معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

چرا ایموجی ها زرد رنگ هستند؟

  • کد خبر: ۸۴۳۹۹
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
چرا ایموجی ها زرد رنگ هستند؟
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دلیل انتخاب رنگ زرد برای ایموجی ها چه بوده است، ما در این خبر این موضوع را بررسی کرده ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، استفاده از ایموجی‌ها یا آنچه Emoji نامیده می‌شود، به دلیل توانایی آنها در بیان احساسات گوینده به شیوه‌ای آسان و ساده، حتی با یک کلیک، در هر مکالمه متنی که از طریق اینترنت انجام می‌شود، امری ضروری محسوب می‌شود. اما شاید این سوال به ذهن شما خطور کرده باشد که چرا صورت‌های ایموجی زرد هستند؟ اینکه چرا طراحان شکلک این رنگ را انتخاب کردند، چیزی است که در این خبر به آن اشاره شده است.

چرا برای ایموجی‌ها رنگ زرد انتخاب شده است؟

اگرچه پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد، اما همه شرکت‌های تولید کننده شکلک در مورد رنگ به طرز عجیبی توافق کردند و برخی افراد پیشنهاداتی نیز داشتند که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

اولین نظریه نشان می‌دهد که doodles با رنگ زرد مرتبط هستند، بنابراین شرکت‌ها از این رنگ استفاده کردند، زیرا تصویر ذهنی کاربران به این رنگ نزدیک است.

دلیل دوم انتخاب این رنگ این است که رنگ زرد به وضوح طرح‎ها را نشان می‌دهد.

نظریه سوم که قوی‌ترین دلیل نیز است، این است که اولین ایموجی که هاروی راس پل در سال ۱۹۶۳ ایجاد کرد، زرد بود و از آن زمان، سازندگان ایموجی از این رنگ استفاده کردند.

گفتنی است که اولین ایموجی با هزینه ۴۵ دلاری طراحی شد و از آن زمان چهره‌های ایموجی بسیار گسترده‌تر و امروزی‌تر شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->