این استوری، صفحه رسمی استاد کدکنی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز - برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری که به نظر می‌رسد تبلیغاتی باشد از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. البته گویا این استوری به مناسبت تولد این استاد نام‌آشنای ادبیات فارسی باشد ولی نمی‌توان احتمال شیطنت این برند را هم از نظر دور داشت. «اشاره به سن» و «استفاده از نام و لوگو برند» در پایین استوری می‌تواند قرائن استفاده تبلیغاتی از چهره و مقام استاد کدکنی باشند. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این دو استوری، صفحه رسمی محمدرضا شفیعی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.

 

پاسخ صفحه محمدرضا شفیعی کدکنی به استوری عجیب برند «ایزی‌ لایف»

 

«ایزی لایف» یک شرکت تولید پوشش بزرگسال است که در توضیح برند و محصولاتش آمده است: «ایزی لایف برای افرادی که از بی‌اختیاری ادرار رنج می‌برند، دریچه‌های تازه‌ای برای زندگی فعال‌تر، آسوده‌تر و مستقل‌تر می‌گشاید. دغدغه‌ی ایزی لایف یافتن راهکارهای تازه و بهبود مداوم کیفیت پوشینه‌ی بزرگسال است تا افراد با وجود مشکل بی‌اختیاری ادرار، جایگاه شایسته‌ی خود را در زندگی فردی و اجتماعی حفظ کنند.»

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه ویدئویی را از کلاس‌های درس استاد شفیعی کدکنی ببینید تا کمی از فضای قصد و نیت دو استوری عجیب برند «ایزی لایف» دور شویم و آن را به فراموشی بسپاریم. این‌ تصاویر چیزهایی است که باید از بزرگ‌مرد میدان شاعری، تحقیق و تفحص و پژوهش در زبان و ادبیات فارسی به خاطر بسپاریم:  

نفحاتِ اُنس | ویدئویی از کلاس‌های درس استاد محمدرضا شفیعی کدکنی

  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->