آموزش غیرفعال کردن تیک خوانده شدن پیام واتس اپ عضو جدید خانواده ردمی شیائومی را بشناسید نشان امروز گوگل به نام دانشمند ایرانی تغییر کرد معرفی ۵ برنامه مدیریت پسورد و ذخیره رمز عبور قوانین حوزه کسب‌وکار‌های مجازی و استارت‌آپ‌ها نیازمند به‌روزرسانی است درباره Telling Lies که با آن مدل تازه‌ای از بازی‌های تعاملی را تجربه می‌کنید شهر‌ها برای نوآوری به چه چیز‌هایی نیاز دارند؟ نگاهی به مشخصات مدل پایه گلکسی A22 و امکانات آن | یک انتخاب معمولی ۳ نکته‌ای که مبتدی‌بودن استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را فاش می‌کند گزارشی از نشست تبیین اثر گذاری راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب بر پیشرفت علم و فناوری مهاجری که مدیرعامل جدید توئیتر شد | «پاراگ آگراوال» کیست؟ این ویژگی را غیرفعال کنید تا گوگل دست از سرتان بردارد! کلاب هاوس، شبکه اجتماعی‌ای که زودتر از آنچه پیش بینی می‌شد سقوط کرد از نسل جدید پرچمدار شیائومی ناامید شویم؟ معرفی گوشی پایین رده سامسونگ با فناوری 5G چرا کلاب هاوس زودتر از انتظار سقوط کرد؟ دستور بررسی مجدد حکم مدیرعامل «دیوار» صادر شد ساخت شیشه‌ای که از الماس هم سخت‌تر است! بدون ذخیره شماره تلفن در واتس اپ پیام بدهید زمان عرضه گوشی شیائومی سری Realme ۹ مشخص شد
خبر فوری

FIFA ۲۲ محبوب‌ترین بازی ورزشی جهان است

  • کد خبر: ۸۵۱۶۶
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
FIFA ۲۲ محبوب‌ترین بازی ورزشی جهان است
الکترونیک آرتز (Electronic Arts) دستیابی به رکوردی جدید با FIFA ۲۲ را جشن گرفته است چرا که این اثر موفق شده تا به عنوان محبوب‌ترین بازی ورزشی جهان شناخته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در حال حاضر، تنها ۲۲ روز از انتشار رسمی بازی FIFA ۲۲ می‌گذرد. با این همه، در همین مدت کم این عنوان موفق شده تا به شدت رشد کند و در حال حاضر در بیش از ۲۰۰ کشور در سراسر جهان با میانگین ۸۹ میلیون مسابقه در روز تجربه می‌شود که رکورد بسیار بزرگی به حساب می‌رود. در حقیقت، FIFA ۲۲ تبدیل به محبوب‌ترین بازی ورزشی جهان شده است.

آمار‌های بیشتر نشان دهنده‌ی رشد سریع این فرنچایز هستند. در حالت Career Mode، بازی شاهد ۳.۱ میلیون باشگاه سفارشی جدید از طریق Create Your Club است که ۲.۱ میلیون گیمر را به صورت تقریبا مداموم به خود مشغول کرده است. در حالت Pro Clubs این عنوان، بیش از ۵۷.۷ میلیون مسابقه انجام شده و در حدود ۳۲۶ هزار آواتار زن ساخته شده است که رکوردی بی نظیر محسوب می‌شود.

دیوید جکسون (David Jackson)، معاون اصلی برند EA Sports، در ابن رابطه مصاحبه کرد: «رشد بازی سبک ورزشی ما روی تمامی پلتفرم‌ها با سرعت بی سابقه‌ای ادامه دارد و جامعه‌ی فوق العاده‌ی طرفداران این عنوان در سطح گسترده‌ای درگیر تجربه و لذت بردن از حالات مختلف بازی شده‌اند. ما بسیار هیجان زده هستیم که موفق شده‌ایم تا یک تجربه‌ی گسترده و جهانی را در سبک ورزشی به تمام طرفداران خود در سراسر جهان ارائه دهیم.

در کنار صد‌ها شریکی که ما را در این راه همراهی کردند از جمله لیگ برتر، بوندسلیگا (Bundesliga)، لالیگا سانتاندر (LaLiga Santander)، یوفا (UEFA) و بسیاری دیگر، مفتخریم اعلام کنیم که در حال حاضر موفق شده‌ایم تا با خلق یک عنوان لذت بخش و گسترده بیش از ۱۵۰ میلیون گیمر علاقمند به فوتبال را در سراسر جهان راضی نگاه داریم و اجازه دهیم تا هر کسی به تیم مورد علاقه‌ی خود دسترسی داشته باشد.»

این خبر در بحبوحه‌ی مذاکرات فیفا و کمپانی الکترونیک آرتز منتشر شده است. این دو شرکت در حال حاضر در تلاش برای مذاکره بر سر معامله‌ای هستند که آینده‌ی این سری بازی را رقم خواهد زد. البته، لازم به ذکر است که بر طبق اخبار منتشر شده، روند مذاکرات بین این دو به خوبی پیش نرفته و حدود دو سال است که حال مذاکره هستند.

فیفا قبلاً اشاره کرده است که آن‌ها قصد دارند موقعیت تجاری و سیاست جدیدی را در میان بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی اتخاذ کنند. این سازمان قبلاً آشکارا اعلام کرده است که برای دستیابی به این هدف با ناشران مختلفی در حال بحث و مذاکره هستند. در حال حاضر، سرنوشت سری موفق FIFA در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر ماند و دید که مذاکرات بین فیفا و الکترونیک آرتز چگونه پیش خواهد رفت.

عنوان FIFA ۲۲ در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی (استدیا، اوریجین و استیم) در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. نسخه‌ی legacy edition این عنوان نیز روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

منبع: گیم فا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}