سرخط خبرها

هشدار پلیس هند به سبک سریال «بازی مرکب» + تصاویر

  • کد خبر: ۸۴۰۸۵
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
هشدار پلیس هند به سبک سریال «بازی مرکب» + تصاویر
اداره پلیس هند همچون روال گذشته و با الهام از سریال کره‌ای بازی مرکب پیامی را در زمینه ایمنی جاده‌ها منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از bbc، پلیس در شهر بمبئی هند پیامی را براساس سریال بازی مرکب که به سفارش Netflix ساخته شده، در مورد ایمنی جاده‌ها منتشر کرده است. این درام کره‌ای در حال حاضر پربیننده‌ترین سریال این شبکه است و داستان گروهی از افراد که در یک سری بازی‌های کودکانه وحشتناک شرکت می‌کنند را به تصویر کشیده است. در اولین بازی، یک عروسک غول پیکر، چراغ قرمز و چراغ سبز را برای شرکت کنندگان در مسابقه به نمایش درمی آورد و بازیکنانی که پس از فراخواندن چراغ قرمز حرکت می‌کنند، تیرباران می‌شوند.

پلیس بمبئی با دیدن این فیلم و بازی‌های مورد استفاده در آن، ویدئویی درباره قوانین راهنمایی و رانندگی به اشتراک گذاشت. در ویدئوی بارگذاری شده در اینستاگرام، اداره پلیس هند نوشت: "شما طراح بازی خود در جاده هستید و می‌توانید خود را از حذف شدن نجات داده و در چراغ قرمز توقف کنید."

هشدار پلیس هند به سبک سریال «بازی مرکب»

این پست بیش از ۱۱۱ هزار بازدیدکننده داشت و بسیاری نظر خود را در مورد استفاده هوشمندانه از این برنامه برای هدایت پیام ایمنی در جاده‌ها اعلام کردند. یکی از کاربران در این زمینه می‌گوید: " این عروسک را به جای دوربین مدار بسته نگه دارید. به من اعتماد کنید چرا که در این صورت همه از قوانین و مقررات جاده‌ای ما پیروی خواهند کرد." این فیلم فقط در ۲۸ روز اول پخش آن توسط ۱۱۱ میلیون کاربر دنبال شد.

هشدار پلیس هند به سبک سریال «بازی مرکب»

در گذشته پلیس هند از چه برنامه‌هایی برای انتقال مفاهیم استفاده کرده است؟

پلیس بمبئی از جمله نهاد‌هایی است که از یک روند یا الگوی رفتاری خوب غافل نمی‌شود. در گذشته نیز اداره پلیس هند از برنامه‌های معروف آمریکایی مثل Friends، هری پاتر جی کی رولینگ، ششمین آلبوم استودیویی رپ دریک، Certified Love Boy و تعدادی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی هندی برای به اشتراک گذاشتن پیام‌ها در مورد ایمنی جاده و ترافیک، ترغیب به واکسیناسیون و جلوگیری از کرونا استفاده کرده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->