افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ادامه جلسه شورای عالی کار برای مزد۱۴۰۳ به بعد از افطار موکول شد
سرخط خبرها

کدام نمادهای بورسی در انتظار افزایش سرمایه هستند؟

  • کد خبر: ۸۴۰۲۲
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
کدام نمادهای بورسی در انتظار افزایش سرمایه هستند؟
روز گذشته در تارنمای کدال شاهد انتشار اطلاعیه‌‌‌های متعددی از سوی ناشران بورسی و فرابورسی بودیم. در ادامه جزئیات افزایش سرمایه ۵ نماد آمده است.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته در تارنمای کدال شاهد انتشار اطلاعیه‌‌‌های متعددی از سوی ناشران بورسی و فرابورسی بودیم. بخشی از اطلاعیه‌‌‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. در ادامه به تشریح جزئیات بخشی از این اطلاعیه‌‌‌ها پرداخته‌‌‌ایم.

خاهن

شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران اعلام کرد که با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۰/ ۰۷/ ۱۴۰۰ و به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌‌‌العاده مورخ ۲۸/ ۱۲/ ۹۹، جلسه هیات‌مدیره به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۹۱۰‌میلیارد تومان به ۴/ ۱‌هزار میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۵۴‌درصدی) از محل مطالبات، آورده نقدی و از محل سود انباشته در روز شنبه مورخ ۰۱/ ۰۸/ ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وصنا

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران طی اطلاعیه‌‌‌ای در کدال اعلام کرد که گزارش توجیهی هیات‌مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲۷۰‌میلیارد تومان به ۵۰۰‌میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۸۵‌درصدی) از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۲۱/ ۰۷/ ۱۴۰۰ به تصویب هیات‌مدیره رسید، جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

لخزر

شرکت صنعتی پارس خزر از پیشنهاد هیات‌مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده در خصوص افزایش سرمایه ۵۰۰‌درصدی خبر داد.

بر این اساس گزارش توجیهی هیات‌مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱/ ۱۵‌میلیارد تومان به ۷/ ۹۰‌میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت، کاهش هزینه‌‌‌های مالی شرکت، افزایش توان مالی و نقدینگی شرکت، حذف فاصله بین مبلغ سرمایه ثبت شده با مبلغ مورد نظر سازمان بورس و ابقا در تابلوی فرعی بازار اول سازمان مذکور و نیز تسهیل عملیات نقل و انتقال سهام شرکت در بورس و اوراق بهادار که در تاریخ ۱۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰ به تصویب هیات‌مدیره رسیده، جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه شده است.

فجام

شرکت صنعتی جام دارو از صدور مجوز افزایش سرمایه از مبلغ ۶۶‌میلیارد تومان به ۸۰‌میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۲۱‌درصدی) از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران خبر داد.

دکپسول

شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران اعلامیه پذیره‌نویسی عمومی را در سامانه کدال منتشر کرد.

در اطلاعیه شرکت آمده است که با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۹/ ۱۰/ ۱۳۹۹ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده ۱۵/ ۱۱/ ۱۳۹۹ و با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۰‌میلیارد تومان به‌‌‌ ۳۰‌میلیارد تومان، تعداد ۹۰میلیون و ۶۲۰هزار و ۷۹۵ سهم با توجه به حق‌تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق‌تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین‌‌‌وسیله تعداد ۹میلیون و ۳۷۹هزار و ۲۰۵ سهم هزار ریالی برای پذیره‌‌‌نویسی عمومی عرضه می‌شود.

مهلت پذیره‌‌‌نویسی عمومی از تاریخ ۲۴/ ۰۷/ ۱۴۰۰ تا ۰۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰ و شماره حساب ۳۰۶۹۴۹۶۹۶ بانک رفاه کارگران جهت واریز وجوه تعیین شده است.

 

منبع: دنیای اقتصاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->